
fegyvermánia
Fórumlakó-
Hozzászólások
17 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Ercsi
fegyvermánia's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Van egy Astra Gsi 2.0 16V 92-es évjáratú autóm. ( Ez még nem a Dises verzió) Az elsődleges hibája az hogy reggelente folyton ledadog utána fel pörög, de van hogy ledadog és le is áll, mikor bemelegszik akkor abbahagyja. Tanácsnak eddig azt kaptam hogy a levegő járta utat takarítsam ki a pillangóig. Meg is tettem, össze raktam a kocsit onnantól felment az alapjáratom 1200-as fordulatra. Na erre azt kaptam, biztos fars levegőt szív. SFi doboz tömítésén szívott kicsit meg az SFi doboz szűkítő gumija is repedezett volt, mind a 2 hibát javítottam, de a hiba még mindig fent áll. Alapjárati motort is leszedtem ki takarítottam, a végén ki is cseréltem másikra. Így sem javult. A motor kontroll lámpa nem világít, hibatárolót néztem és nincs benne hiba. A másik problémám hogy van egy mágnes szelep, le jött valamikor egy cső róla, de sehol nem találom a motor térben. állítólag a pontos neve a szelepnek: tüzelőanyaggőz elpárolgás szelep Csatolok egy képet is, hátha valaki meg tudná mondani hogy hova kell vissza kötni. http://kepfeltoltes.hu/view/140323/1922005_806971272664229_604540576_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Segítségeteket előre is köszönöm.
-
Heló! Meghalt a 2 vezetékes hőfok gombám és 2 fajta van belőle. nem tudom melyik való az opel f astra gsi c20xe-hez. Van fekete meg szürke, gondolom a szín valamilyen megkülönböztetés miatt van rajta. A termostát alatt van 2 hőfok gomba az egyik 1 vezetékes a másik az 2 vezetékes amiről szó van. Valaki, tudna segíteni?
- 5.898 válasz
-
A füst szaga milyen? esetleg amper szaga van vagy valami gumihoz hasonlít? Tippem lehet hogy hidegen megszorult a motorja és egy kicsit túlmelegedett. Csak tippeltem mert nem találkoztam ilyen gondal, hátha valaki igen.
- 5.898 válasz
-
Holnap megnézem. Köszi az infót!
- 5.898 válasz
-
Olyan kérdésem lenne még hogy c20xe hőfok jeladó gomba aminek 2 vezetéke van, kat. számát tudja valaki vagy pontos nevét hogy tudjak keresni a boltba.
- 5.898 válasz
-
Helló! Olyan gondom van a fűtésemmel hogy elindulok reggelente és csak 7-8km után langyul be, ez kb a kék felső határa. lassacskán felmegy a 80C fok-os jelzésig, de nem megy tovább, pedíg 92C fok-os termostát van benne. Hozzá kell tennem hogy én nem pörgetem az autót, max 1500-as fordulatig nyomom neki. be papíroztam a hűtőt, mert az is melegszik, de ami furcsa hogy mikor megvettem a termostátot akkor a csőrébe engedtem vizet hogy mennyire zár, egy nagyon minimálisat szivárgott, nem hiszem hogy attól lenne. A hőfokjeladóm jól működik, és új a termostát is. Valakinek ötlet hogy mért nem melegszik gyorsabban és mért nem éri el azt a 85-90C fok os vizet?
- 5.898 válasz
-
Hali! Nekem olyan volt a vízelfolyás hogy egyik nap kijelezte hogy nincs elég víz utána feltötöttem mászkáltam vele hetekig nem volt vele gond, egyik alkalommal versenyeztem és menet közbe megint eltünt a vizem, haza mentem, beültettem a tesóm és 3-5 ezres fordulat közt járattam, én meg néztem a motor térbe a fejleményeket. és nagy csodára nagy fordulaton kinyomta a vizet, de kis fordulaton nem folyt ki belőle. így meg lett a hiba kicseréltem a csövet azóta nincs gond. hátha így rájössz a problémára.
- 5.898 válasz
-
Heló! Na sikerült kicserélni a termostátot a kocsiban, de a probléma hogy ami benne volt az is működik, fazékba tettem vizet meg a termostátot és el kezdtem melegíteni. 92 fok volt rá írva melegítettem és 92 körül el kezdett megnyitni. Az új termostáttal is mentem és a jelenség a következő: a kocsi lassan melegszik be, a mutató éppen kitér a kék határból és ennyi, a 80fok-ot meg sem közelíti. Miért lehet? Saját tippem esetleg:Kezd megpusztulni a vízpumpám, a másik hogy a vízkőtől esetleg leszűkült az áramlás. Az alapjárati gond amit leveleztünk még nem lett megoldva. De azon is rajta vagyok. 2 napja találtam egy oldalt ahol az alapjárati motort, 17800ft-ért találtam. Ha még meg van meg is veszem. utána kiderül mi az újság vele.
-
Az enyémben is rossz a termosztát. Kértem rá árajánlatot. 5700Ft. Szerinted melyiket tegyem bele? 82Co vagy a 92Co-osat? Megkérdezhetem hogy mennyi lesz a karoszériás és a fényezés? Enyémnek sem ártana de kíváncsi lennék hogy hány évet spóroljak rá? :excl:
-
Rendben, szolni fogok, remélem hamar megoldom mert már nagyon zavar. Neked fogyasztása milyen? Az enyém az most vegyes közlekedéssel 7,3-at mutat a computer. Párszor már mértem ék kb valósat mutat.
-
Igen ugyan az volt a tünet, utána át mentem haveromhoz neki is C20XE mocija van és abból át tettük és azzal jó volt. Egyébként a tünet: Hidegen leáll meg torpan, rángat addíg míg be nem langyul, mikor már meleg akkor egy folyamatos gáznál Átlag 90km/h folyamatos menésnél pedíg picit torpan, meg persze nem is húz úgy ahogy kéne. Ebből gondoltam hogy vennék újat, de amit én találtam az alapjáratit az kész vagyon.
-
Heló! Van egy fAstra Gsi-m C20XE. meghalt az alapjárati motorom, kitakarítottam nem segített rajta, vettem még 2 db használtat és azok se váltak be. Tudna valaki ajánlani weboldalt vagy boltot, vagy valamit ahol, olcsón újhoz hozzá jutok. Jó lenne akár az után gyártott is. ide ha valami olyan:Fegyvermania@gmail.com Üdv:Gergő
-
Köszi neked is!:o
-
Köszönöm, így már tudok velük mit kezdeni:)
-
Köszi szépen, A víipumpára is meglett a válasz.