-
Hozzászólások
23 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
danz névjegye
- Születésnap 1982-08-18
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
MOTE klubkártya
-
Város
Budapest
danz's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Köszi, egészen jól hangzik amit írsz :) A nem gyári váltóméret (esetemben 195/65 R15) alkalmazásának van bármilyen más hátránya/kihatása mint az említett sebességmérő óra "csalása"? Mert ha csak ennyi és másban/máshol nem okoz gondot, akkor lehet hogy tényleg megtartom erre a szezonra még a mostani szettet.
-
Sziasztok, egy kis téli gumi dilemmában vagyok, aminek a feloldásához a tapasztalataitokra lenne szükségem. A jelenlegi téli gumijaim (az autón voltak amikor vettem) 195/65 R15-ös méretűek. 2 belőlük jobb (5 mm feletti profilmélység), 2 rosszabb (4-4,5 mm-es profilmélység) állapotban van. A kérdés ami felmerül, hogy maradjak meg ennél a méretnél (azaz megfelelő e ez a méret egy G Astrára) és vegyek két újat a hajtott tengelyre, vagy próbáljam meg eladni az egész szettet és váltsak a gyári 185/65 R15-re? Nyilván az utóbbi költségesebb, ezért kevésbé preferált, de ha a biztonság ezt követeli meg akkor nyilván nincs más választás. Köszi előre is!
-
Hmm... ez érdekes, nekem az utángyári is tök finoman kapcsol, igaz még csak jó féléve, hogy kicseréltem. Lehet, hogy keveset villogtatok? :)
-
Csere, tutira, az enyém is ilyen volt amikor a végét járta. Nekem most utángyártott van beépítve, talán Valeo ha minden igaz. Semmi gond nincs vele, remekül működik.
-
Köszi mindenkinek az építő hozzászólásokat. Tegnap mentem egy jó 200 km-et, figyelgettem melegszik-e, de szerencsére nem volt probléma. Lehet hogy én sem kapkodom el a visszaszerelést :)
-
Sziasztok, Segítségetekre lenne szükségem. A járgány egy ferde hátú '96-os C14NZ. Ma amikor elértem az úti célomat, észrevettem (nem volt nehéz mert iszonyú hangos volt :) ), hogy a kipufogódob alatti fém lemez, ami egyik oldalon a pótkerék tartó teknő aljához van rögzítve (vagyis csak volt) levált onnan (a lemezen a lyukat elkezdte megenni a rozsda, aminek az lett a következménye, hogy a csavar feje most már bőven átfér rajta) és jelen állapotban a kipufogó dobhoz is hozzáér. Ennek a rezgése iszonyatos zajt kelt a lemez segítségével... A kérdésem az lenne, hogy ez a lemez pontosan mi célt szolgál, illetve hogy tudnám házilag visszavarázsolni oda, akár ideiglenesen is. Valamit mindenképpen kezdeni akarok vele, mert zavaróan hangos és természetesen azt sem szeretném ha menet közben hagynám el (bár a másik oldalon nem tudom milyen, ill. milyen állapotú a rögzítés). A nehezítés az egész dologban az, hogy vidéken vagyok és se szerszámok se autószerelő a környéken... :D Köszi előre is, Danz ============= UPDATE: aláfeküdtem, megnéztem mi a helyzet. Az összes rögzítésnél elengedte a lemez a csavarokat, így a balesetveszély elkerülése érdekében kivettem a lemezt. Most így már csak az a kérdés, hogy mi a lemez funkciója és hosszú távon gondot okoz e ha nincs a helyén? Köszi ismét!
