
broncse
Fórumlakó-
Hozzászólások
150 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Budapest
broncse's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Van valami okos ötletetek mitől lehet még benzinszag a kocsiban? 96-es os F astra, x14xe. Az aktívszén szűrőből jött már régen a szén, a vákum oldalára akkor tettem egy kis szűrőt, mindent kipucoltam, aztán végül most már az aktívszenes bödönt is cseréltem újra. Jó drága volt, mert csak gyári van. De a szag még nem szűnt meg. Vákumcsövek rendben, benya szivárgást nem látok sehol, de gondolom az nem is szivárgás lenne, hanem spriccelés. Mi a fene lehet még? Honnan jöhet az a nyüves szag? Elég idegesítő, mert pont akkor jön be, ha csak résnyire van lehúzva az ablak, de légkondi nélkül szinte egész nyáron így járok. Az elektromos vákumszelep ami a bödönnek adja a vákumot szintén működik, kipróbáltam, feszültségre szépen nyit, elvéve meg zár. Ami még érdekes, hogy a garázsban szokam érezni megállás után, mintha hátulról jönne a szag. És a csomagtartónál is érezhető. Az AC pumpa az ülés alatt, azt megnéztem már t9bbször járó motornál, tök száraznak tűnik. NEm is értem, hogy onnan hogy kerülne az első ablakhoz a szag 50-60as tempónál... Jó lenne, ha valakinek lenne valami jó ötlete, mert elég gáz reggelente hányingerrel menni dolgozni... ^_^
-
Nekem úgy van, sőt a másik oldalon talán mintha a foglalat se lenne meg a panelen.
- 36.168 válasz
-
Akkor új kapcsoló? Mármint ha szeretném, hogy világítson... Ledesíteni nincs időm, meg kedvem.
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Bocs, ha már sokszor volt a topicban, de most sehol nem találom. A középkonzollal kapcsolatban kérdezném, hogy akinek klímás az autója (2 db kapcsoló van a venti forgókapcsolója alatt) annak a keringető meg venti kapcsolójában az izzó cserélhető, vagy be van forrasztva, mint a ködlámpa kapcsolóba? Apósomnak kellene, nekem nincs klíma, és nekem a széles keringető kapcsoló van, az tudom milyen, de ez nekem úgy tűnik, hogy beforrasztott izzós. Ha valakinek ilyen van, és cserélt már benne izzót elmondhatná a megoldást. Előre is köszi.
- 36.168 válasz
-
Zotya, legközelebb majd téged hívlak. :) Volt még 4 lámpa is, meg egy kis emelkedő a garázs bejáratában. Igaz, utóbbi már vontatva sem volt sima ügy. Na szóval a lámpáknál mit csinálsz?
- 5.218 válasz
-
Mert kuplung nélkül nem igazán tudok vele hazamenni. Vagy kellett volna tudnom? :)
- 5.218 válasz
-
Akadozni nem szokott, de a szakadás előtt pár nappal elkezdett irdatlan nehezen kiemelni, még állítottam is rajta egy picit. Ezek szerint már voltak szakadt szálak. Hát legközelebb asszem állítás előtt megnézem szemrevételezéssel. :) Marha szar késő este egyedül tologatni a kocsit a kamionok között.
- 5.218 válasz
-
Bocs, ha volt mostanában, de nektek milyen gyakran szakad a kuplungbowden? Tavasszal cseréltem, igaz nem gyári volt, és tegnap este 10-kor, a legrosszabbkor útközben szakadt el. Általában foglalkozom a kocsival, nem szoktam elhanyagolni, ezt a bowdent is azért cseréltem le, mert már a másik nyekergett. És érdekes módon a lenti végétől kb 10 centire pattant el, pont ahol hajlik. Nem hiszem, hogy valami beleérne, mert semmi sérülés nem látszik rajta, csak a szakadás. A kuplung nem tudom mennyire klasszis állapotban van, de nem nagyon kell erőlködni a pedállal, szép simán jár, még csak nem is nyikorog mióta tavasszal az egész pedált kivettem és lezsíroztam. Persze, csergőben nem vették vissza, így buktam az árát is. 15e volt egy gyári, az elszakadt (3500 forintos) és a gyári között árban semmi elérhető nem volt. Inkább vettem egy gyárit. Kicsit most már félek, mikor kell megint a viharos szélben kocsit tolnom, majd vontatnom éjjel legközelebb.
- 5.218 válasz
-
Nem, nincs folt, nem szivárog sehol, olaj nem habos, víz sem fogy belőle. Utántöltés után hazafelé ugyanarra, ugyanakkora tömeggel semmi gond, itthon a szint nagyjából ugyanott...
-
Szerintetek mennyire gáz ez? kb. 500 km alatt 2/3-ról a nívó aljáig lement az oldajszintem 10w40-es castrollal, friss olajjal. Horvátországi túra, nagy hegyekkel, sok csomaggal, 4-en a kocsiban. De jól ment, 7 liter alatt fogyasztott, amit el sem akartam hinni. Csak azért nyugtalanít, mert eddig 2 csere között 1-2 alkalommal kellett utána töltenem, alig ette az olajat. Most kb. 3-4 decit kellett visszatöltenem, hogy ugyanott legyen a szint. A mögöttem jövő srác mondta, hogy felfelé eléggé füstölt... Persze, olaj nem volt nálam, mert ugye eddig soha nem kellett, és nem fért be. INA-t tudtam venni 10w40-est hirtelen, remélem nem annyira gáz, hogy abból ment bele az a pár deci.
-
NEm akarlak letörni, de nekem pl. 2 hónapos gyári halt meg nemrég. Nem is vettem újra gyárit, pedig visszakaptam a pénzt. Szóval a gyári is lehet szar. Nem mondom, hogy neked ez van, de az lambdád sokkal inkább kilóg a normálisból, mint a CO-d, és a túldúsítás miatt lehet a CO-d is magasabb. Én csak annyit mondok, hogy legalább meg kellene mérni.