
Jocipocok
Fórumlakó-
Hozzászólások
58 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Erdőkürt
Jocipocok's Achievements
Newbie (1/14)
4
Hírnév
-
Üdvözletem! Találkozott már valaki közületek, azzal a jelenséggel, hogy a digit klíma egyszercsak gondol egyet, és a legmagasabb fokozaton megy? Ha a kocsit leállítom, és a kulcsot kiveszem belőle, akkoris. Utána néztem van ez a " fordulatszámszabályozó..." gyakorlatilag egy teljesítményellenállás, mert van rajta egy nagy hűtőfelület, alumíniumból. Vajon ez lenne a rossz? Ha valaki esetleg már rendelkezik tapasztalattal, megosztaná velem, mivel kezdjem a hibakeresést? most gyakorlatilag ha fűteni (vagy ha ép nem) akarok, akkor a biztosítékot ki kell rakjam (vegy kiszednem), eléggé kellemetlen... Köszönöm!
-
Hali! Ugyan ez a bajom az enyémnél is, ugyanilyen kékmetál (ultrablau). Amióta feltetted: hatékony, időtálló?
-
Ezt a csatis dolgot a kipuffcserenel le is csekkolom. Amugy a fenyszoromoson igyis elegge erosen gondolkodom, xenon nelkul is, hasznos dolog! Csak az automata magassagalitas lenne kihagyva. A rendorbendor nemhiszem h alafekudne ezt ellenorizni, vizsgaztatni pedig okosba hordom, KPM-re. A szettet amugy bontobol erdemes vasarolni (lampa,trafo,esetleg a moso) vagy van valamias beszerzesi forras (valami minosegi utangyartott) ?
-
Valaki alakitotta mar az a sima halogen lampajat xenonra, fenyszorocserevel? Gondolok itt a gyari xenonlampakra. Van valakinek tapasztalata? Erdemes, esetlegy egy vagyonba kerul az egesz?! (tudom hogy kell(ene) fenyszoromoso, es automata magassagallitas, de hagyjuk az aprosagokat...) Tehat, tapasztalat, velemeny?
-
Also motorburkolatot leszerelni (ha van) bal elso kereket leszedni, aztan hozza lehet ferni a hosszborasszij feszitohoz. Ha azt leszeded, akkor a szij mar nem gatol hogy leszedd. De lehet, hogy jobban jarsz ha szervizbe viszed: mergezo es a kornyezetre karos a benne levo gaz. Ezt elobb le kell a rendszerbol fejteni, es ezutan lehet nekilatni. A csatikat megkeresem, bar nekem dizelem van. Amugy a klmima manual vagy digit?
-
Megtalaltam a hibat!!! Egy vakuumcso gumi csatlakozoja volt elerve a legszuro haz mogott ami a turbohoz is megy. Most visszatert a regi ero, masodikban is jelez a kiporgesgatlo! Fenykepet is csinaltam csak nemtom hogy kell belinkelni/feltolteni...
-
Rajta leszek az ugyon elhiheted, ha fejlemeny van/lesz irom ide egybol! (bocsi de telefonrol ment ezert az ekezetek hianya)
-
Csak a kulcsos kis autó ugrik be (szervízlámpa?) és leszabályoz 2950/perces fordulatra. egy ismerősömnél rádugtuk a hibakódolvasót de mihelyst leállítom eltűnik a hiba, és nem lehet semmit kiolvasni. Jelenleg egy komolyabb valami PC alapú ketyerés emberre vadászok aki komolyabban bele tud mélyülni a dologba. Jó lenne mondjuk élő adatot nézni. De ami biztos: EGR szelep jó, kitakarítottam. A légtömegmérőt is kitakarítottam, a turbó jó, forog, tölt, gázelvételnél leszisszen. Vákuumcsövek jók, vákuum van. Kezd megint visszajönni a gyomoridegem, mint amikor kiderült hogy adagolót kell cserélni rajta. Jelneleg úgy áll, hogy kb max 60 Le-t produkál. Nem megy nem is füstöl, nem rángat. a hibakód csak 3000 felett jelenik meg. Ja és a lovak úgy szépen fokozatosan tüntek el belőle. Tehát nem egyik pillanatról a másikra lett ilyen. Lassan eret fogok vágni, komolyan. a kocsit szeretem összeségében, de valahogy hálátlan a dög, indok nélkül... Esetleg tudtok valami Gödöllő közeli istenkirály császár mágus szererlő/villamosságist aki fel van szerelve kábelekkel, és programokkal? Előre is köszi! Próbálkozzak az Astra G fórumban (is) ?
