-
Hozzászólások
79 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
zbandi névjegye
- Születésnap 1985-09-17
Elérhetőség
-
MSN
zvicka@jedlik.hu
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
MOTE klubkártya
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
1.496 profile views
zbandi's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, egy x16xel anomáliával kapcsolatban. Az motor 3 hengerezik, a 3. hengernél van probléma. Járás közben kifejezetten olyan hangja van mit ha a kipufogóba durrogna a 3.henger tartalma. Gyertyák cserélve, szikra van, lehúzott gyertyapipáról már majdnem 1cm-ről leugrik a szikra. Felmerült hogy a kipuff szelep nem zár rendesen, de a kompressziómérésnél a következő értéket kaptam: 14,5 14,8 14,7 14,6 tehát nincs jelentős eltérés, (az egész hengerfej 2011.07 hónapban felújítva kb 15e km-el ezelőtt). A 3. henger injektorát is már cseréltem, nem változott semmit, ugyanúgy 3 hengerrel jár az autó. Hibakódolvasásnál csak az általam okozott hibakódok: 0040 0200 0230 1231. Vezérlés ellenőrizve, minden pontosan jelen van. Segítsetek még kérlek, hogy mit ellenőrizhetnék még, mert a hf-et nagyon nem szeretném leszedni... Köszi
-
Azt észre sem vettem. Az úgy azért elég beteg lehet. :D Szerk: Mennyire fejlett digitklíma van ezekben? Figyel külső hőmérsékletet, napsütést ilyesmit?
- 5.898 válasz
-
Szia! Sok sikert a beépítéshez, én is utólag raktam be sajátkezűleg a kílmát. Sokan ijesztgettek hogy nagy szívás, de ha rendes eladótol veszed csak össze kell rakni mint egy legót. Ha valahol elakadsz írj bártan. Igaz nekem gyári szettem van, de ha a fűtéscsapod nem is működik, akkor sem fog meleget fújni ha hidegre állítod a levegőhőmérsékletet, hisz a zsalu, ha rendesen zár, akkor nem enged be levegőt a fűtésradiátorról. (Nem klímás verdákban nincs is fűtéscsap). A vákuum puffertartály véleményem szerint nem sokat bánt ha nincs bent. Maximum lassaban zár a fűtéscsapod vagy lassabban kapcsol át belső levegőkeringetettésre. Bent, a pollenszűrő melett balra.
- 5.898 válasz
-
Értem. Köszönöm a segítséget, tehát ezekszerint az alapozó kihagyható a sorból. Még jó, hogy vettem :) Csak előzönek azt írtad, hogy ne haggyam így, hanem alapozót meg esetleg színt rá. Erre fel kérdeztem volna vissza, hogyha már szín akkor mi legyen a rákent fekete alapozóval, amire meg visszaolvasva azt írtad hogy le szokták mosni. Kicsit megkavart. :D Az utóírathoz csak annyit, hogy őszintén bízom benne, hogy azt nem én fogom majd kifizetni rá! <_< (Remélem, hogy megtehetem ((ha nem is a közeljövőben)), hogy cserélem újabb, biztosnságtechnikailag jobban felszerelt autóra.) A
-
Lenne még kérdésem. Kaptam ismerőstől rozsdaátalakítót, meg vettem alapozót, mind2vel lekezeltem. Body 992 az alapozó, jelenleg az van rajta. Szeretnék színt is fújni rá, hogy ne éketlenkedje ott az a fekete folt. Mi rendes menete annak? Hogy ne legyen oly egyenletlen a felülete, kittelném is, azt erre a feketére lehet rakni, vagy nem? Olvastam visszafele, hogy ez nem fér össze az 1K-s kittel, ezért le szokták mosni róla, de utána néztem és ez 1k-s alapozó. Mi a rendes módja a festésnek? A másik hátsó ajtómon lenne ez fontosabb ahol behorpadt egy bicajos miatt, a lakatos kihorpasztotta, és most ezzek a fekete alapozóval van már lekenve lassan egy éve. Mi a jó sorrend? Alapozó kitt fuller szín? vagy kitt fuller és szín alapozó nélkül? Van különbség a rozsdás és rozsda nélküli felületen? Köszönöm a válaszokat, András u.i.: Tudom vigyem fényezőhöz, de azt opciót kihagynám egyenlőre, megvárom míg egyetlen elem sem lesz az autón amit nem kellene fényezni! :D
-
Nicsak, mit sikerült ma reggel lőnöm a garázsban! :) Hibás a kijelzőm? :D :D
-
Sziasztok! Pár kisebb-nagyobb rohadást kezdtem el kijavítani a kocsin, a kérdésem az lenne, hogy mivel érdemes felületkezelni? Olvastam korábban a koralkyd-ot, de nem kell előtte valami rozsdaátalakítóval lekezelni? Létezik egyáltalán ilyen? Írtátok, hogy fémtiszta felületre érdemes, de szerintem nem lehet mindenhol teljesen fémtisztára csiszolni. Pl nekem így néz ki: Csiszoljam addig míg minden barna eltűnik? Kézzel végigsimítva már nem érdes a felülete. Ezért gondolotam, hogy talán alapozó előtt passziválni kellene a barna foltokat(rozsdát). A másik kérdésem a hátsó ajtónál van, ahol nyilván nem lehet mindent fémtisztára csiszolni, ott akkor mi a teendő? Ennek még nem ugrottam neki, mit érdemes kezdeni vele. A célom az hogy megállítsam a rozsdásodást, vagy lehetőleg lelassítsam. Köszi András
-
Igen, így gondoltam, köszönöm a megerősítést!
- 15.600 válasz
-
Sziasztok! Manuális (kurblis) első ablak mechanika, ugyanolyan a caravanban ill, csapotthátúban? Gondolom ugyanaz, de nem vagyok benne biztos. Köszi
- 15.600 válasz
-
Egyszer én is vettem ilyen univerzális kartámaszt az obiban, hát asszem arra lehet azt mondani, hogy semmire se jó. A rögzítéshez szétkell furkálni a kardánboxot, de még úgy sem áll stabilan. Én nem keztem bele, hanem visszavittem és levásároltam az árát. És fogtam a fejem, hogy ezt én sem gondoltam komolyan. Olcsó húsnak híg..... Igaz azóta sincs kartámaszom, de ha teszek bele, az csak gyári, vagy típusspecifikus darab lesz.
-
Szia! Én mikor a bicajost csaptam el, nekem is be/le hajlott a tükröm. Visszarakni rendesen máshogy nem lehet, csak ha lecsavarozod a csipogók felöl az egész tükröt. És asztalon összerakod. És ott is nehéz, én is majd fél órát szenvedtem vele. A hátsó burkolatot leszedni fültörés nélkül, szerintem lehetetlen. De pillanatragaccsal jól ragasztható. Szerintem a fülek nem tudnak elhajlani, legalábbis nálam nagy pofont kaptak, de nem sérült.
- 15.600 válasz
-
Mi a különbség az ECO=1 ill. az ECO=2 között? :D
-
X16XEL utántöltögetésből egy olajcsereperiódus alatt majd 2x cserélsz benne olajat, ráérsz utána cserélni.... :rolleyes: