Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

harmlevi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.126
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    4

harmlevi last won the day on December 5 2014

harmlevi had the most liked content!

harmlevi névjegye

  • Születésnap 1990-07-23

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pest megye

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H z14xep Essentia
  • Város
    Taksony

Legutóbbi látogatók

6.000 profile views

harmlevi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

74

Hírnév

  1. harmlevi

    Astra gyári "HIFI"

    http://www.jofogas.hu/budapest/Pioneer_ts_q172c_hangszoro_szett_Opel_specifikus_Astra_Corsa_Vectra_25920724.htm?first=1 Korábban említettem, hogy eladó lesz a szettem, íme a hirdetés, képekkel, hátha valaki pont ilyet keres, akár az új! :)
  2. harmlevi

    Zene

    http://www.jofogas.hu/budapest/Pioneer_ts_q172c_hangszoro_szett_Opel_specifikus_Astra_Corsa_Vectra_25920724.htm?first=1 Hátha valakit érdekel :)!
  3. harmlevi

    Astra gyári "HIFI"

    Sziasztok! Autóeladás miatt eladóvá válik az első ajtóba való Opel specifikus Pioneer komponens szettem... Kb. 2,5-3 éve van az autómban, tökéletesen elégedett voltam vele, a valamikor a hétvégén fogom kiszerelni, hangjuk alapján tökéletes állapotban vannak, a tisztább hangok miatt vásároltam, kíméletes hangerőn használtam gyári fejről, nincsenek "széthajtva"... A beszerelése nagyon könnyű, tökéletesen illeszkedik a gyári helyre és csatlakozókhoz:)! A doboza az összes tartozékával együtt megvan! :) Bővebb info: http://www.arukereso.hu/hangszoro-c3618/pioneer/ts-q172c-p18695627/?gclid=Cj0KEQjwxpipBRCap8PR2Om7vq4BEiQA6V7OVakSZ02TtiB9CpNrqw5um4WPYhk0IcLgm8MPy4sdUAgaAiko8P8HAQ 28 ezer forintra gondoltam! Kérésre küldök képeket! Érdeklődni Pü-ben, vagy a 06húsz597harminc70 -es számon lehet :)!
  4. harmlevi

