
shamlee
Fórumlakó-
Hozzászólások
58 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Fejér megye
MOTE klubkártya
-
Város
Bicske
Legutóbbi látogatók
1.427 profile views
shamlee's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Köszi szépen mindenkinek,főleg Adam1-nek a segítséget. Újra müxik a gyujtáskapcsoló!Öröm és bódottá!!! :) üdv, Shamlee
- 5.482 válasz
-
Köszi Adam1. Akkor ez az ami a zár hátulján van. Megnézem. üdv, Shamlee
- 5.482 válasz
-
Hali. A gyujtáskapcsoló nem "rántja vissza" a slusszkulcsot. Ha nem forgatom vissza indításkor a slusszkulcsot akkor folyamatosan önindítózik. Melyik részét kell cserélni? A betétet vagy a külső házat? Köszi. üdv, Shamlee
- 5.482 válasz
-
Sziasztok. 98 B Vectrám van 1.6 16v. Rángat gázadásnál és ha elveszem a gázról a lábam,minél magasabb a fokozat annál kevésbé érezni. 1-esben nagyon rángat. Kigyulladt az engine lámpa,de nem mindíg világít,csak általában. Kivillogtattam a hibakódot ahogy kell. Az 1530-as hibakód jött ki. Az én listámon ezt irja,hogy P1530 Throttle Actuator Control (TAC) Module Internal Circuit.Ez mit jelent? A neten böngészve találtam egy másik 1530-as hibakódot: GM OBD Error Code Details for P1530 Ignition Timing Adjustment Switch Circuit. Nem tudja valaki ,hogy igazából mit jelent a 1530-as hibakód? Köszi.
- 5.482 válasz
-
Tsuka. Nekem 1.6 16v benzines van (nem tudom,hogy a dti-n is ugyan olyan-e az egr). Nem ledugózni kell,hanem le kell szerelni, és a motor és az egr között lévő lemezt kell lemásolni (kivágni egy lemezből) úgy,hogy csak a két csavar helyét fúrd ki a többi lyukat ne! Amikor összerakod,ezt a lemezt rakd be és le van zárva az egr szelep. Persze előtte ki kell pucolni az egr-t (féktisztítóba áztatni) és csak azután összeszerelni. Itt a fórumon olvastam én is és zsírul müködik csak valamiért még most is ki-ki gyullad (habár egyre ritkábban)az engine lámpa. Hali.
-
Hali. Nekem is ugyanezt a kódot villogja ki pár napja a computer (1405). Nagyon rángatott a kocsi. Kipucoltam és lezártam az egr szelepet ,most már nem rángat de a kódot dobálja ki továbbra is. :D Másik gondom:a benzinkútnál jó nagyot sziszeg a tank amikor kinyitom a tanksapkát kb. 3-4 napja. Szétkapcsoltam a tankszellőztető csövét a tank alatt és a tank felőli oldalról valami olajféle folyik ki a csőböl. Szabad neki? Ha belefújok akkor olyan mintha el lenne záródva a cső. Az első keréktől odáig tiszta a cső,abba bele tudok fújni. :icon4: Lehet,hogy el van dugulva a szellőztető cső? üdv, shamlee
-
Köszi. Megnézem a csöveket. Az alapjárati motor cserélve volt,de azt is megnézem. Kár,hogy nem lehet kiiktatni. Majd szokom! :D Hali.
-
Sziasztok. Az ecotec motornak van ez a "fordulatszám tartás" funkciója,ami a váltások között nem engedi egyből visszaesni a fordulatot. Ki lehet ezt iktatni valahogy? Engem nagyon idegesít,mert pl. ha elindulok zöld lámpánál, hirtelen lefékez valaki előttem akkor a kuplung+fék benyom a fordulat meg nemhogy lecsökkenne hanem 5-10 másodpercig 4-5000 közé ugrik!Persze ez ritkán van de váltáskor is idegesítő. X16xel Köszi. Hali.
-
Oké. :D Csak előbb szerzek egy kocsit :D addig amíg a Veki a szervizben van.(azért kell mert azzal melózok :) )
-
Köszönöm Phoenyxxx. Sztem bemegyek hozzájuk (Pásti autószervíz) és meglátjuk. :D Köszi szépen.
-
Hi. Egyre rosszabb az alapjáratom (X16XEL) ütemesen fel-alá járkál meg váltásnál a kuplung benyomásánál vagy nagyon lassan esik vissza a fordulat vagy nem is esik vissza és mostanában már magától felpörög néha(pl.:lámpáknál) mintha direkt lépkednék a gázra és ráadásul fenn is marad a fordulat pár másodpercig aztán lassan esik vissza kb.:1200 ford. körülire aztán pár másodperc múlva 800 ford. körülire és ingadozik,vagy megint felpörög.Pedig hozzá sem nyúlok a gázpedálhoz.A múlt héten kétszer le is állt csak úgy a motor a belvárosban(Budaörs). Most amióta bejöttek a hidegek (3 napja) azóta reggel amíg fel nem melegszik a motor kb 60 fokig addíg a fordulat rendesen esik vissza és nem pörög fel :D .Az alapjárat viszont még rosszabb :) . Most az lenne a kérdésem,hogy tudtok-e egy tényleg hozzáértő és nem túl drága és gyors szerelőt Budaörs,Érd esetleg BP Kelenföld környékén? Vagy közületek valaki megnézné személyesen mert akihez én hordom (szerelőhöz) úgy látszik nem képes megoldani a problémát,én meg nem nagyon vágom. Köszi. Hali.
-
Megnéztük és hát úgy néz ki,hogy nem ez a cső bibi. <_< Ha MAP szenzor van akkor légtömegmérő nincs?Vagy egyik nem zárja ki a másikat? Mert ha van légtömegmérőm is akkor azt még nem cseréltem ki. :rolleyes: (A MAP szenzort kicseréltem, de az is jó)
-
Köszi. Ezt a csövet megnézem. Az alapjárati motor már volt tisztítva(nem segített),azután KB:3-om hete kicseréltem egy újra.(ez sem segített)
-
Sziasztok. Egy X16XEL-es B vekim van.Nekem alapjárati gond van már jó ideje,(ütemesen jár fel-alá az alapjárat és a váltásoknál a kuplung benyomása után vagy nagyon lassan esik vissza a fordulat,vagy felpörög és ezután lassan visszaesik ,meg néha csak úgy leáll a motor menet közben)javasoltatok is 1-2 dolgot(lambdaszonda csere,alapjárati moci csere,agr csere,csövek átnézése stb.)egyik sem jött be. Most viszont elvittem zöldkártyára és a mérés alatt tartani kellett volna 3000 fordulaton a motort de sehogyan sem sikerült,ütemesen ingázik le-fel kb 500 fordulatos intervallumban.Megpróbáltam 2500-on,ott is ugyanez.3500-nál sikerült 3500-3700 kozött tartani és így kaptam zöldkártyát. Nos ezek szerint nem csak alapjárat közben ingadozik hanem mindíg,csak vezetés közben nem vettem észre! Így ezek tudatában nincs valakinek ötlete,hogy mitől lehet ez? Köszi.
-
Köszi. Akkor nem csinálok hülyét magamból a zöldkártya csináltatáson :lol: :lol: :P ! Egyébként határozottan érzem,hogy csökkent a fogyasztás úgyhogy a héten mérek. Sztem csak volt köze a MAP szondának a fogyi felugrásához,nem? Vagy hengerfej csere esetén mindíg feljebb megy egy picit aztán beáll? :lol: Köszi a segítséget! :lol:
- 1.206 válasz