Sziasztok fórumlakók :)
Amennyiben nem vesztitek tolakodásnak, bemutatkoznék (igaz a regisztrációm régebbi, de most kezdem itt a fórumozást).
Tisztességes nevem Attila, Budapesten lakom (párhuzamosan Budaörsön is). Régi imádott kadett gsi-met cseréltem x17dtl astrára kb 2,5 hónapja.
Igyekeztem olvasgatni a fórumot, illetve a topicot de lassan kifolyik a szemem így nézzétek el nekem, ha van olyan észrevételem, kérdésem ami már elhangzott.
96-os német motoros 3 ajtós bórdó diesel astrával furikázom. van pár kérdőjel bennem....
Azt olvasgattam, hogy ez a német dízel sz*r. Erről nyilván még nem tudok saját véleményt alkotni (mellesleg igyekszem vigyázni rá).
A fordulatszám mérő indításkor kb 500-as fordulaton megakad és elkezd ékszíj csikorgás hangot adni, durván 1 perc után elmúlik. Ha a hátsó ablak fűtését bekapcsolom, akkor nem múlik, csak időszakosan (20 km után is képes ismét nyikorogni).
Ha lepadlózom (szigorúan meleg motornál) picit füstöl, de ezt csak este látom, nappal nem észrevehető.
Mivel turbós autóm nem volt még, ezért vártam némi hangot (turbó fütyülést pl.), de nem történt meg. 4000-es fordulatig toltam neki, nem fütyült, de még csak nem is ment :D.
2012 júliusában került az országba, meglehetősen szép állapotú kívül-belül (nagítóval néztem át).
Ha jól olvastam, 300e km-t megy el a motor.... namost az enyém lassan 258ezernél jár. Vannak valami különös előjele annak, hogy döglődik?
A régi kadettemben 220ezer van, nem füstöl, olajat sem eszi. (csak példa. de cserébe 10 liter lecsúszik neki)
A fogyasztás.... nekem furcsa :D itt a városban 6,1 L/100 km. Nem tudom, hogy mennyire jó ez dízel viszonylatban, de az előzőhöz képest majd a fele.
Van esetleg valami olyan dolog, amire ti személy szerint figyeltek, vagy érdemes figyelni?
Köszi előre is, hogy elolvastok:)
Üdv,
Attila