    Zene

    Sziasztok! Autóeladás miatt eladóvá válik az első ajtóba való Opel specifikus Pioneer komponens szettem... Kb. 2,5-3 éve van az autómban, tökéletesen elégedett voltam vele, a valamikor a hétvégén fogom kiszerelni, hangjuk alapján tökéletes állapotban vannak, a tisztább hangok miatt vásároltam, kíméletes hangerőn használtam gyári fejről, nincsenek "széthajtva"... A beszerelése nagyon könnyű, tökéletesen illeszkedik a gyári helyre és csatlakozókhoz:)! A doboza az összes tartozékával együtt megvan! :) Bővebb info: http://www.arukereso.hu/hangszoro-c3618/pioneer/ts-q172c-p18695627/?gclid=Cj0KEQjwxpipBRCap8PR2Om7vq4BEiQA6V7OVakSZ02TtiB9CpNrqw5um4WPYhk0IcLgm8MPy4sdUAgaAiko8P8HAQ 28 ezer forintra gondoltam! Kérésre küldök képeket! Érdeklődni Pü-ben, vagy a 06húsz597harminc70 -es számon lehet :)!
  5. A szervizben a gyári szűrő amit kapni fogsz egy kiváló minőségű Hengst szűrő, azon kívül hogy rátesznek egy kis hasznot nem érdemes neked vinned, én is ilyet használok... Hasonlóan jó minőség még szűrők terén a Mann, Knecht-Mahle vagy a Bosch... :)
  6. Szia, nem értem a kérdést, a te autódban nem gyári van? Így neked is van tapasztalatod... Én is ilyen szettet vásároltam, ugyan az mint volt, nem csalódtam... 165ezret mentem el a gyári szerelésűvel, 90 ezernél volt egy betétcsere, nem nyikorgott, fékhatás jó, kedvező ár, nem vennék mást... :)
  7. Teljesen ugyanaz a két olaj amit linkeltél (gyári GM), csak az ötliteres kiszerelésen más a matrica (kék) http://aruhaz.kauffer.hu/prodgfx/XY12-0530-00-005.jpg mint az egyliteresen https://www.google.com/search?q=gm+5w30+1l&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=0xiEVI2MCsm9PaGcgIgP&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=657#facrc=_&imgdii=_&imgrc=eX-wfC9Wz4Uo0M%253A%3BjuI-fyT0JfiwkM%3Bhttps%253A%252F%252Ffilterabc.hu%252Fshop_seopic%252F6815%252FGM_5W30_1%252Fmedium%252FGM-OPEL-Dexos2-5W30-1L.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Ffilterabc.hu%252FGM-OPEL-Dexos2-5W30-1L%3B300%3B409...
  8. Gunk márkájút használtam egyszer eddig, illetve ilyen kis zacskós Xado-t (literenként egy tasak) a friss olaj sokkal tovább maradt aranysárga a betöltés után, mint korábban. A Gunk tűnt hatékonyabbnak...:) Negatív tapasztalatom nem volt, de ha ilyet használsz, tényleg a lehető legtovább hagyd kicsöpögni, hogy a lehető legkevesebb maradjon a motorban vissza a tisztítóból... :)
  9. Jó minőségű ez az olajszűrő, nyugodtan megveheted, még emellett a Mann-t és a Mahle-t választanám, vagy a gyárit... :) Csavart nem érdemes venni, csak ha nagyon megviselt a kulcsnyílás, tömítést hozzá viszont, főleg ha már régen volt cserélve igen, nekem T45-ös, gondolom ez a tiéden is ennyi :)! http://www.argep.hu/trend/OLAJ/Olajszueroe-leszedoe.html Ilyen olajszűrő leszedők vannak, nekem fémszalagos van, az új szűrő gumitömítését finoman az ujjaddal érdemes végighúzni egy pár csepp friss olajjal:)! Felhelyezéskor én kézzel, nem feszítve, de erősen szoktam felcsavarni, van előírt nyomaték is (25Nm ha jól emlékszem), de sosem eresztett eddig és a szerelők nagy része így csinálja... :) Olajból nekem sosem kell bele 3,5 liter, valamennyi minimálisan mindig visszamarad a rendszerben hiába hagyom csöpögni órákat, (kb. 3,3-3,4 liter) és "max"-on van a pálcán a szint... Ha 7-8 ezer km-rel ezelőtt rendesen ki lett pucolva a fojtószelep akkor nem szükséges szétszedni, kb. 3 évente (45-50ezer km-ként) szoktam... Jó munkát :)!
  10. Ez motortípusonként változó lehet, de a z14xep-be valókat a Hengst gyártja:)... Én több autónkba is Hengst-t veszek, "gyári minőségű" az ára viszont lényegesen alatta van a Knecht-Mahle vagy Mann termékeknek... :)
  11. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_2.0_16v_sport-8419943 Szeretnék erről a konkrét autóról véleményt kérni illetve általánosságban a 136 lovas ecotecről... Egy kedves ismerősöm szeretne 800 ezer ft körül dinamikus alsóközepest és szeretnék neki hasznos tanácsot adni... :) Előre is köszönöm :)
  12. Én is ezekre gondoltam, egyébként én használok ilyen gumiápoló habokat spray-ket, talán valamit érnek ez ellen (késleltetik az öregedést) illetve jobban is néz ki egy frissen lekezelt gumival a tiszta autó... :) Gumicserénél kívül-belül letakarítom a garnitúrákat és lefújom, szezon közben meg általában havonta a külső oldalt... :)
  13. Én 7-8 éves koruk körül cserélem, a minta nekem is még bőven jó ilyenkor (4-5 mm között), de az utolsó évben már érezni, hogy nem az igazi... A repedezéssel annyira nem törődöm, volt olyan prémium gumim ami 3 év után már olyan volt, de a teljesítménye nem romlott annyira hogy észrevegyen, így ezzel nem szoktam foglalkozni... :) Érdekes az Adac tesztben, hogy az Alpin 5-ös Misi szárazon nyújtott gyengébbet, ez pont fordítva szokott lenni...
  14. Síkon 188-190 között óra szerint, itt néztem a GPS-t is közben, 178-at mutatott, H-nál ez a gyári adat z14xep-re, így hozta az ígéretet. Az egyik leejtőn az órán megérintette a 200-at is, itt nem tudtam a GPS-re nézni, mert valami "gagyi" A6 quattro kijött elém, vissza kellett lassítani... :D :( Nagyon elégedett voltam a géppel az út (utak) után, 70%-ban a maximális terhelésen vagy afölött ( 3fő+a többi rész tetőig pakolva+ box csurig, majd a utolsó két napon box nélkül de utánfutóval szintén mindenhol tele) ment, nem tudom, hogyan esett neki a sok megpróbáltatás, de semmilyen hiba nem jött elő... :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.