Sziasztok!
Van egy '95 évjáratú 3.0 V6 Omegám, a következő problémája van:
Előzmény:
Kulcs korábban kettétört, immo külön volt, hengerfej felújítás (szerelő szerint az volt a baj) közben eltűnt. Ajánlottak egy Omega szakértő szerelőt, kihívtam, beindította az autót kb 5 perc alatt, majd miután 3 henger járt, mondta, hogy elviszi az ECU-t, újratanítja, másnap hozza. Azóta eltűnt... Útban volt az autó, önindítóval arrébb álltam, közben lemerült az akku. Utána indítózni se lehetett, azt hittem, a bendix nem húzott vissza, de kiderült, tévedtem. Azóta sikerült beszerezni egy másik ECU-t (immo nélkülit), azzal se forgatott az önindító. Haverommal megpróbáltuk behúzni, sikertelenül. Az autó inkább keresztbe fordult, minthogy beinduljon.
Jelenleg nem tudom mi lehet a konkrét baj, két variáció jár a fejemben:
- Szerelő rosszul rakott össze valamit -> motor megszorult.
- Komolyabb elektromos hiba.
Azért itt teszem fel a kérdést, mert az autó vételára 240.000 Ft volt, az átírás + kb 107.000, + amit a szerelőknél (2x váltócsere, hengerfejezés, vezérlés, stb) otthagytam immár átlépte az egymilliót május óta, és a ház udvarán áll mozgásképtelenül. Az autószerelőkben nem igazán tudok ezek után megbízni, inkább a tapasztaltabb embereket kérdezném meg.
Ha valakinek van ötlete mi lehet a gond, illetve milyen áron javítható így látatlanban, kérem írja meg.
Köszönöm