samtron77
Fórumlakó-
Hozzászólások
88 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel c14se
-
Város
bugac
samtron77's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Kösz epk! Remélem a második felvonás már jobban muzsikál majd! Ha meg nem az csak jót jelent. Bár sztem az kész csoda lenne ha egy olyan asztra amiben 290000 km van nem termelődik kartergáz....
-
Végül is mi ez a kosár? Valami lábszelep elötti szűrő? Hol lehet ezt beszerezni? Nekem is ez lenne faintos mert kicsi a szűrőpohár átmérője azt szivaccsal a külsején már nem férne vissza a "kosaram"....
-
Egy 25-dekás festékes dobozt a fedőjénél összeforrasztottam egy félcolos dugóval amit ezután átfurtam 12-es fúróval majt egy hollandival együtt feltekertem a szűrőházban található műanyag csonkra. a festékes dobozban egy gombolyagot (vőrősréz) 3cm-es szivaccsal vettem körül és úgy pattintottam össze a fedéllel. Ja és természetesen kifurkáltam 4-es fúróval a dobozt. Úgy gondolom, hogy ennyit ( http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg vagy így http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ )ér és legalább egy kis páralecsapódást kellene produkálnia de semmi.
-
Képek a szűrőről (ami nem is igazán szűr): http://kepfelho.com/?di=T8OW http://kepfelho.com/?di=ZF43 http://kepfelho.com/?di=GUHV Röhögni nem ér, csak ideiglenes minden!!! :rolleyes: Mi lehet a gond? :huh:
-
Teszek fel párat ma. Megpróbálom megfordítom a bekötést is bár én a-szerint kötöttem, hogy nyomás lesz a csöben és ezért előszőr a szűrőbe érkezik a gáz majd a szűrőházból-on keresztül a fojtószelepre..... De ha a vákuumot nézzük akkor ez persze pont fordítva van bekötve.
-
Szép estét Urak! Nem teljesen HHO de talán ide kapcsolódik. Beépítettem a kocsimba 1 kartergáz szűrőt. Már használom 1 hete de sajna semmi nem csapódik ki benne még csak nem is párásodik bellülről. A gyanum az, hogy elbactam valanit. :rolleyes: Én ugyanis a vastagabbik csőre kötöttem rá a szűrőt. Mielött rákötöttem járó motor melett befogtam a szelepfedélen lévő csőcsonkot és ott bizony nyomás helyett vákuum keletkezett (alapjáraton). Viszont amikor leszedtem az eredeti gumicsövet annak a belseje olajsáros volt ezért gondoltam, hogy e cső helyére kell kötnöm a szűrőt. A kérdésem hogy: http://kepfelho.com/?di=48J9 A bekötés helye? (a vékony cső belseje patyolat tiszta)....
-
Mond meg a frankót! Tényleg porszáraz marad a fojtószelepház a szűrő alkalmazásával ?! És nem trutyisodik be az alapjárati motor sem??? Mert van a családban még 1 szekér 1 bravo1.2 na ennek tipusbaja a torok dzsuvásodásából adodó alapjárati motor tönkremenetele (műszakilag sz@r konstrukció) ott közvetlen a pillangó szelepet állítja 1 elektromotor (egy műanyag mechamizmuson keresztül). Namost ha ez a mechanizmus egy pillanarta is megakad (pl a lerakódástól) akkor bizony az állítómotorban törik vmi. Ez történt nálam is és szarul érintett, hogy a bontott alkatrész 15.000 az új meg 67.000 körül taksál... Ezért lenne fontos nekem ez a szürő és persze az opelnek sem ártana. Nem vagyok híve az időszakos pucolgatásnak mert sztem: 1.az állandó szétszedéstől deformálódik idővel a fojtószelepház(a sok meghúzástól) 2.a csavarok menetfészke egy viszonylag lágy anyagból készült (a csavarhoz képest) er-go idővel kinyalja a menetet belőle
-
Ahan. Faca. Nem használtál vörösrezet szűrőként benne? Tetszik ez a beföttes üveg megoldás (én is régen rájöttem már, hogy a befőttes üveg egyszerűen mindenre jó! :lol: ) a tető a festék eltávolítása után simán forrasztható, légmentesen zár, savaknak-lúgoknak ellenáll, bírja a vákuumot stbstb. Nekem viszont van 1 lepukkant házi vízművem szűrőstöl mindenestöl (tudtam, hogy még nem szemétérett!!! :D )
-
Kösz átolvastam. Tiszta minden és asszem meg is van hozzá minden otthon... Legalább lessz elfoglaltságom a télre. :lol:. Írták ,hogy téliesítés??? Sztem egyszerű kell önteni a leválasztó tartályba 1 kis rézelejét vagy autoglikolt azt mehet rá a szmötyi már nem tud megfagyni. :D :devlish: :devlish:
-
Igazad lehet de nekem nzsl által leirtak szerint viselkedett a kocsim amikor is kinyomócsapágyas volt (igaz nem opel volt).... :lol: Egy biztos bármi is legyen a gondja (leszámítva az olajszint ellenörzést) macerás dolog ezt megfelelő szerszámok nélkül megcsinálni mivel ha jól tudom a kupluntárcsa cserét leszámítva minden máshoz szét kell húzni az autót (váltót a motortól).