-
Valakinek volt már olyan hibája a kocsin,(2.2 D zafira) hogy 3. fokozatban (mondjuk előzéskor) 3000 fordulat fölé húzatva bejön a 'kulcsosautó' ikon? Vészprogramra megy az elektronika, kuplungot kinyomva és a gázt lepadlózva sem pörög a motor kb 2950f/p fölé. Ma az egrt kitisztítottam, de a hiba tovabbra is megvan. Erötlen is a kocsi, alapból. Miutan felvillan az ikon, utana mintha egy 1 L-es kocsival mennék... Tehat valaki jart mar így?!
-
Lyukas valoszínű a klímahűtőd, az előző hozzászóló leírja pontosan, hogyan ellenőrizd. Ehhez annyit, hogy: valószínű, hogy a klímakompresszor behúzótekercse ia leégett. Ezt egy villamosságis szakival nézesd meg, a tekercs kb 20 ezer. Nekem is ugyan ilyen bajom volt a klímával...hűtő, behúzotekercs, es gáz kellett, de nem mg, hanem g (750 g) Remelem segítettem.
-
Én a Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 töltöm az enyémbe is (Zafira 2.2 DTI), valamint fater (1.6 H) astrájába is ez megy. Nekem bevált, nem mellesleg, hogy ez 5 literes kiszerelésű, valamint az unixnál van olyan akció, hogy hozzácsomagolnak+1 litert. Nekem nem eszi, és ha jól csinálod, akkor a +1 literekből összejön egy olajcserényire való olaj egy idő után. Cserélt már valaki első kerékcsapágyat, ami 'abs' szenzoros? Csak a menetét jó lenne tudni. Sejtésem van holnap állok neki, csak jó lenne csinálni, és nem gondolkozni, meg kitalálni mit hogyan, és mi után kell leszedni. Köszi!
-
Hello! Lehet,hogy lehurrogtok majd mert nem idevaló a téma. A következő problémám lenne: a műszerfalon a jobb szélén ahol az üzemanyag szintjelzöje van kiégett az izzó. Van valakinek fényképes dokumentációja a műszerfal szétszedéséről?! TIS-t néztem de ott nekem nem egyértelmű... Nos? Valaki?
-
Jobb hatso kerek le, a tank azon felen van a betolto nyilas. Egy bilincs fogja fel a csovet a tankhoz, meglazitod lehozud es mehet bele a 'lopocső". Holnap megnezem vilagosban, es pontositok majd ha szukseges. Ha eladod, miert nem furod meg a tankot?
-
Hali! Unixban dolgoztam, de inkább ezt a részét hagyjuk is... Meat&Doria, Hans-Pries, Hella. Mind jó márkák. Amúgy nem lehet 'levakolni'? Igaz akkor a károsanyag kibocsájtás 'nagyobb' lesz. Mind kisker áron nagyjából 50 ezer körül mozog. Érdemes a neten keresned, van néhány igen jó ajánlat az unix/bárdi -hoz képes...
-
Hello! Na a feltoltesi menniseget fejbol nemtudom, de ha emlekezetem nem csal akkor 2 liter elegendo volt. Utananezek, es irok, csak a heten ejszakas vagyok... ez is telorol megy, emiatt nincs ekezet... Elnezest miatta!