Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

roanilendra

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Tokod

roanilendra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Van egy '89-es kadettem, E16NZ motorral. Nagyon jó kis autó, csak mostanában szeret melegben rángatni, majd ha több neki kettőnél (túl sokat megyek vele), akkor alapjáraton leesik a fordulatszám, és leáll (akár menet közben is, ha kinyomom a kuplungot, akár váltás közben is). A jelenség azzal kezdődik, hogy egyszercsak "nem húz" az autó, majd elkezd rángatni, először alacsony fokozatokban, a végén ötödikben is, majd leáll. Újra lehet indítani, csak éppen nem érdemes, mert akkor szinte azonnal leáll - megint. Vagyis nem tartja meg az alapjáratot ;) Ilyenkor ha várok vele egy 10-15 percet valami árnyékos helyen, akkor a következő indításnál gond nélkül megy (amíg megint fel nem melegszik). Hidegben semmi problémája nincsen ;) Már ki lett cserélve (különféle okok miatt, "máshogy" is rángatott ;)): - a trafó - gyertyák - gyertyakábelek és a generátor fel lett újítva, valamint át lett drótozva az egész. Elektromos hibára gyanakszom, mert intenzívebb a jelenség, ha használok valamilyen fogyasztót (főleg a lámpát). Tud valaki valami tippet adni nekem? Lehet hogy a gyújtáselosztót kellene kicseréltetni, vagy valami egészen más lehet? Kérlek segítsetek, mert egyrészt szerintem nem használ a motornak hogy rángatva közlekedek vele (jó, hát igyekszem időben kiállni de nem mindig lehet), másrészt meg úgy vezetek, hogy körforgalom/kereszteződés előtt lekapcsolom a lámpát hogy ne álljon le a kocsi. És mindig nagyon későn érek haza munkából mert félre kell álldogálni :P
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.