Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

jatson

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    36
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

jatson névjegye

  • Születésnap 1976-08-29

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pilisvörösvár

MOTE klubkártya

  • Város
    Pilisvörösvár

jatson's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Ma cseréltem (először, amióta nálam van) gyertyát (Z12XE) és sajnos a trafó takarófedelének karmai le vannak törve. Eddig valamilyen szilikon szerű anyaggal volt odarögzítve. Kérdésem, ha valaki már találkozott hasonló heyzettel: 300 fokig hőálló szilikon megfelelő lenne a visszarögzítésére? Vagy valamilyen speciálisabb anyag kellene? (takarófedél csere nem megoldás, mert amibe beleakadna a szelepház fedélen, abból a pöcökből is hiányzik kettő :-( ). Köszönöm előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa.
  2. Szervizintervallum figyelmeztető „Utolsó törlés után 30e km-el vagy rá évre ki fogja írni (amelyik hamarabb bekövetkezik), és szervizlátogatásra szólít fel.” Törlése: „Ha gyújtás nélkül benyomod a napi kilométerszámláló nullázógombját, nyomva tartod, közben ráadod a gyújtást, és még tovább nyomod ráadott gyújtás mellett legalább 2 másodpercig.”
  3. Párásodás attól is lehet, h a belsőlevegő keringtetésre állító csappantyú nem működik és belső levegő keringtetésen állt meg. Nekem ez volt a gond.
  4. Köszi szépen, kipróbálom.
  5. És magát a hengerzárat hogy takarítod ki? Szét lehet szedni?
  6. Fél éve. Így vettem, tudtam róla, h nem működik egyik zár sem kulccsal csak távirányítóval. Egyébként most lesz 8 éves és sok-sok km van benne. Mondjuk 200 felett simán. Bár nem hiszem, hogy ez a zárat befolyásolja.
  7. Sziasztok, van valakinek valami tippje arra, hogy ha nem tudom a kulcsot elfordítani a bal első ajtó és a csomiajtó hengerzárjában, akkor mi lehet a probléma? Kiszereltem a csomiajtóban lévőt, hátha okosabb leszek, de nem lettem az (jah, milyen jó lenne, ha ilyen egyszerűen okosodhatnék, hogy kiszerelek egy zárat egy ajtóból :-))) Olyan érzésem van, mintha nem is ehhez a kulcshoz való zár lenne. Bár a kulcsok gyáriak. Lehet valahogy a hengerzárat tovább bontani, szétszedni vagy inkább vegyek egy újat? A kérdés nem égető. Rádiós ajtónyitóm van, tehát tudok nyitni-zárni, és a gyújtáskapcsoló szerencsére működik ezekkel a kulcssokkal :-) Csak azért szeretnék egy zárat a kettőből kulccsal is nyithatóvá tenni, ha esetleg egyszer bezárt állapotban teljesen lemerül az aksi, akkor valahogy bejussak. Tényleg, álló helyzetben le tud úgy merülni, hogy ne nyitná a az ajtókat? Remélem nem kérdeztem sokat, köszi, hp
  8. Jelentem értettem a célzásokat. Ma délelőtt a kocsiba a két kiképzett malacot beszereztem. :rolleyes: És ezentúl a malacokat megetetem, gombokat nem nyomokodom! :) Kellemes Ünnepeket Mindenkinek! hp
  9. Indítás előtt, közben vagy után?
  10. Ez nem is rossz ötlet. És azt honnan lehet tudni (vagy kb mennyiségre mennyi lehet), hogy beleraktam annyit, hogy szállítson a pumpa? Mondjuk ha 1,5l-nél több, akkor azért nekem felejtős.
  11. Az ciki ha a hideg miatt. Valahogy a levegőirányítónál nem láttam "biztonságiöv visszahúzó rugó" fűtő állást :) :rolleyes:
  12. Hát mivel a könyvben az van (108. old teteje): A kivitel: Behr B kivitel Delphi Kezelőkészülék izzócsere (110. old): A kivitel: Húzza le a ventilátorkapcsoló gombját ... Ha nem kellett csavaroznod a szűrőcseréhez, akkor tuti Behr és akkor csak le kell húznod. És egy izzó, az biztos. (ja, bocs, tegnap akkor hülyeséget írtam, tehát a ventilátorkapcsoló, nem a levegőelosztó. Még jó, hogy nem estél neki. Szóval a lényeg, hogy a középsőt húzd le!!!) üdv hp
  13. Hello, két rendszer van: az egyiknél megfelelő erővel (rongy + kombinált fogó) egyszerűen le lehet húzni a levegő elosztó tekerentyűt (a középső). Egy db izzó van benne. Nekem ilyen van, nálam sem égett és csak a két érintkezőt kellett összébb nyomnom és jó lett. Előtte nem égett egyáltalán. A másik rendszernél középkonzol kiszerelése után lehet izzót cserélni. Azt nem ismerem. Nem akarok hülyeségeket írni, de mintha a Behr szellőzőrendszernél lenne az előbbi, a Delphinél az utóbbi (remélem mindjárt cáfol v. megerősít valaki). Egyébként ezen topik 265. oldalán vagy a Hogyan csináld könyvben olvashatsz még róla. hp
  14. Hol volt 11 a műszaki + zöldkártya??
  15. Hello, teljesen igazad van, valóban Behr. A Delphi felirat amit láttam, egy kábelkötegen volt, most megnéztem pontosan: Delphi Packard Hungary, azaz a szombathelyi kábelköteggyár (azt hiszem). A pollenszűrő tartón ott a Behr felirat. +visszaolvastam és valóban a félgömb csappantyú az a Behr ismertetőjele. +nemrég cseréltem középkonzol izzót, és a levegőelosztót tekerentyűt simán le tudtam húzni, és ez is a Behr ismertetőjele. Na mindegy, összeraktam lezárva külsőre és lehúztam a csatit a motorról. Ez a biztos, remélem baja nem lesz semminek. Köszi a segítséget, hp
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.