sziasztok!
köszönöm a hozzászólásokat igazán jól esik hogy ismeretlenül is segítetek.
Alaposabban vizsgálva a dolgokat a helyzet a következő:
Indításkor a kiegyenlítő tartályban nincs buborék képződés és nem éreztem kipufogógáz szagot sem. A vastag csövek csak meleg motornál keményednek fel. A mociban (x 14nz) 157 000 km van (ha csak az eladó nem tekerte vissza)
A motort melegítettem nyitott tartállyal, kb 85 C fok-ig
a mutató a kék téglalap felső szélén volt, utána a tartályt lezártam és tovább melegítettem kb 93 C fok-ig. ( a vastag csövek kezdtek keményedni)
A tartály fedelét újra levettem amikor is a tartályban buborékolás és túlnyomás volt, majd visszazártam (a motor természetesen foly. ment).
Melegítettem mindaddig amíg a ventilátor be nem kapcsolt, kb 98 C fokon.
Amikor a vent. kikapcsolt újra ellenőriztem a csöveket, de azok nem voltak tulságosan kemények. Igaz, hogy a tartály lezárásától kb. 2 perc telt el.
Bocs ha túl hosszú voltam.
ja a vizet ell. rozsda barna színe van, gázszag nincs, olajnak nyoma nincs.
Az egész akkor kezdődött amikor cserélve lett a hűtőfolyadék. Valaki letudná írni hogyan kell légteleníteni egy ilyen motort? az igazság az, hogy aki csinálta szvsz nem túl jó szakember de haver :)