-
Hozzászólások
2.809 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
Breki last won the day on Augusztus 15 2020
Breki had the most liked content!
Breki névjegye
- Születésnap 1965-07-22
Elérhetőség
-
MSN
brekeke222@citromail.hu
-
Weboldal URL
http://liftesek.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Kistarcsa
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra F caravan 94'/12 Isuzu
-
Város
Kistarcsa
Breki's Achievements
Newbie (1/14)
4
Hírnév
-
Az a következő fokozat, ha riadó van. Először a fekete, és a piros, majd a kék matricát tiltják ki.
-
Aha, ez rendben is volna, de én mit kezdjek a fél csomagtartónyi szerszámmal, alkatrésszel? ;)
-
Városban nem nagyon tudtam 10 alá vinni, pályán stabil 130-nál beérte 8 lityivel, országúton 7 körül.
-
Hmm....enyém 94 decemberi, és alapból kapta a kéket..... ;) Sztem meg az már nagyblokk......de ezen nem veszünk össze ;) Az előzőm az volt (c18nz) :lol:
-
Annyi belefér. Simán vette az akadályokat. Mivel használtan vettem, nem volt lehetőség méretet változtatni...... ;) Én is próbáltam mindenfélét már, de még ez tetszik a legjobban. Azért ne felejtsd el, hogy nekem nagyblokk van benn, a Te kicsiddel szemben. Nekem alapból van olyan ültetés az orrában, amiért mások sok pénzt kifizetnek :lol: :lol: Állok elébe :lol:
-
Igen, astra f-ről beszéltem, viszont semmilyen hegyet nem emlegettem....ott megdöglik a virsli is ;)
-
Hová? A tetejére? Attól még le kell túrni róla a havat majd..... Adhatok egy készletet, ha gondolod. Baba 155-ös virslikkel. Na? :lol:
-
Nekem tavaly sem volt bajom a hóban sem. Simán mentem 15-20 centisben is. Nem számított a szélessége. A számítgatásban akár igazad is lehetne, de.......ki mondta, hogy 15-ös tappancsaim vannak? :lol: 195/60 R14-ek. A nyárik meg 185/60 14, tehát a téli szett egy kicsit ballonosabb. Éppen annyival, hogy az órám csak 2-3 km/h-t csal vele, a nyárival többet. 13-asra esélyem sincs, mert nagy fékek vannak fenn.... :lol: A gumis meg csak mondjon amit akar. Sok akkora spillernek érzi magát, osztja az észt, aztán ha odaviszem neki a kerekemet, hogy pörgesse már meg, nem üt-e, esetleg a súlyok jók-e. Felteszi, megforgatja, aztán: jó ez semmi baja. Csak 2 helyre kért + 5 grammot....nem baj jó lesz hátra....aha, anyádnak. ha már kiperkálok 500 pénzt darabjáért, hogy feltegye a nyűves gépére, legalább ne sajnálja már az ólmot róla. Olyan használt télit ajánlgatott anyósomnak a szutyukira, aminek köze nem volt a váltómérethez. Adta volna 25-ért szerelve a szettet az éppen 50%-os debicának.....folytassam? Na, az ilyen ne mondja meg nekem, hogy mit rakjak fel. Ha fizetek érte, akkor tegye fel amit kérek, és csinálja meg rendesen. Ha lenne itthon megfelelő gépem a közelükbe sem mennék..... :lol: Amúgy miért ne passzolna a 195 ? A felni szélessége lenne jobban meghatározó a dologban, nem az átmérője. Még a 205 sem lóg le a felniről...... :lol:
-
Nagyon szívesen! Örülök, hogy sikerült megtalálni, és orvosolni a hibát ;) Engem nagyon beszívatott az a kis vacak, és hiába kérdeztem itt a fórumon, sajnos senkinek sem volt vele tapasztalata. Ráadásul a vezeték a csatinál színt vált, ezért egy darabig hiába kerestem a motortérben a helyét. Mivel nekem nincs donor amiből operálhatnék, kénytelen voltam újat venni. A Csergőben is csak úgy találtuk meg, hogy a srác előkotort egy robbantott ábrát, és kifordította a monitort, hogy bökjek rá, melyik az. Néhány napig bekötöttem egy kapcsolót a helyére szükségmegoldásként. ;)
-
Azért számolgassatok egy kicsit! Mondjuk a téligumi szezon kezdetétől a végéig hány napot használjátok hóban az autót ...hmm? Ha jól sejtem nagy többségben a hideg napok vannak, a jeget, letaposott havat nem érdemes belevenni, mert azon tökmindegy milyen széles a gumid. Nekem 195-ös a téli szettem, igaz a fent emlegetett conti gumikkal. Az égvilágon semmi gondom nem volt velük az elmúlt szezonban, pedig teszteltem havon, jégen, letaposott havon. Semmivel sem volt se jobb, se rosszabb, mint az előző 165-ös, 175-ös vagy 185-ös gumikkal, igaz azok nem contik voltak. Hozzáteszem nálunk itt falun nem sóznak, legfeljebb az MTZ letolja a havat, majd a brazil gépsor a nagyobb kereszteződéseket leszórja homokkal (2 paraszt áll a homokkal megrakott ifa platón, és néha ledob 1-1 lapáttal) Havon meg kell tanulni vezetni, és nem a gumikra fogni, ha nem megy. Félreértés ne essék, tőlem mindenki azt tesz fel amit csak akar, de én maradok a széles continál, ha kanyarodni is szeretnék..... :lol: ez az első olyan téligumi szett az autómon, amit nem köpködve szedek le tavasszal ;) ha nem jön közbe semmi, holnap fel is szerelem őket, a nyári szett meg megy szépen alukálni tavaszig ;) :lol: :lol:
-
13-as kulcs.....
-
Ha gyári ablakod van,azt nem fogod tudni belevágni,mert nem csak vágva van,hanem le is van hajtva a széle a lemeznek.Esélytelen! Egyetlen megoldás,hogy kerítesz egy donor bódét, és a tetőt átrakatod egy az egyben,vagy veszel utólagost,amiből a minőségi drága,az olcsó meg gagyi. Otthonról majd mutatok képet, hogy néz ki a perem.
-
Csövi! Bár nem most kérdezted, de hátha..... Ezt nekem is produkálta már az isuzu. A hiba az izzításvezérlő jeladója volt. Valami 6xxx ft volt a Csergőnél az után gyári (a gyári 52000 :P ) A termosztátházba van becsavarva a motorhőfok jeladó mellett. Egy kb 15-20 centis madzag jön ki belőle, a végén egy csatival. Húzd szét a csatit (ilyenkor már izzít rendesen), és mérj testhez képest ellenállást. Ha nem mutat a műszer vagy nem csipog (attól függően mit használsz) akkor jó. Ha hideg motornál jelez a műszered valamit, akkor kuka. Sajnos vissza kell kötni, mert különben nem állítja le az utóizzítást. F-astránál csak ez az egy jeladó szabja meg az izzítás/utóizzítás idejét. 55 fokos motornál testet kapcsol........ha jó :D
-
Szia! A generátor testelésével szokott gond lenni. Esetleg az aksit a kasznival, vagy a blokkal összekötő vezeték lehet még gyanús. Az aksi és a generátor között egy darab piros vezeték van. Azt nagyon sokáig kell nézni, hogy kiteljen az 1 nap....
- 36.168 válasz