-
Hozzászólások
546 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Csücsök névjegye
- Születésnap 1984-05-18
Elérhetőség
-
MSN
laurencecsaba@freemail.hu
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Hajdúdorog
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Ex Corsa A (91, C14NZ); Astra F (96, X16XEL)
-
Város
Szigetszentmiklós
Legutóbbi látogatók
3.359 profile views
Csücsök's Achievements
Newbie (1/14)
4
Hírnév
-
Sziasztok! Nyár derekán voltam egy futómű beállításon felújítás miatt. No ott ezt mívelték az autómmal: http://www.kephost.com/images/2015/09/30/20150930_215424.jpg ~3,5 hónap és ~20e km-el később így néznek ki az első gumijaim a hátsókhoz képest: http://www.kephost.com/images/2015/09/30/20150620_123003.jpg Jól sejtem, hogy ez a beállítás oszlopban lévő -1,99 fokos kerékdőlésnek köszönhető? A válaszokat természetesen most is előre köszönöm! :)
-
Érdemes lehúzni a csatit, ha mered, olyan szinten össze szoktak rohadni az érintkezők a csatival, hogy a lapkák a csatlakozóban maradnak.
- 5.898 válasz
-
:blush:
- 5.898 válasz
-
ECU a beszívott levegő hőmérsékletéből? Tegnap út közben filóztam, hogy lehet, hogy kevés neki a venti (utastér) 1-es fordulaton, így tényleg befagyhat, majd ki kell próbáljam 2-es, turbo boost-on. :D Amúgy az expanziós tetején van egy kis malacfarok, ami szerintem annak a hőérzékelője, és ha minden ok, akkor az a hőmérséklet függvényében mozog, így szabályozva a cucc mennyiségét az elpárologtató felé. Lehet, hogy az enyém már nem mozog, letapadt, letört, elvitte a kiscica, majd meg kell nézzem, és már nem tud normálisan szabályozni. Vagy az is lehet, hogy tévedek. :D
- 5.898 válasz
-
Nem tudom, hogy az expanziós szelep meghibásodása okozhat-e ilyen tünetet...
- 5.898 válasz
-
Én meg arra gondoltam, hogy a párologtatót lefagyasztja, így a venti által fújt levegő nem tud átjönni rajta. Kérdés, tud e annyira hűteni?
- 5.898 válasz
-
Üdv! Ki volt lyukadva a klímahűtőm, csere, és kapott új szárítószűrőt is. Fel lett töltve, dől a hideg, hávájdizsinaffénytető. De akkor most nem írnék ide. :D Kb. fél/háromnegyed óra után megszűnik létezni a levegőbefújás. Max-ra kapcsolva a ventit, akkor érezni valamit. Kikapcsoltam a klímát, de még sokáig hideg levegő "jött be", 10 km után kapcsoltam vissza, és megint minden ment tovább (dől a hideg) kb. fél/háromnegyed óráig. :) Kérdésem az lenne, hogy mi történhet ilyenkor? Előre is köszönöm a válaszokat!
- 5.898 válasz
-
ECU-t hamarabb cserélek, mint alapjáratit (i love x16xel :D ). Szerencsére van is egy tarcsiba, sztem reggel kicserélem. Próbál küzdeni, feltolja 2000-ig, hogy onnan visszaejti, de 1500-nál megáll.
-
Üdv! Mi lelte a dlágaszágomat, hogy megállás után (kereszteződés, lámpa, pancserek) a 900-as alapjárat felmászik 1500-ra, és ott marad? Jön hozzá egy 0505-ös tengeralattjáró is. Értem én, hogy alapjárati motor, de akkor hidegen miért jó? Ha meg leállítom, elindítom, akkor is 900, egy gázfröccs, és felmászik magától 1500-ra.
-
Nézz rá, hogy nem kezd-e az oldala rojtosodni, keresztbe nincs-e repedés rajta, meg a feszítőnek van-e hangja. Ha nincs, akkor felesleges cserélni. Ha van hangja a feszítőnek, akkor elég csak a görgőt (csapágyat) cserélni, nem kell az egészet. Nem a töltéssel van a legnagyobb baj, hanem a szervoval. Próbáld ki, vedd le a szíjat, és csapj egy kört. ;) Igen, a leghosszabb kell.
-
Nagy a fű? :D Hosszbordás szíjfeszítő. Már halottam vmi nem odavaló zajt kb. 1,5 hete, csak imádkoztam, hogy bírja ki ősökig, mert itt van lehetőség cserére. Hajdúböszörményből Szigetszentmiklósra jövet Gyöngyös környékén volt egy reccs, azután katkatkatkat egy kis égett gumi szaggal, de töltés és szervó maradt, így nem álltam meg. A katkatkat a csapágygolyók voltak, ahogy kiröpültek a fészekből.