Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

lassze

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    29
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    lassze2@hotmail.com

lassze's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. lassze

    Egyéb csevegés

    Mennyire bonyolult azt kiszedni és kicserélni, és mennyibe fáj egy ilyen tömítés? Lacy
  2. lassze

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Nagy gondban vagyok, a benzintankomnál ahol a csövek a motor felé mennek és az üzemanyagszintjelző is van, ott állítólag egy búvárcső megy a tankba. Nos ott úgy tűnik a gumitömítés engedi a lét. Mit lehet ilyenkor tenni, mert szivárog a drága benzin. Köszi: Lacy
  3. lassze

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Van egy 1.8-as A vectrám és olyan dolgot észleltem benne, hogy a km óra 15-20 km/h-val többet mutat a valós értéknél. Az biztos, hogy álló helyzetben a skála alaphelyzete 20 km/h-án áll. Nem tudom lehet-e ezzel valamit kezdeni vagy nyugodjak bele a dologba... Köszi
  4. Sziasztok! Nagy kérésem volna felétek. Azt szeretném kérdezni van-e köztetek valaki aki Esztergom környéjkén lakik és hasonló motor hajtja gépét, mint az enyémet (2000-es injektoros 20SEH). Az lenne a kérésem, hogy ha van ilyen illető fel tudná-e nekem ajánlani, hogy az ő motorjának a gyújtáskebeleivel kipróbálhatnám-e az én kocsimat, mert lehet hogy azzal is gondom van. Nem akarom magam fölös költségekbe verni, ezért gondolkodtam ilyen fajta megoldási lehetőségen. Vagy esetleg van-é valami ötletetek, hogy hogyan tudnám a kocsim hibátlan gyújtáskábelekkel kipróbálni... Köszönettel Lacy
  5. Hali! Bocsi ha elhalásztam előled a kocsit, de nem tudtam, hogy már lebeszéltétek... Viszont más: most olyant produkál, hogy a motor alacsony fordulatról indulva folyamatosan remeg. Nem húz igazán. Ma próbáltam fokozatosan emelni a fordulatszámot, hátha valahol abbahagyja, de nem igazán akart megszűnni a remegés, max kicsit magasabb frekvenciára váltott így kevésbé volt érezhető, azonban a kocsiban nem nagyon van ezáltal erő, nem úgy húz ahogy kéne neki. Most már kezd kicsit aggasztani... Mi a *ar van vele!? Valami ötlet????
  6. Köszi jótanácsokat, majd beugrok egy bótba osz megveszem a cuccost... A küszöbbel kapcsolatban van valami ötlet?
  7. És ilyen szettet bármelyik autósboltban kapok? vagy valami speckó van a dologban?
  8. Hali! Nos mint kiderült (utánanéztek), a kocsimban valóban sport vezérműtengely van, ami lehet a jelenségeim oka. Utánaérdeklődtem Opel szervízben és a C20NE tengely jó a 20SEH-ba, és már találtam is tengelyt, ha kicseréltettem írok mi a helyzet. Ehhez azonban lenne még kérdsem: Milyen tömítéseket kellhet még cserélni a tengely cserélésével egytemben??? Más: Nem tudjátok mennyiért lehetne desig-os küszöböt szerezni és honnan? Nemsokára esedékes a küszöb cseréje és gondoltam akkó mán valami design-t is kéne vinni bele...
  9. Sziasztok! Kadett GSI digit műszerfalat szedett már szét valaki? Az a gondom, hogy a napi számlálót nem tudom nullázni, ráadásul van hogy a akad a számláló. Gondoltam szétszedném megnézni mi lehet a gond, de előtte azért érdeklődnék, hogy szét lehet-e egyáltalán szedni, és van-e rá esélyem, hogy megoldjam a gondot? Köszi Lacy
  10. Sziasztok! Fontos kérdésem volna! A C20NE vezérműtengelye sokban különbözik a 20SEH tengelyétől? Ha 20SEH motorba raknék c20NE tengelyt mi lenne? Köszi? Lacy
  11. Szia Tommy! Nálam ha szembe állsz a motorra a bal oldalon van és ilyen barnás színű, mindkét oldalán egy szám (95, vagy 98). Az a beállított érték, amelyik a csatakozó felé van, vagyis azon az oldalon, ahol rögzíted... Remélem érthető volt, de mint írtam nekem vezérműtengelyre gyanakodnak, szerintem nézesd meg te is... Lacy
  12. Hali, megint én. Bár kifcsit úgy érzem, mindha magammal társalognék... Nos az a helyzet, hogy valaki belenézett a motorba és azt találta mondani, hogy a rángatást az okozhatja, hogy nem gyári vezérműtengely van a kocsiban, hanem sport így a motor alapjáraton és alacsony fordulaton nem úgy jár, ahogy kéne neki. Vélemény? Ja és nem volna valakinek gégecsöve a pillangószeéep hát és a légtömegmérő közöé 20 SEH motorba? Lacy
  13. Sziasztok! Nos úgy tűnik megoldottam a rángatási gondomat, vagy legalábbis nagymértékben lecsökkentettem A dolog azon állt, hogy a motortérben található egy kis vezérlő, amivel azt lehet beállítani, hogy milyen üzemanyagra optimalizáljaa működést. Nos ez nekem 98-ra volt állítva és azt mondta aki eladta a kocsit, hogy 95-öst tankoljak bele. Gondolom ez okozhatott gondokat, mert mióta megfordítottam és 95-re állítottam és 98-ast tankoltam bele lényegesen jobb a futás. Ami azonban most jelentkezik és nem tudok mire vélni, hogy ezzel egyidőben az alapjárat kb. 1000-ről lecsökkent 7-800-ra és igen nagyokat ránt néha a kocsin, olyan, mindha le is akarna állni, de persze nem áll le. Szóval az alapjáratom továbbra is ráz, nem egyenletes. Jó lenne, ha tudnátok bármilyen infóval szolgálni, hogy mik okozhatnak ilyet, bármilyen apróság érdekel, utána akarok járni. Köszi Lacy
  14. Sziasztok! Az előzőekben leírt rángatási gondjaimon elmélkedve (még vilannyoshoz nem jutottam el...) arra gondoltam, hogy az üzemnyagszűrő fordítva való berakása vajon okozhat-e ilyen tüneteket??? Köszi
  15. Hali 88gsi! Nos most már jobban megfigyelve azt tapasztalom, hogy valóban alapjáraton a fordulatszámmérő skálája, hol lejjebb, hol följebb ugrik. Nem gyorsan de csinálja. Bocs hogy hülyeséget kérdezek, de a generátor nem csak az akksit tölti? Nem az akksi adja az áramot a kocsi elektromos berendezéseinek? Most már elég zavaró ez a gondm, és eddig nem látom a megoldás kulcsát...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.