-
Ma megint hozta a lefulladós mutatványt a gép... 3-szor is :lol: Megmozgattam a korábban javasolt csatikat, de sajnos nem használt :D Az utolsó lefulladást az Üllői úton kereszteződésbe sikerült produkálnia... kb. fél órát vacakoltam mígnem végre beindult a motor, akkor viszont rendkívül kattogósan mintha egy rossz dízel lenne... megijedtem, elég hangos volt. Kb. 4 km megtétele után a kattogás elmúlt (ennyit mentem vele összesen utána; hazaértem). Mi volt ez a hang, kell még miatta aggódnom, vagy a sok indítózás miatt volt ez? Halaszthatatlan a gyújtásmodul csere, a héten megcsinálom... ilyenkor a gyújtótrafót is érdemes kicserélni, vagy az maradhat? Köszi.
-
Kereszteződésben lefulladós produkció nekem is volt, de szerencsére mire kizöldült a lámpa addigra sikerült beindítanom... megpróbálok akkor kölcsönbe szerezni egy gyújtásmodult, ha megint előjön a probléma. Bár ugye ha beszerelem és nem produkálja a hibát az ugye nem azt jelenti, hogy hiba megoldva :D De ezt még mindenképpen megéri, és ezt tényleg én is ki tudom cserélni. Köszi az értékes hozzászólást Neked és a többieknek is!
-
Úgy lesz, úgy lesz, ígérem :lol:
-
Köszi a részletes leírást, azt hiszem ez én is meg tudom csinálni :D Az olajcsere megvolt, ugyan nem én csináltam, mert más okból kifolyólag szervizbe kellett vinnem az autómat, és gondoltam akkor már ezt is megcsináltatom. A lényeg hogy most friss 3,5 l Castrol 10W40 került a "szervezetbe" és megint beletehetek 10 ezer km-t a gépbe :lol:
-
Emlékeztek még a lefulladásos problémára? Nemrég írtam, hogy a Hall jeladó cseréjével megoldódni látszódott a probléma... nos sajnos nem teljesen :lol: Igaz a jelenség valamit javult, most már nem fulladok le, csak melegindítási problémáim vannak. Ez azt jelenti, hogy amikor melegen indítanék minden úgy működik ahogy kell (AC kattan, indítómotor pörög stb.) csak épp a motor nem robban be. Ehhez párosul még hogy legutóbb hideg motor mellett kb 2 ezres fordulaton (nincs ford. szám mérőm ezért nem tudom pontosan) egy rántást éreztem, ami aztán a következő lámpától való indulásnál megismétlődött (ez a két eset volt összesen, többször eddig nem érzékeltem). Most fogok majd az autómért menni a szerelőhöz, de legnagyobb elkeseredésemre azt mondta, hogy náluk egyik probléma sem jelentkezett és bár átnéztek ettől függetlenül mindent, nem tapasztaltak semmi hibát :D Nektek mi a véleményetek a hibajelenségről? Brezsó, a fentiek összefügghetnek az általad említett gyújtásmodul esetleges hibájával? Köszi előre is.
-
Köszi az összefoglalót és az olaj tanácsot, sokat segít! Nem gondoltam volna, hogy kell külön egy szűrő fogó is... Amúgy tescos, metros szarokat nem öntenék az autómba, annál jobban szeretem :lol:
-
Igaz, igazad van, valóban időszerű lenne... bár saját kezűleg még sosem cseréltem olajat :D Lehet hogy ideje elkezdenem... Nem akarom én meghalasztani, annál többet ér nekem; jó kis gép, szeretem hajtani :D Úgy lesz, köszi a hozzászólást! :D Valvo mellett mit érdemes még venni? (Nem tudom még hol fogok vásárolni, és szeretnék több opciót is, ha esetleg Valvo nem lenne)
-
Utána nézek pontosan mikor volt olaj csere, de azt hiszem, hogy bár a 10ezer km-t túlléptem de nem jelentősen (max ezerrel). Ha még 2 liter van benne akkor megnyugodtam, ezt azért jó tudni, de akkor beleteszek egy litert és azután már okosabb leszek :lol:
-
pontosan nem tudom megmondani tényleg a nívó pálca MIN jelzésénél áll jelenleg, ezért lepődtem meg én is. 10W40, egy életre megjegyeztem :lol: