
jatson
Fórumlakó-
Hozzászólások
36 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
jatson névjegye
- Születésnap 1976-08-29
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Pilisvörösvár
MOTE klubkártya
-
Város
Pilisvörösvár
jatson's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Ma cseréltem (először, amióta nálam van) gyertyát (Z12XE) és sajnos a trafó takarófedelének karmai le vannak törve. Eddig valamilyen szilikon szerű anyaggal volt odarögzítve. Kérdésem, ha valaki már találkozott hasonló heyzettel: 300 fokig hőálló szilikon megfelelő lenne a visszarögzítésére? Vagy valamilyen speciálisabb anyag kellene? (takarófedél csere nem megoldás, mert amibe beleakadna a szelepház fedélen, abból a pöcökből is hiányzik kettő :-( ). Köszönöm előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa.
-
Szervizintervallum figyelmeztető „Utolsó törlés után 30e km-el vagy rá évre ki fogja írni (amelyik hamarabb bekövetkezik), és szervizlátogatásra szólít fel.” Törlése: „Ha gyújtás nélkül benyomod a napi kilométerszámláló nullázógombját, nyomva tartod, közben ráadod a gyújtást, és még tovább nyomod ráadott gyújtás mellett legalább 2 másodpercig.”
-
Párásodás attól is lehet, h a belsőlevegő keringtetésre állító csappantyú nem működik és belső levegő keringtetésen állt meg. Nekem ez volt a gond.
-
Köszi szépen, kipróbálom.
-
És magát a hengerzárat hogy takarítod ki? Szét lehet szedni?
-
Fél éve. Így vettem, tudtam róla, h nem működik egyik zár sem kulccsal csak távirányítóval. Egyébként most lesz 8 éves és sok-sok km van benne. Mondjuk 200 felett simán. Bár nem hiszem, hogy ez a zárat befolyásolja.
-
Sziasztok, van valakinek valami tippje arra, hogy ha nem tudom a kulcsot elfordítani a bal első ajtó és a csomiajtó hengerzárjában, akkor mi lehet a probléma? Kiszereltem a csomiajtóban lévőt, hátha okosabb leszek, de nem lettem az (jah, milyen jó lenne, ha ilyen egyszerűen okosodhatnék, hogy kiszerelek egy zárat egy ajtóból :-))) Olyan érzésem van, mintha nem is ehhez a kulcshoz való zár lenne. Bár a kulcsok gyáriak. Lehet valahogy a hengerzárat tovább bontani, szétszedni vagy inkább vegyek egy újat? A kérdés nem égető. Rádiós ajtónyitóm van, tehát tudok nyitni-zárni, és a gyújtáskapcsoló szerencsére működik ezekkel a kulcssokkal :-) Csak azért szeretnék egy zárat a kettőből kulccsal is nyithatóvá tenni, ha esetleg egyszer bezárt állapotban teljesen lemerül az aksi, akkor valahogy bejussak. Tényleg, álló helyzetben le tud úgy merülni, hogy ne nyitná a az ajtókat? Remélem nem kérdeztem sokat, köszi, hp
-
Jelentem értettem a célzásokat. Ma délelőtt a kocsiba a két kiképzett malacot beszereztem. :rolleyes: És ezentúl a malacokat megetetem, gombokat nem nyomokodom! :) Kellemes Ünnepeket Mindenkinek! hp
-
Indítás előtt, közben vagy után?
-
Ez nem is rossz ötlet. És azt honnan lehet tudni (vagy kb mennyiségre mennyi lehet), hogy beleraktam annyit, hogy szállítson a pumpa? Mondjuk ha 1,5l-nél több, akkor azért nekem felejtős.
-
Az ciki ha a hideg miatt. Valahogy a levegőirányítónál nem láttam "biztonságiöv visszahúzó rugó" fűtő állást :) :rolleyes:
-
Hát mivel a könyvben az van (108. old teteje): A kivitel: Behr B kivitel Delphi Kezelőkészülék izzócsere (110. old): A kivitel: Húzza le a ventilátorkapcsoló gombját ... Ha nem kellett csavaroznod a szűrőcseréhez, akkor tuti Behr és akkor csak le kell húznod. És egy izzó, az biztos. (ja, bocs, tegnap akkor hülyeséget írtam, tehát a ventilátorkapcsoló, nem a levegőelosztó. Még jó, hogy nem estél neki. Szóval a lényeg, hogy a középsőt húzd le!!!) üdv hp
-
Hello, két rendszer van: az egyiknél megfelelő erővel (rongy + kombinált fogó) egyszerűen le lehet húzni a levegő elosztó tekerentyűt (a középső). Egy db izzó van benne. Nekem ilyen van, nálam sem égett és csak a két érintkezőt kellett összébb nyomnom és jó lett. Előtte nem égett egyáltalán. A másik rendszernél középkonzol kiszerelése után lehet izzót cserélni. Azt nem ismerem. Nem akarok hülyeségeket írni, de mintha a Behr szellőzőrendszernél lenne az előbbi, a Delphinél az utóbbi (remélem mindjárt cáfol v. megerősít valaki). Egyébként ezen topik 265. oldalán vagy a Hogyan csináld könyvben olvashatsz még róla. hp
-
Hol volt 11 a műszaki + zöldkártya??
-
Hello, teljesen igazad van, valóban Behr. A Delphi felirat amit láttam, egy kábelkötegen volt, most megnéztem pontosan: Delphi Packard Hungary, azaz a szombathelyi kábelköteggyár (azt hiszem). A pollenszűrő tartón ott a Behr felirat. +visszaolvastam és valóban a félgömb csappantyú az a Behr ismertetőjele. +nemrég cseréltem középkonzol izzót, és a levegőelosztót tekerentyűt simán le tudtam húzni, és ez is a Behr ismertetőjele. Na mindegy, összeraktam lezárva külsőre és lehúztam a csatit a motorról. Ez a biztos, remélem baja nem lesz semminek. Köszi a segítséget, hp