
Sasu
Fórumlakó-
Hozzászólások
14 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
Sasu last won the day on December 6 2014
Sasu had the most liked content!
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
opel
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
751 profile views
Sasu's Achievements
Newbie (1/14)
8
Hírnév
-
Manuálisan nincs lehetőség úgy mint a kipötyögtetés(Gáz+Fék+Gyújtás)?
-
Sziasztok! Lehet, hogy már kérdezte valaki ezért előre is elnézést kérek a kérdésemért. Kipötyögtettem egy P0571 hibakódot aminek utánanéztem és kiderült, hogy a féklámpa kapcsolóval lehet a gond. Ahogy kell először megnéztem a biztosítékot és úgy néz ki, hogy "csak" ez volt a probléma. Amit kérdezni szeretnék, hogy hogyan tudom törölni a hibakódot?
-
Nehéz lesz, mert látom a bejegyzés számokat. :S. Vagy én vagyok vak? Bocsi!
-
Szia! Nekem pötyögtetéssel jött ki ugyanez a hibakód, ami megoldódott egy gumicső törött el. Olvass vissza a 34088 bejegyzéshez ott leírtam, hogy nálam mi volt a megoldás.
-
Szia! Nekem pötyögtetéssel jött ki ugyanez a hibakód, ami megoldódott egy gumicső törött el. Olvass vissza a 34088 bejegyzéshez ott leírtam, hogy nálam mi volt a megoldás.
-
Sziasztok! Engedjétek meg, hogy leírjam, hogy az én esetemben mi volt a megoldás a fenti hibára a P1070 hibakódra. Illusztrálom képekkel is. Szerelővel beszéltem ő is csak találgatni tudott de adott egy ötletet, hogy valami a levegőáramlással kapcsolatban lehet a gond. Fogtam magam felnyitottam a motorháztetőt és elkezdtem a légszűrőtől nézni a levegőcsövet. Bilincsket meglazítottam, szétszedtem, belenéztem. Járó motornál befogtam egy picit a cső végét mire a motor le akart állni. Ezek szerint az érzékelővel nem lehet gond. Tovább követtem a csövet. Eljutottam a motor közelébe ahol ez a vastag cső lefelé kezdett menni - sajnos nem tudom mi annak a neve amibe belemegy. Ha valaki tudja kérem írja meg. http://kepfeltoltes.hu/141206/01_Hiba_helye_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141206/02_Hiba_k_zelebb_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Itt már gyanakodni kezdtem mert - mint látszik - csupa olaj volt kívülről. Ezt a bilincset is levettem. Ekkor láttam, hogy a belseje csupa "zsírszerű" valamivel van tele és a cső a tövénél el volt törve kb 5-8 cm hosszan. http://kepfeltoltes.hu/141206/06_R_gi_repedt_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg Elmentem a közeli autósboltba, megmutattam mit szeretnék venni. Kis keresgélés után megtalálta az alkatrészt másnap meg is kaptam eredetit (10.000,-Ft). Beszereltem. http://kepfeltoltes.hu/141206/05_Kicser_lve_www.kepfeltoltes.hu_.jpg És minden megjavult, a hibák megszüntek, már nem áll le a motor ha üresbe teszem - nagyobb sebességnél - , nem "pöfög" mikor hidegen indítok és már nem "dadog" folyamatos 60 km/h sebességnél. Mutatatom az alkatrészt hátha valakinek még szüksége lehet rá így könnyebben megtalálhatja. http://kepfeltoltes.hu/141206/03_Alkatr_sz_ami_kell_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141206/04_Alkatr_sz_ami_kell_adatai_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Köszönöm wakond fórumtárs segítségét a hiba lokalizálásában.
-
Kivillogtattam a hibakódot. Az eredmény 0170. Ha tud valaki segíteni, hogy mil lehet a hiba és hogyan lehet orvosolni megköszönném.
-
Köszönöm
-
Köszönöm délután kipróbálom. Még egy kérdés. Ha tényleg a holtpontjelző a hibás azt műszaki érzékkel rendelkező ki tudja cserélni vagy szervízbe kell elvinni? Egyébként hol található a holtpontjelző?
-
Köszönöm a válaszodat. Sajnos nem vagyok autószerelő vénával megáldva. Segíts kérlek, hogyan kell kivillogtatni?
-
Sziasztok! Előre is elnézést szeretnék kérni ha már korábban valaki írt az alábbi problémáról. Van egy Opel Astra G Classic (2005) benzines 1.4 Caravan kb. 115.000 km) gépkocsim. Korábban volt egy vezérműtengely törésem de azóta "lekopogom" semmi baj nem volt. Meg vagyok elégedve a márkával. Ám a napokban érdekes dolog történt ami eddgig nem. 80-90 km/h tempóval haladtam, amikor üresbe tettem, a fordulatszámmérő hirtelen 500 alá esett így a motor leállt. Világítani kezdett az olajnyomás és a töltés lámpa, más nem. Megálltam, lámpát lekapcsoltam és újra indítottam. Az autó simán - mintha misem történt volna - elindult. Azóta kipróbáltam - többször - ha üresbe teszem nagyobb sebességnél akkor ugyanez történik. Viszont ha pl: meg kell állnom egy lámpánál - gondolom a motorfék miatt - nem áll le a motor. Ha valaki tudja a megoldást, hogy mi lehet a hiba kérem írja meg. Segítségeteket előre is köszönöm.
-
Szia Sixday! Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatodat. Az az érdekes, hogy amikor beszéltem a szervizessel, hogy miért is tört el ő ugyan ezt mondta "meglazultak a rögzítő csavarok". Tehát ők is tudtak erről a hibáról. A legdurvább amikor a GM ügyfélszolgálatával beszéltem teljesen elzárkóznak. 5 éves? Hát így jártál kedves Opel tulajdonos.
-
Ez nagyon "TUTI". Sajnos elég rossz lett a véleményem a GM-ről. Felhívtam őket megkérdeztem a garanciát és lazán leráznak, hogy 2 év garancia van 3-ik évnél méltányolható a javítással kapcsolatos költségek 3 évtől kezdve ha szétesik akkor így jártál. 12 év a karosszéria. Olvastam valahol egy ui problémát ott 3 év 1 hónapos és 66.000 km volt a kocsiban. Sajnos ki vagyunk szolgáltatva.
-
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy Astra G 1.4 Caravan 2005-ös 58.000 km-es futásteljesítménnyel. A napokban - normális használat után - az autópályán lerobbantam. Elvittem a márkaszervizbe és úgy néz ki, hogy vezérműtengely törés történt - valószínűleg anyaghiba miatt. Kb 350.000 Ft-ot kérnek a cseréért. Garanciális időszakban márkaszervizbe vittem olajcserére, stb. 2 éve nem volt márkaszervizben de az előírt ellenőrzéseket, cseréket márkafüggetlen szervizben elvégeztettem. Azt szeretném megtudni, hogy ha anyaghibás a tengely de nem márkaszervizbe volt gari idő után elvíve abban az esetben is garanciába kellene kicserélniük a tengelyt vagy az már fizetős? Ha jól tudom fődarabnak minősül a vezérműtengely. Köszönöm előre is ha valaki tud tájékoztatást adni nekem.