-
Hozzászólások
110 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
MOTE klubkártya
-
Város
Budapest
glutamin's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Maradt régebbről egy QH gyártmányú első fékbetét készletem, bontatlan csomagolásban. Bárdi-nál 4893 Ft-ért árulják. 3500-ért megválnék tőle, mert már nem fogom tudni hasznosítani. A doboza szerint 1.4-1.8-as motorokig jó. Esetleg lehet belőle még kicsit alkudni, ha a logisztaka jó.
-
Köszi! Holnap ránézek.
- 15.600 válasz
-
Sziasztok! Most a változatosság kedvéért az első lökhárítóm cseréje a soros. (volt már sok minden :D ) Vettem egy utángyártottat (9600Ft volt). Kérdésem, hogy házilag ezt cserélni mennyire bonyolult? Milyen eszközökre van szükség hozzá, kb mennyi idő alatt van meg, hány emberes munka stb. Vagy inkább vigyem szervizbe és ott csináltassam meg?
- 15.600 válasz
-
Rég jártam errefelé. De most akkor írok egy kicsit a tavaly vett Michelin Alpin-ról. Nagyon elégedett vagyok vele. 165/70/R13-as a gumi. Kb 58e Ft-ért tudtam 4db-ot venni. Tegnap este Szegedről jöttem Pestre. Stabil, mutató szerinti 140-es tempóval. 2 BMW-t leszámítva senki nem került el. De ők is becsicskultak, amint megjelent egy kis hó a belső sávban. Szóval valóban érdemes a top márkákból válogatni, ha valaki sokat mászkál és szeretné kihasználni a gumi adta lehetőségeket. Ebben a méretben (13") meg relatíve olcsó a gumi. Ismerősöknek picit nagyobb autóra egy gumi kerül 45-50e Ft-ba. Nekem is oda lesz ez a jó világ, ha majd átülök valami flancosabb verdába.
-
Voltam olajat cseréltetni. Már ráfért, mer elég ronda színe és állaga volt a réginek. Kicsit jobban oda kell figyelnem rá, hogy 15e km-enként azért meglegyen a csere. Valvoline 10w-40-es került bele.
-
OK, akkor ugyanarra gondolunk. A termosztátot januárban cseréltettem vízpumpával ,vezérműszíjjal együtt. Elég balf*sz egy megoldás, hogy ennyire meg kellett bontani az előbbi alkatrész miatt. A későbbi motorokon már értelmesebb helyre tudták tenni.
- 36.168 válasz
-
Ilyen: Gondolom ez a hővédő cső, amit írtál (a sárga nyilat nem én rajzoltam be, csak ilyen képet találtam hamarjában). Egyébként már a modellfrissített Astra (fehér indexes, sötétített hátsó lámpás, gömbölyű tükrös változat), szóval valószínűleg akkor az újabb típus. (1995.03.03-án lett véve) Megnéztem a Novy féle Astra F gyertyatáblázatot is. Az alapján valóban BKR5ek/BKR5eix.
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Ma reggel indítás után a 4 hengerből csak három járt, az egyik nagyon nem akart. Így végül is pár gázadás után leállítottam és a gyertyapipákat lehúzogattam is újra rádugdostam a helyükre. Na utána már jó lett. Valószínűleg az esős idő nem tetszett neki, vagy valamelyik gyertya szarakodik. Milyen gyertya van ebben a motorban (c14nz), illetve melyen kulcs kell hozzá? Ezt magam kicserélném inkább, minthogy emiatt szervizbe vigyem.
- 36.168 válasz
-
Pedig az egyik legolcsóbb helyről vannak a gumik. Meg a Michelin az tényleg drága. @invictus 60/R15 nem nagy az egy picit átmérőre?
-
Én is :o Összesen 59+6=65e Ft-omba került a 4 db Michelin Alpin 165/70/R13-as gumi plusz a szerelés. Első észrevételem, hogy a 175-ös után érezhetően könnyebb ezt kormányozni (szervó nincs).
-
Na ezt nem tudtam:D @Sanci Az NCAP töréstesztekre valóban elég jól felkészítik az autókat, ami egy hétköznapi szituban nem biztos, hogy pont elég lesz, de azért egy H Astrában érezhetően sok anyag van. Nagy dög ajtók, vastagabb oszlopok, nagyobb önsúlya is van. Ezek mind előnyként jelentkeznek egy csattanásnál. Egyébként 171e km van most a verdában. És mivel eléggé megvolt kímélve, nem tartanám lehetetlennek a 300e km elérését is komolyabb motorgenerál nélkül. Kasztni sem rozsdásodik még stb. Szóval elherdálni nagyon nem akarom.
-
Szerintem itt elég sokan inkább csak Astrára váltottak, nem másra :D de ha törni akarod akkor szerintem tökmindegy mit veszel helyette.. :o Igazából nem szívesen cserélek, mert látva munkatársak, ismerősök helyzetét, ennél jóval drágábban fenntartható lesz bármi. De ha egyszer letarol egy nagyobb autó, vagy csak én nézek be valamit nagyon, akkor azért nem mind1, hogy milyen doboz vesz körül. Nézegettem a napokban EURO NCAP teszteket is. Elég érdekes eredmények is vannak fenn. Szívem szerint maradnék Opel vonalon, mert ilyen nagy közösség talán semelyik márka mögött sincs.
-
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ki milyen autóra váltott F Astra után. Nekem még saccra 3 évig biztosan marad még a gépsárkány, de szeretnék majd egy újabb biztonságosabb autót majd idővel helyette. Talán ez utóbbi (gyenge törés - masszív utascella), a legfontosabb szempont. Tehát Astra H, Ford Focus, 5 ajtós vagy kombi, Esetleg még a második generációs Laguna is tetszik 5 ajtósban és már az is szépen törik.
-
Ma megérkeztek a téli gumijaim (Michelin Alpin 3 165/70/R13 T79). Remélhetőleg holnap fel is tudom rakatni.