Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Padre

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Sátoraljaújhely

Padre's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. 1500 km a szelep kivétele és tisztitása után, és semmi hiba kissé aggódtam hogy gyakran előjön majd a megakadás de semmi gond nincs vele csak városban járok vele, remélem sokáig kibirja még hibajel nélkül :lol:
  2. lényegéban nagy dolgokat nem kell hozzá megbontani, csatlakozókat és testvezetékeket bobntottam le amik a szívótorok hátsó felén voltak hogy a nagy matatásban nehogy szakadás legyen amihez hozzáfértem az a csatlakozó széthúztam. a torok hásó részén egy acél lap fogja a kábelköteg műanyag csatornáját azt bontottam le, illetve a műanyag csatornát végig elengedtem hogy mozgatható legyen. 1-2 test vezeték is szar helyre van lefogva hátul lent a légszűrőből haladó csövet is elengedtem hogy rugalmasabb legyen, a szelepet 2 torx csavar fogja, ha már a kábelek és a csatlakozók el vannak hajtva, akkor a felsőhöz kényelmesen hozzáfértem a motor felső része felől, az alsót azonban kényelmesebb volt fejlámpával megkeresni bal oldalról a légszűrő felől és onnan hamarabb rá tudtam tenni a kulcsot és meglazitottam. csak nagyobb belónak tűnik mint amilyen, de türelem az tény hogy kell hozzá, 10-15 sikertelen próba után mikor még csak a kulcsot próbáltam rátenni azt hittem jobban járok ha kiveszem a komplett motort <_< visszatenni rosszabb volt a tömitőlemez miatt az alsó csavart nehéz lejuttatni nemhogy pont úgy álljon a szelep és lemez is hogy lyukra menjen hamar de kitartás. ha végképp nem megy akkor lehet a szerszám nem praktikus amit használunk sok szerszámot kipróbáltam és nekem a torx fejjel ill 10-es fejjel a mini krovafej, szárak és racsni jött be ez a normál krova méretének fele. mindenhova befér :huh:
  3. amig nem romlik el addig ne piszkáld szerintem, ha már gond lesz vele úgyis kipucolod szerintem amig valami megy addig hagyni kell előre nem jó dolog piszkálni semmit sem egy motoron
  4. "Ha már szétszedted, le is zárhattad volna... <_<" úgy voltam vele hogy ha csak az volt a gond hogy megszorult lezárva, akkor talán fog még működni és megy szépen ha mégegyszer bedöglik, akkor már lezárom de bizok benne elmegy még egy darabig úgy hogy működik a szelep ahogyan kell neki
  5. Nekem ez a probléma folyamatos volt, nem csak kigyulladt és elaludt, hanem indulás után 1 percen belül kigyulladt és égett folyton a gépet rátette a szervizes és EGR visszacsatoló érték 0 volt egyfolytában minden más jó értékeken futott igy nekem csak ez lehetett a hiba és most már semmi gond nincs vele a tengelyt néztem és az jó nem kotyog benne a kis rudazat, csak a végén van egy csavarfej szerű rész amibe kicsi torx kulcs megy, na az körbe kokszos volt, meg a lyuk körbe mindenhol és összeragadt lezárt állapotban de annyira összeragadt hogy nem is tudtam kézzel benyomni, meg kellett a bele való kulcsal forgatni és csak lassan járódott be nem is csoda hogy egyfolytában hibát irt ki a lényeg hogy megy ha meg mégegyszer megakad akkor már tudom hova kell nyúlni szerintem most már könnyebb lenne kivenni is mert tudom mit kell lebontani és mihez hogy nyúljak be. nem mondom a kezemen nem sok bőr van szereztem pár horzsolást de megvan és csak ez a lényeg már csak az a baj hogy az alapjáratom ugyan fix szép nincs rángatás minden jó erős a gép, de az alapjárat mégsem az igazi olyan ütemesen hullámzik nem olyan mintha kihagyna egy henger, csak mintha néha nem lenne olyan erős az égés vagymi és mint egy IFA kissé fura tettem ma bele gyertyákat ujakat és továbbra is ilyen mintha a 4 henger robbanása után egy pillanatra megállna az élet és ujra robban a 4 henger persze ez alig észrevehető és lehet csak nekem fura mert évekig V8 motoros autóval jártam
  6. Üdv Isten áldjon meg benneteket nektek hála kerestem ma 50 ezret 1 óra alatt kijött a szelep a helyéről fél óra volt vissza, de siker! eddig 1 percen belül kigyulladt a visszajelző, most semmi gáz szépen megy nekem lezárt állapotban ragadt meg a szelep mert teljesen kint volt és alig birtam megmozditani kipucoltam a házat a tengelyt finom műszerzsirral lekezeltem a lyukakat finoman megcsiszoltam egy nagy tesztkör után semmi gond nincs, most végeztem a melóval és úgy tűnik nem volt az full döglött csak meg volt szorulva de nagyon remélem nem lesz vele gond mostmár egy jó darabig <_< az alapjárat szép, már csak egy kis IFA hangzása van minimálisan ütemes az alapjárat úgyhogy neki esek a gyertyáknak lehet 1 már elég döglött remélem az is megszűnik gyertyacserével köszi mégegyszer a leírtakat nagy segitség volt nekem és még sokaknak szerintem :huh:
  7. Üdv új vagyok egy jó barátom vezetett el erre a fórumra. <_< régen volt egy 92-es 1.6 GLS Astrám aztán évekig más márka jelzésű autóim voltak a sok szerencsétlenkedés után visszatértem az Opelhoz, és vettem pár hete egy 96-os 1.6 16V Astrát imádom csak ez a nyomorult AGR szelep.... :D úgy vettem a kocsit hogy világitott a sárga lámpa gondoltam csak nem nagy a baj... ma voltam szervizben és és az AGR visszacsatoló érték folyton 0 ha nem lenne muszáj nem venném megy mert elég költségesnek tűnik, a szervíz 48 ezret mondott rá :huh: láttam képeket van akinek már sikerült kiszerelni arról a pocsék helyről a szelepet, csak azt nem értem milyen csatlakozótól függ hogy nekem fog e világitani a visszajelző A kis elektronika alját kell megnéznem? és abból 2 is van a motortérben nekem 1 a bal sárvédőnél és 1 a szélvédő alatt a másik hogy nekem mikor kigyullad egyfolytában világit, ha viszont lezárom akkor csak villanni fog, vagy akkor is egyfolytában világitani fog mig ujra nem inditom a motort?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.