
fetike89
Fórumlakó-
Hozzászólások
91 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Város
nem adom meg
fetike89's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Köszönöm az eddigi segítséget. Amit nem értek az, hogy a szerelőm még mindig a lambdaszondával jön meg az eltörött leömlővel. Generál előtt kb 500 km alatt megevett 1 liter olajat, de a világ végéig elment volna és soha nem állt le. Gyanus, hogy pont utána ahogy összerakják jelentkezik ez a hiba. Milyen hiba lehet amitől leáll az autó és aztán még indítani sem engedi a kocsit? Szerintem sem a lambdaszonda meg a leömlő. Becsúszhatott valami hiba az összerakásnál... Bajom, hogy most költöttem rá 350000 Ft-ot és nem akarom, hogy olyan alkatrészt cseréljenek ki ami nem hibás az autó leállásában. Ti belemennétek a leömlő cserébe? Félek, hogy nem segítene aztán meg jönne a lambdaszonda meg a több 100000 forint...
-
Köszi! Elméletileg új gyertyák vannak benne. Sajnos a kocsi most nincs nálam, hogy megnézzem, de ha visszakapom ez lesz az első...
-
Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem. Röviden a sztori. Z16XEP motorgenerál történt, ette az olajat. Olaj evés megszűnt. Viszont a szerelő jelezte, hogy nem indul be generál után a kocsi. Nem is teker az önindító rengeteg hibakódot dob ki " Injektor hiba, gyújtás hiba stb stb", ha beindul rövid időn belül leáll. Végül az lett, hogy a trafósor ment tönkre. Kicsit furcsáltam, mert már párszor tönkrement nálam és akkor 3 hengerrel még tudtam menni. Ezt kicserélték vagy nem tudom mit csináltak még vele, de ment a kocsi! Ez kb 2 hónapja volt. Napokban megint előjött az a hiba és ua mint a szerelőnél. Elondítom jár 1 vagy fél percet és leáll. Utána már nem is teker az önindító. Újra csak akkor tudom beindítani, ha kiszállok lezárom és kinyitom a kocsit. Eljutattam a szerelőhöz. Szerinte az a baj, hogy a leömlő el van repedve és a lambdaszonda rossz értékeket továbbít a vezérlő felé. Véleményetek? Ötlet? Szerintem ennek lambdaszonda nélkül is menni kéne vészüzembe. Vez.tengely jeladó tud ilyen tünetet produkálni? Köszönöm előre is a segítéget! Üdv
-
Az alapjárat ingadozás az megvan, de csak akkor, ha megyek vele hosszabat és benyomom a kuplungot akkor csinálja egy fél percig kb. Néha viszont nem hagyja abba és kidobja a kulcsos kocsit. A Hibakód ilyenkor "Barometric pressure sensor fault". Örülnél neki, ha nem kéne generál. Köszi a segítséget!
-
Akkor veszek bele GM olajat. Elvileg 0w-30-at írnak bele gyárilag. Most 240000 km van benne. Nem kell bele már egy kicsit vastagabb? Köszi!
-
Ma vettem észre, hogy hosszabb állás után indulásnál elég sok kék füst jött ki a kipufogóból, de aztán megszűnt és ami mág a napokban jött elő az az, hogy közvetlenül indítás után mintha le akarna fulladni egy pillanatra és ilyenkor okádja a füstöt. Olajfolyás szerintem nincs ,mert teremgarázsban áll a kocsi és alatta egy csepp olajat sem találtam. Szelepszár szimeringeket megnézetem. Ha cserélni kell akkor kb ez milyen árban mozog? Megbízom a szerelőben, de azért ő is a pénzből él aztán nem szeretném, hogy lehúzzon:) Köszi a segítséget!
-
Sziasztok! Van egy H Astrám a motorkódja Z16XEP. Castrol Edge 5w-30w olajat töltök bele. A problémám az, hogy 500 km-enként megeszik 1 liter olajat. Olaj cserér mindig 10000 km-enként csináltattam. Szép fokozatosan jutott el idáig, mindig egyre többet kellett utána töltenem a cserék között. Füstölni nem igazán látom az autót. Segítségeteket szeretném kérni, hogy valaki találkozott-e már hasonlóval és hogy mi volt a megoldás? A szerelő ahova hordom azt mondja, hogy rákölthetek egy valag pénzt, de nem biztos, hogy jó lesz. Tényleg ekkora lenne a baj? Sokszor hallom ezt, hogy ez Opel betegség, de ezzel sajnos nincs megoldva. Ha valakinek van tapasztalata kérem pár sorban írja le:) Köszönöm, fetike89
-
Sziasztok! Van egy H Astrám a motorkódja Z16XEP. Castrol Edge 5w-30w olajat töltök bele. A problémám az, hogy 500 km-enként megeszik 1 liter olajat. Olaj cserér mindig 10000 km-enként csináltattam. Szép fokozatosan jutott el idáig, mindig egyre többet kellett utána töltenem a cserék között. Füstölni nem igazán látom az autót. Segítségeteket szeretném kérni, hogy valaki találkozott-e már hasonlóval és hogy mi volt a megoldás? A szerelő ahova hordom azt mondja, hogy rákölthetek egy valag pénzt, de nem biztos, hogy jó lesz. Tényleg ekkora lenne a baj? Sokszor hallom ezt, hogy ez Opel betegség, de ezzel sajnos nincs megoldva. Ha valakinek van tapasztalata kérem pár sorban írja le:) Köszönöm, fetike89
-
Szia! Valószínű, hogy akkor ez a baj, mert ledek vannak benne! Csak azért érdekes, mert nem most raktam bele, előtt meg jó volt! Köszi a segítséget!
-
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy amikor felkapcsolom a tompított világítást vagy csak a helyzetjelzőt akkor a két első helyzetjelző lámpa csak 2-3 másodpercig világít és aztán elalszik mindkettő, a hátsók világítanak. Valaki találkozott már haonlóval? Előre is köszönöm a választ! Üdv
-
Remélem nem én leszek az első aki majd mesél róla :lol:
-
Így ahogy olvastam beugrott, hogy ő is mondta hogy csak 1.4-esnél találkozott ilyennel, de akkor ezekszerinte előfordulhat pl nálam Z16XEP-nél is. :lol: Köszi szépen a segítséget!
-
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy hallottatok-e arról, hogy a vezérmű tengelyt rögzítő bilincs vagy nem tudom pontosan a nevét, hogy hívják fel tud lazulni és tud komoly gondokat okozni? A szerelő hívta fel a figyelmem, hogy már csináltak 2-3 ilyen hibával behozott autót. Igaz az G Astra volt, de ha jól tudom ugyanaz a motor van a h-ban is. Szerintetek érdemes vele foglalkozni? Vagy csak valami véletlen lehet? Előre is köszi a válaszokat! Üdv
-
Sziasztok! A héten sikerült elütnőm az autópályán egy rókát a kocsi bal elejével. A kérdéseim a következők lennének: 1.Klíma hűtőt kell cserélnem. Szerintetek melyik a jobb választás, egy bontott hűtő vagy egy utángyártott? 2. Hol találom a külső hőmérséklet mérő szenzort, mert a rókás dolog óta nem igazán mutat jó értékeket? Előre is köszi a válaszokat! Üdv