-
Hozzászólások
65 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Mantonio névjegye
- Születésnap 1968-03-25
Elérhetőség
-
MSN
mantonio@freemail.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Magyarország
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Omega MV6 ,B Manta ,G Astra
-
Város
Törökszentmiklós
Legutóbbi látogatók
2.734 profile views
Mantonio's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Mantonio is attending Opel Legendák Találkozása a Hungaroringen 2015
-
Halihó! Háát,a koakx hangszóró választásokat nem nagyon értem,mindenesetre nem ezek lesznek azok,amikkel boldog leszel hidd el. Egyik sem komponens szett.Neked kb. ez kellene, http://www.loero.hu/index.php?op=hir_reszl...ss=&archiv= ezt legalább tudom hogy jól szól,már 1 éve a párom G Astra -jába. Ha "igényes" zenét is szeretnél hallgatni ,akkor mindenképp zárt mélyládát javasolnék a csomagtartóba és a kalaptartó szélénél található gyári hangszórókat vagy simán benne hagyod csak "dugónak",vagy ki is veheted a helyükről és akkor ott is felmegy a mélyhang,ezt viszont próbálgatni kell,melyik hangzás tetszik jobban. Remélem nem tapostam nagyon bele a lelkivilágodba.De Te kértél hozzászólást. Üdv!
-
Hali! Ez igaz.Teljesen hazavágja a hangzásképet.Ennek több oka is van.De vegyük csak a legkézenfekvőbb dolgokat.Ha a kalaptartóba szánt hangszórókat a fejegységről hajtod ami akárhogy nézzük még papíron sem több 40W-nál ,és a mély ládát ugye minimum 2x ennyivel.Nna akkor milyen hangerőhöz állítod be a hangzást?Ezen kívül ami szelt kelt a mélyláda,az nyomkodja a kalaptartóba szerelt hangszóró membránját is és nagyobb hangerőnél csúnya csattogó hang keletkezik. A mélyládának csak az a dolga,hogy a legalsó frekiket tolja ,a többire ott van a komponens szett.Egy jól beállított rendszernél nem hallod hogy hátulról jön a mély!De nagyon nagyon sok minden befolyásolja a színpadképet ,és minél több elemből áll a hangrendszer,annál nehezebb beállítani.Inkább kevesebb ,de jó minőségű hangszóróra költs.
-
Ahha,az lehet,mert nekem már az újabb fajta első fényszóró van benne és nem is igazán kapok hozzá ,pedig szükségem volna egy baloldalira. Én is néztem mert a csatik is megvannak a motorokhoz,gondoltam lehet valami agyas kivette ,de még a gyári fényezés van rajta ,és nem látszik a csavarok helyén sem a nyom hogy valaha is lett volna.Mindenesetre működött a klíma rendesen,amíg volt benne gáz.Nyáron szerettem volna feltöltetni ,de azt mondta a klímás hogy az új fajta gázhoz meg olajhoz szimeringeket kellene cserélni szerinte.Elképzelhető? Előre is kösz Mindenkinek! :D
-
Üdv Mindenkinek! Először is megköszönném a kupát amit megszavaztatok a Mantának ! A Szervezők és akinek még benne volt keze-lába,megint kitettek magukért ,külön köszönet Nekik ! Szerintem csak az nem érezte magát jól aki nem is akarta ,de ez a mi kis összeszokott társaságunkra nem is jellemző! Igaz?
-
Ha a sarut a motorblokkhoz érinted tehát gyakorlatilag letesteled ,akkor nem érzi a hőmérő ellenálását a test és a melegpont között , és akkor el kell indulnia felfelé és a felső pontnál megakad.Ha ez ok,akkor tekerd ki a hőgombát ,a vízkőtől szabadítsd meg , a menetet drótkefézd meg , így kontakt hibát is megjavíthatod.Ha így sem mutat ,akkor kell a hőgomba.
