Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Taxpayer

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Taxpayer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. 2004-es Opel Astra Classic G 1.4 benzines autóm van. Naponta használom, de jellemzően rövid utakra, kb napi 20 km-t megyek vele, most 70.000 km van benne. Az a visszatérő hibája, hogy kigyullad a sárga motorhiba jelző lámpa a műszerfalon, a motor egyenetlenül jár, hidegen le is fullad, a teljesítmény visszaesik. A hiba rendszertelenül jelentkezik, nehezen reprodukálható, van hogy több napra megszűnik aztán újra megjelenik. Általában hideg, párás időben induláskor tapasztalom, ha bemelegszik a motor általában jobb lesz a helyzet. A hibakódot kiolvassák: "Gyújtáshiba történt a hengerben." Más probléma a computerből nem állapítható meg, minden mért érték normális. Ilyenkor rendszerint gyújtótrafó és gyújtógyertya cserével szokták a problémát megoldani. Az utóbbi csere után az autó másfél évig hibátlanul működött, majd a hiba ismét jelentkezett. Gyújtótrafót cseréltek amitől a hiba megszűnt kb 3 napra. Vissszamentem a szervízbe, most gyertyát cseréltek, a probléma megszűnt kb 2 hétre, majd újra előjött. A szervízben most azt mondták, hogy valószínűleg a hibát nem a gyújtótrafó okozhatja, hanem az , hogy a szelepek bekormolódtak. A hiba szerintük a motor szétszedésével és a szelepek tisztításával oldható meg. Első kérdésem: Lehetséges az, hogy ugyanabban az autóban kb 3 év alatt 4 -szer kelljen trafót cserélni? Ilyen rosszak a trafók, vagy ilyen gyorsan elromlanak? Második kérdés: Ha a hibát nem a trafó hanem a szelepek elszennyeződése okozza, akkor miért szűnik meg a hiba a trafót cserétől akár hónapokra? Előre is köszönöm a tanácsot: Tibor
  2. Ha jól emlékszem kb 30.000,-Ft-ot fizettem múltkor. A régi trafót volt hogy visszakaptam, de azóta már eldobtam.
  3. Ha a szelep beragadása okozná a problémát akkor miért múlik el gyújtótrafó cserétől?
  4. Ha szelepszorulás lenne akkor miért javul meg trafócserétől 1 évre?
  5. Szerintem is sok volt, pláne hogy a hiba nem szűnt meg tőle ...
  6. Az autóvillamossági szerelő azt állította, hogy eredeti gyári Opel gyújtótrafót tett a kocsimba, mégis kb 1 évig bírta csak. Normális ez? Amikor a hiba először megjelent akkor a szerelők sokat töprengtek, hogy mi lehet a gond. Először ők is arra gondoltak, hogy a hengerfej elszennyeződött, bekormolódott ezért valami speciális tisztítóanyaggal járatták benzin helyett ami szerintük teljesen megtisztítja belülről a motort. Fizettem érte vagy 30.000,-Ft-ot. A tisztítás után a hiba úgy tűnt, hogy elmúlt, de még haza sem értem a kocsival ismét kigyulladt a sárga hibalámpa és elkezdett háromhengerezni a kocsi. Ezután cseréltek gyújtótrafót ami kb 1 évre megoldotta a problémát. Szóval valószínűleg a hibát mégsem a hengerfej elszennyeződése okozza.
  7. Hello Qpack! Ha nem trafó probléma akkor a trafó cserétől miért múlik el mindig egy évre? Nem vagyok autó guru, el tudná valami magyarázni , hogy a "fagyizás" itt mit jelent pontosan?
  8. Motor gyújtás probléma Sziasztok! 2004-es Opel Astra Classic G 5 ajtós kocsim van. Többször előfordult már ugyanaz a hiba, hogy világit a sárga motorhiba jelzés, és a motor nagyon egyenetlenül jár előfordul, hogy le is fullad. Elvittem a szerelőhöz, kiolvasta a szervízkódot, megállapította, hogy gyújtáshiba történt. Ekkor hosszú töprendés után vagy gyújtótrafót vagy gyertyákat szoktak cserélni. Ez idáig kb 3 szor megismétlődött. Most hogy ismét nagyon hideg van, ismét itt a hiba. Szerintetek mi okozhat ilyen visszatérő problémát?
  9. Csütörtökön viszem szervízbe, kiváncsi leszek az eredményre. Kösz a tippet.
  10. Szevasz! Nekem ugyanez a problémám szóról szóra ugyanilyen kocsival. Csütörtökön viszem újra szervízbe. Ha van valami információd légyszives közöld velem.
  11. Help! 2004-es 1.4-es G Astra Classic kocsim van, kb 50.000 km-t mentem vele. Hideg reggeleken indításkor a motor akadozva járt, többször kigyulladt a sárga motor hiba jel aztán pár nap múlva magától kialudt. Miután a teljesítmény is teljesen leesett szervízve vittem. Kiolvasták a hibakódot, csak annyit lehetett tudni hogy az egyik hengernél gyújtás hiba történt. Gyertya és gyújtótrafó csere után a hiba pár hétre teljesen megszűnt. Most reggelente újra akadozva jár a motor és kigyulladt a sárga motor hiba, sőt már villog is. Szerintetek mi lehet a baj, lehet, hogy hibás trafót sóztak rám és az pár hétig bírta és újra beadta a kulcsot?? Minden jótanácsot szívesen fogadok.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.