Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

rostasakos

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Gyömrő

rostasakos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ha megkérdezhetem, miért nem jelentetted fel akkor? Szép szóval nem ment, fenyegetőzni nem fogok, hogy adja vissza amivel lelépett (nem szeretnék önbíráskodásért ülni esetlegesen). Inkább feljelentettem, elvégre bűncselekmény - csalás vagy sikkasztás amit kihozhatnak belőle. Egy lyukas tesco-s szatyrot se bíznék rá most már. Remélem nem jár más is hasonlóan. - Modoknak bocs az offért -
  2. Miután elvitte az ecu-t, alig lehetett elérni, ha igen, akkor is ígérte magát aznapra/másnapra. Kb egy hét után elfogyott a türelmem, miután nem vette fel egyáltalán a telefont, nem is jött, megírtam neki, hogy vagy aznap hozza a motorvezérlőt, vagy feljelentem. Azután ki volt kapcsolva -> ment a feljelentés.
  3. Sziasztok! Attól, hogy 2008 óta regisztrált vagyok és az első hozzászólásom, nem jelenti azt, hogy most használom először a fórumot. Eddig megtaláltam minden általam keresett problémára a választ, nem láttam értelmét ismételt kérdéseket feltenni. Most viszont megállt a tudomány. Automata volt az autó, megvételkor hazaért és megadta magát, utána szerelő másik automata váltót rakott rá több mint 1,5 hónap alatt, de nem működött az automatika/sport/téli program része, viszont manuálisan lehetett kapcsolni. 2.000rpm váltásokkal Gyömrőről elindultam be pestre, az Örs Vezér tértől hazafelé már megadta a váltó magát, hívtam a szerelőt, aki éppen nagyon nem ért rá, mert végül sms-ben írtam meg neki, mi a baj, azóta se reagált rá. Utána lett átalakítva kézi váltóra. Kisp113, remélem Neked nem okoztam kellemetlenséget, Misinek köszönöm mégegyszer az ecu-t. Aki lelépett a motorvezérlővel és az immo érzékelővel nov. 26-án, Sz. Miklósnak hívják, ha jól tudom, Ürömön lakik (mivel ajánlották). Jelenleg is folyik ellene a rendőrségi eljárás. Teljes nevét nem írnám ki, nem akarok jogot sérteni. Kézzel átforgattam ma, gond nélkül sikerült, délután megmérem az önindítót, kap-e áramot. Üdv
  4. Sziasztok! Van egy '95 évjáratú 3.0 V6 Omegám, a következő problémája van: Előzmény: Kulcs korábban kettétört, immo külön volt, hengerfej felújítás (szerelő szerint az volt a baj) közben eltűnt. Ajánlottak egy Omega szakértő szerelőt, kihívtam, beindította az autót kb 5 perc alatt, majd miután 3 henger járt, mondta, hogy elviszi az ECU-t, újratanítja, másnap hozza. Azóta eltűnt... Útban volt az autó, önindítóval arrébb álltam, közben lemerült az akku. Utána indítózni se lehetett, azt hittem, a bendix nem húzott vissza, de kiderült, tévedtem. Azóta sikerült beszerezni egy másik ECU-t (immo nélkülit), azzal se forgatott az önindító. Haverommal megpróbáltuk behúzni, sikertelenül. Az autó inkább keresztbe fordult, minthogy beinduljon. Jelenleg nem tudom mi lehet a konkrét baj, két variáció jár a fejemben: - Szerelő rosszul rakott össze valamit -> motor megszorult. - Komolyabb elektromos hiba. Azért itt teszem fel a kérdést, mert az autó vételára 240.000 Ft volt, az átírás + kb 107.000, + amit a szerelőknél (2x váltócsere, hengerfejezés, vezérlés, stb) otthagytam immár átlépte az egymilliót május óta, és a ház udvarán áll mozgásképtelenül. Az autószerelőkben nem igazán tudok ezek után megbízni, inkább a tapasztaltabb embereket kérdezném meg. Ha valakinek van ötlete mi lehet a gond, illetve milyen áron javítható így látatlanban, kérem írja meg. Köszönöm
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.