-
Sziasztok! Gondom van a G Astránk gyári klímájával.Úgy kezdődött,hogy egyszer csak nem kapcsolt be a klíma de a sárga lámpa világított a gombon és az alapjárati fordulatot is emelte.Szóltunk klímásnak ,töltse fel a rendszert mert valószínüleg az a baja.Megnézte a nyomásokat és azt mondta ,szerinte vezérlés problem miatt nem megy.Vittem autóvill. szerelőhöz,kiderült hogy a kompresszor behúzó tekercse leégett. Nagy szopás árán kicseréltem a helyén ,tehát a kompresszotrt nem vettem le ,a gázt nem kellett lefejteni.A klíma továbbra sem indult el.Megint autóvill. de legalább kiderült hogy ha a diagnosztikai kábellel rácsatlakozik akkor a számitógépről lehet kapcsolgatni a kompresszort,viszont önállóan még mindíg életképtelen.Ezek után azt mondta,hogy vagy a klímahűtőben található szelep nem jó,viszont elméletileg azt kijelezné a diag. ,vagy fel kellene tölteni gázzal ,vagy a klíma vez . döglött meg,vagy nem is tudja. Szerintetek mi lehet a gond? Előre is köszönöm! Üdv.
-
Sziasztok! Gondom van a G Astránk gyári klímájával.Úgy kezdődött,hogy egyszer csak nem kapcsolt be a klíma de a sárga lámpa világított a gmbon és az alapjárati fordulatot is emelte.Szóltunk klímásnak ,töltse fel a rendszert mert valószínüleg az a baja.Megnézte a nyomásokat és azt mondta ,szerinte vezérlés problem miatt nem megy.Vittem autóvill. szerelőhöz,kiderült hogy a kompresszor behúzó tekercse leégett. Nagy szopás árán kicseréltem a helyén ,tehát a kompresszotrt nem vettem le ,a gázt nem kellett lefejteni.A klíma továbbra sem indult el.Megint autóvill. de legalább kiderült hogy ha a diagnosztikai kábellel rácsatlakozik akkor a számitógépről lehet kapcsolgatni a kompresszort,viszont önállóan még mindíg életképtelen.Ezek után azt mondta,hogy vagy a klímahűtőben található szelep nem jó,viszont elméletileg azt kijelezné a diag. ,vagy fel kellene tölteni gázzal ,vagy a klíma vez . döglött meg,vagy nem is tudja. Szerintetek mi lehet a gond? Előre is köszönöm! Üdv.
-
Hali! A G Astra első ajtóiba 16,5 hangszórót be tudsz rakni,de ha még a gyári van benne akkor meg kell venned a kiemelő keretet is hozzá.Nem egy nagy tötrénet kicserélni ,meg az ára sem.
-
Háááát Cimbi,azért ezt benyaltad rendesen.Megérdemelnéd már ezek után hogy szépen szóljon a rendszer.Látod,bármi megsz.pathat.De Mi Veled vagyunk látod,aztán ha valakinek eszébe jut valami úgy is megpróbál segíteni. Az erő legyen Veled!
-
Szia JOhnny!De mi szeressük a vad szexet!
-
Elkezded szépen manuálisan keresgélni az adókat ,tehát csak szépen pötyögöd a frekiket.Annak idején még a régi tv. képernyőjén is lehetett látni.ha egy rossz szigetelésű gyujtókábeles autó elment a ház előtt,mert becsíkozta.Attól még megy a henger ,hogy nem teljesen ok a gyujtás.Amikor jár a motor ,szépen fogdosd végig az összes gyújtással kapcsolatos történetet.Ha valamelyik rész nincs rendben,akkor megcsíp.Ha este csinálod akkor még látod is ,ha valahova áthúz a szikra.
-
Jja és még valami.Ha benzines a verda,egy rossz szigetelésű gyertyakábel is okozhat pl. pattogó hangot!Ezt ellenőrizheted a rádióddal ,ha megtalálod a megfelelő frekit!De egy "SOKOL" is tuti hozzá.