-
Hozzászólások
378 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Invi névjegye
- Születésnap 1985-07-10
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Kadett E, Astra G, Vectra B (a családban)
-
Város
Budapest
Invi's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Most ertem haza es meg lett a megoldas. Tegnap voltam olajcseren es valszeg nem csuktak le rendesen a gephaztetot es felpattant egy picit, igy az az erzekelo jelzett. :lol:
-
Az iment hazafele felgyulladt az osszes belso vilagita a kocsiban (visszapillanto folott, hatso ajtok kapaszkodoinal) es egve is van mar 40 perce. A belso vilagitas kapcsolot (lampa gomb kihuz) mar megnyomkodtam. Motort leallitottam, kulcsot kihuztam, kp zarat bezartam. Ajtokat, vsonagtartot kinyitottam, ajzokat becsapkodtam, erzekelo tudkeket az ajtoknsl megnyomkodtam, de sehogy sem alszik el a vilagitas. Tuneti kezelesnek elol kiszedtem az izzot, hatul kapcsoloval lekapcsoltam a lampakat, igy mar nem eg ki a szemem hazaig... Van vmi otletetek? Koszi!
-
Hello! Nagy gondom van, nem nyilik a motorhaztetom. Pattan valami, a kis nyel viszont nem ugrik ki es nem emelkedik meg a teto... Ha a tetot lenyomom megint pattan egyet a kar meghuzasara, de ennyi... Mi lehet a gond? Valami otlet esetleg, hogy hogyan nyissam ki? Koszi!
-
Hmm, milyen gépet? És erre nincsen valami official megoldás?
-
Hello! Az alábbi "gondom" van, ami nem tudom, hogy normális-e. Mindkét kulcsom össze van lőve a kp zárral, de mikor beteszem a kulcsot programozási állásba, akkor nem programozódik újra. Tehát nem csukja, nyitja az autókat visszajelzésként. Ez normális vagy ezt mindig csinálnia kellene? Van esetleg ilyen hiba, hogy a felprogramozás elromlik.
-
Városban nálam is 70-nél megy csak a 4-es és még 2-est is sokszor kell visszakapcsolni. Mióta ezt teszem nem is kormol.
-
Na fotóztam 2-t. Gondolom a rusnyaság a jobb szélen a motor. Ott a ferdesík a tetején, felém van nyitva (gondolom ezt zárn a szelep és most van belső állásban): Itt egy csati, gondolom ez menne a szelepmozgatóhoz: Hogy tudnám átbillenteni a szelepet? Csak mert reggel megyek el és nem lenne fun egész nap lehúzott ablakkal menni...
-
Tök máshol kerestem volna. Du mikor szétszedtem, akkor láttam a motort a kesztyűtartó mögött egy ilyen ferdevágású hengernek látszott, aminek a teteje kb 45 fokban le van csapva a kesztyűtartó felé és rácsos a teteje. Ezen keressem?
-
Nekem akkor csinált ilyet folyton, amikor az alapjárati volt mocskos. 4 hónap alatt 3szor vittem szervizbe, majd a szerelőm tanácsára elkezdtem csakis 2500 fölött, de inkább 3000 körül járatni a kocsit. Azóta, vagyis 11 hónapja nem volt ilyen gondom. Kicsit többet fogyaszt városban, azaz 8,6 helyett kb 9,4-9,6-ot. De olcsóbb így is mint folyton tisztíttatni.
-
A hangja csak nagyon minimálisat változik. Régen markánsabban lehetett hallani... Tisztítás is megvolt és az egyik kábelkötegen rajta volt, hogy delphi a cucc. Azért gyanakszom a belső keringetésre, mert 3 napja légszomjam van a kocsiban 30 perc után és azóta párásodik folyamatosan. További jel szerintem, hogy max fűtés ment 10 percig, kint 0 fok, utána max hidegre kapcsoltam a fűtést és 30 perc után még mindig kézmeleg vagy melegebb levegő jött a fúvókákból. 10 perc után pedig olyan párám van, hogy az első ablakok a tükröknél hót párásak, az oldalamon jobban. Az egész első szélvédőt vékony homály fedi, a szélek felé vastagon párás, a hátsó ablakok full párásak, a hátsó szélvédő szintén. :S Egész télen nem csinált ilyet a kocsi. Eddig 2-esre tolva a ventit és langyos meleg mellett sosem volt párám és most kiszedett pollenszűrővel is párásodik. Valamint tök szagtalan a városi közlekedés, ami szintén nem jellemző. Hol találom a motort és hogy tudom javítani ezt a klapnit? Valamint mennyi lehet egy ilyen motor és valahogy megoldható-e (ideiglenesen, amíg szerzek másik akármit), hogy kiiktassam a belső keringetést és a szelepet pedig külső állásba kapcsoljam?
-
Hello! 2 gondom lenne, azaz inkább egy. A kocsi 4 napja nagyon párásodik. Kiszedtem a pollenszűrőt... fekete az egész. De szerintem mégsem ez a fő gond, hanem ha jól sejtem, akkor hiába van fény visszajelzése, de mindig megy a belső keringetés.... Ezt hogyan tudnám kideríteni, hogy így van-e valamint mit tudok vele kezdeni? A másik kérdésem is szorosan ide kapcsolódik. Ugye ahhoz, hogy esetleg ide új motort vegyek, meg kellene tudnom, hogy milyen típusú klíma van a kocsiban... Ezt honnan tudnám kideríteni? +1) Éppen kint van a pollenszűrű, redvás is és nincsen nálam másik. Mennyire gáz, ha anélkül használom a kocsit pár napig? Köszi előre is!
-
Na tesztelem holnap. Ma akksi csere volt. eddig bírta a 2000-es gyári. :lol:
-
Hello! De rég írtam ide.. De most van egy problémám. Kézikönyv és emlékeim szerint is a kulcs programozása így megy: 1) gyújtás, motor nem megy és akkor 30mp-ig működik 2) a zárban lévő kulcson egy gombot megnyomni 3) A kpzár ki-be kapcsol és ezzel jelzi, hogy a programozás megtörtént Na most nekem még működnek a kulcsaim, de emlékeim szerint az újraprogramozás akkor is megcsinálható, ha ismeri még a kulcsot a rendszer. Na most én ezt sehogy nem tudom megcsinálni. Egyszerűen nem akar ki-be kapcsolni a programozásnál a kpzár. Ez normális?
-
Az INSP-t te is ki tudnád kapcsolni magadnak! :lol:
-
Nem a csavarok lazultak le, viszont!: Két karnyit felfelé állítottam az ülésmagasság állítón, így csak 2 ujjnyi hely marad a fejem felett, viszont kényelmesebb, mert jó helyen nyomja a derekamat az ülés ÉS NEM KATTOG (és több hely is marad mögöttem, csak így picit látom a gépháztetőt, ami még fura nekem)! :lol: Csak minimumra állítva kattog... de hogy miért...