-
Hozzászólások
14 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
extais névjegye
- Születésnap 1981-12-31
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra F sedan X14NZ '98 (315.000 km), Astra F sedan X14XE '97 (205.000 km)
-
Város
----
extais's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Azzal a problémával/kérdéssel fordulok hozzátok, hogy az X14XE motor kartergáz csöve (a vékonyabb) hosszában végig van repedve. Venni rendelni sehol nem sikerült, azt mondják már utángyártott sincs, de talán ez nem is nagy gond, úgy gondolom kiváltanám egy darab hasonló csővel. A repedés nem egyik napról a másikra keletkezhetett, viszont csak nemrég vettem észre. Az utóbbi időben ezzel együtt, fogyasztásnövekedést, rángatást, időnként alapjáraton is ütemes rázkódást érezni, nagyon ritkán hidegen kikuplungoláskor lefullad a motor... A fő kérdés az lenne hogy milyen összefüggés lehet a dolgok között, minek érdemes utánanézni... Előre is köszönöm, ha valaki válaszol :) Üdv!
-
Nem. A cél, hogy legyen csomagtér tetőm. A "rajt szárny" nem olyan fontos rá. :)
- 15.600 válasz
-
Árukapcsolás? :D Na jó, lehet rajt szárny is! :D
- 15.600 válasz
-
Sziasztok! F Astra Sedan csomagtér tetőre lenne szükségem, ha valakinek lenne belőle bontott, legyen szíves írjon! Esetleg ha fehér, díszléces fajta lenne... :) Előre is köszi!
- 15.600 válasz
-
Akkor alakul :) A kód jó kell hogy legyen hozzá... A fogyasztásodra leszek kíváncsi, hogy rendeződik-e, mert amit írtál nagyon hasonlít az enyémhez: "ha a gázról leveszem a lábam menet közben, akkor ha motorfékez a motor, a pill. fogyasztás beáll 0,0-ra, de ha csak éppen hogy gurul sebességben, akkor 39,8l/100km-re áll be a pillanatnyi fogyasztás is."
- 3.324 válasz
-
Akkor úgy gondolnám nem olyan nagy a gond, a fékkopásjelzőket le is testelhetnéd, mintha nem is lennének, szóval a fogyasztásmérésbe nem szólnak bele. A kódot állíttasd át 1,4-es motorhoz való kódra (nyelvnek, mértékegységnek, gyári rádiónak megfelelően...), aztán számolj be róla mit mérsz! (a 16xxx-es nagyságrend a lényeg, tapasztalatom szerint lehet olyan útjeladó és W szám szorzat ami csak közelíti a táblázatban megadottakat.) Mondjuk, ha ~40l feletti pillanatnyit nem produkál, akkor azért nem kellene neki olyan átlagot mérni...
- 3.324 válasz
-
A Check feliratra az én értelmezésem: :) Nekem mindaddig világított amíg nem volt minden érzékelő bekötve, vagy testelve, illetve valamilyen hibát jelzett a BC, CC (folyadékszint, izzó...). Tehát a hibát indításkor kiírta szövegesen, majd azt nyugtázva a Check felirat a kijelzőn marad figyelmeztetésként. Írtad hogy a kopásjelzőid még függőben vannak, addig szerintem világítani fog. Mikor nálam minden bekötésre került, a gyújtás ráadásakor a Check minden hiba nélkül világít, a féklámpa felvillantása (ellenőrzése) után elalszik. A TRIP jelzés folyamatos. Az átlag fogyasztás kijelzésében szerintem a 39,8l/100km lehet a max. ezt sokszor látom én is a 2734 -es hozzászólásomban részletezettek miatt. Nálad normál körülmények között milyen pillanatnyi fogyasztásokat mutat? Nálam csak a nagyon óvatos gázadások bolondítják meg, de azok tönkrevágják az egész mérést.
- 3.324 válasz
-
Köszönöm mindenkinek, aki hozzászólásával segítséget nyújtott a beszereléshez. A BC üzemel, az átprogramozása Tech2-vel sikerült, így reális értékeket mutat általában. Van viszont egy olyan jelenség, hogy menet közben kis fordulatról nagyon óvatos gázadásra 30-60 l-es pillanatnyit produkál, viszont határozottabban gyorsítva a normál 10-20 l-t mutatja. Állóhelyzetben alapjáratnál ugyanezt csinálja: mikor bekapcsol a hűtőventilátor, vagy bekapcsolom fullra a belső ventilátort a 0,5l-ről felugrik 30 vagy akár 90 l-re, aztán egy gázadás után visszaáll 1l alá. Ha tapasztaltatok hasonlót, vagy van ötletetek osszátok meg légyszíves!
- 3.324 válasz
-
Talán közeledek a megoldás felé... A BC a táblázat 117-es sorára hivatkozik, tehát C20XE-ben volt, és 16530-at ír ki. Így az átlagsebességet kb a valós 50-60%-ának méri. Az én autómba (X14NZ) később került egy fordulatszámmérős W1102 egység, aminek lehet /bár nem látszik rajt :) / hogy mégiscsak 8 impulzusos jeladója van. A szorzat így 8816 lenne, ami megmagyarázná az átlagsebesség eltérést, mivel kb fele annyi jelet kap csak a BC ?? Ezek alapján amire felprogramoztatnám: 01, 22, 43, 46 Jó a gondolatmenet :icon14:
- 3.324 válasz
-
Kiszereltem a jeladót, a belső felén semmi sincsen :( Az imp. és a W-szám szorzatának pontosan kell kiadnia az impulzusszámot, vagy csak valamelyik közelébe esik? (8982, 8850, 16665, 16111, 16530) Mert, ha pontosan, akkor a W1102-es órához csak a 15 impulzusos jeladó tartozhat. Vagy nem? :)
- 3.324 válasz
-
Köszi, azóta az áthidalásokkal, RS gombokkal már jól működik :) csak azt hittem az időt már tudnia kell anélkül is.
- 3.324 válasz
-
Sziasztok! Arra lennék kíváncsi, hogy a csatolt képen lévő jeladó hány impulzusos, mert nem találok rajt olyan nagyságrendű számot amit szerintem kellene.... http://pics.coldline.hu/pics/775015-20121118-STZYul.jpg
- 3.324 válasz
-
Sziasztok! Sikerült hozzájutnom egy BC-hez. Minden átalakítás előtt rádugtam az autó TID-es csatlakozóját de a háttérvilágítás működésén kívül egyebet nem csinál. Szóval nem kér időbeállítást sem csak világít.. A kérdésem az lenne hogy ez jelent-e valamit az álmoskönyv szerint? :)
- 3.324 válasz
-
Sziasztok! Opel Astra F 1.4 8v (1998) típusú autómmal a következő a problémám. Bizonyos időközönként elkezd parázslani a töltésvisszajelző lámpa, a szivargyújtónál ilyenkor általában 11,xx V mérhető, tehát nincs töltés, merül az akksi. A motort leállítva, majd akár azonnal újraindítva a visszajelző kialszik, töltés újra van. A jelenség sűrűsége van hogy napi 4-5 alkalom, de van hogy hetekig sem jön elő. Fesszabályzót cseréltünk már a generátoron, próbáltam másik akksival is, de a probléma maradt. Ha a generátor rossz, az újraindítás után mitől javul meg? Gondolom egy másik generátorral kellene kipróbálnom, de várok esetleges ötleteket, hogy mi okozhatja a hibát. Előre is köszönöm!
- 36.168 válasz