
grep
Fórumlakó-
Hozzászólások
659 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
7
grep last won the day on Január 9 2016
grep had the most liked content!
Legutóbbi látogatók
3.014 profile views
grep's Achievements
Newbie (1/14)
105
Hírnév
-
Nekem nyáron dugóba be szokott kapcsolni a venti, de amúgy a szokásostól magasabb valamilyen oknál fogva az üzemi hőfoka a motornak.
-
Mantec által adott diagnoszta erősen ajánlott. De a hibakódók alapján erősen hengerfejfelújítás gyanús, ami kvázi típushiba ezeknél a motroknál.
-
Köszi az infót. Ez tőlem sincs messze, autóval 5 perc. Nem tudod esetleg, hogy ha webshop szerint rakáron van, akkor elég vajon ha bemegyek hozzájuk, vagy mindenképp meg kell rendelni a webshop-ban?
-
Itt van bontott. Rá kell kérdezni: http://www.jofogas.hu/budapest/Opel_Astra_H_extra_felszerelesek_54613024.htm
-
Én bontóba vettem kb. 800Ft-ért.
-
Nemtom, nem ismerem. Ami nekem van alapozós rozsdaátalakító: rá kell fújni a rozsdás részre, ami ezután kémia reakcióba lép a rozsdával, aminek hatására megáll az oxidáció. A kémia reakció eredményeként egy fekete réteg képződik, ill. valami levegőre keményedő műgyanta is van benne, ami kb. 1 óra alatt megköt. Ez gyakorlatilag az alapozó, erre lehet fújni a fedőfestéket. Nem kell csiszolni semmit. Az a baj a csiszolással, hogy az csak akkor hatásos, ha teljesen a nyers, még nem oxidált felületig lecsiszolod, majd ez a felület kerül megfelelően kezelve.
-
Nem rozsdamaró, hanem rozsdaátalakító! Nagyon nem mindegy!
-
Le kell csiszolni a festéket, lefújni rozsdaátalakítós alapozóval, majd ráfesteni gyári festék spay-vel. Így jópár éve nekem jó, igaz nem az ajtó alján, hanem a jobb A oszlop üveg felöli oldalán (természetesen kívül ).
-
Óóóó. Na erre nem gondoltam. És merre parkol az a verda? Hol nem szabad megállni? Most olvasom, hogy Gyöngyös. Hát ez nem jó hír, nekem is van ott közeli rokonság.
-
És mi a gond a Bosch-al? Nekem több, mint 4 éve van fent és még mindig rendesen töröl. Ott inkább helytelen használati gond lesz, ha sűrűn kell cserélni.
-
Én CIM modul hibára tippelnék. Nekem is volt ilyen problémám miután felrakátk a "hibajavító" bilincset. Csak a CIM javítása után tűnt el, és azóta nincs is.
- 9.936 válasz
-
Én úgy emlékszem, hogy csak a Z16XEP-es motor volt ilyen szerencsés, hogy rossz minőségű kuplungot szereltek bele és emiatt rángatott (az enyém is, szerencsére azóta csere lett).
-
Az ESP-s szívás, mert van egy külön tárcsa az ESP szögérzékelőnek a CIM-ben, ami ha egy kicsit is elmozdul összerakásnál, akkor hibát jelez az ABS, nem működik az automata index kikapcsolás, stb. Márpedig elmozdul. Én is vagy 3x próbáltam összerakni, de mindig előjött a hiba. De szerencsére az opcom-mal újra lehet kalibrálni. Már régen volt, de ha jól emlékszem, akkor középállásba kellett rakni a kormányt és az opcom-ba nullázni valamit, valahol :) (a neten biztos van rá leírás, nem kerestem most rá).
- 9.936 válasz