-
Hozzászólások
100 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Ernie's Achievements
Newbie (1/14)
6
Hírnév
-
Szia! A vezérműláncnak traktor hangja van, ha kezd megnyúlni. (Videót találsz róla a Youtube-on) Ha rendesen karbantartott a motor, akkor az még korai. Lehet még szelep vagy akár befecskendező is. Az enyémnek sokszor van hangja rendesen, mármint az injektoroknak. A hidegindítási dadogás szintén megvan nálam is újkora óta. Nyáron, vagy melegebb időben nem csinálja. Érdekes, hogy meleg időben tovább tartja az emelt fordulatot, de mikor bejön ez a hideg idő, pár másodperc után le akarja venni normál alapjáratra. Ezt eljátssza 2-3-szor, utána tartja az emeltet. Nem tudom miért. Szerintem pont fordítva kéne neki.
-
Szia! Itt találod a cikkszámot: http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/17/134/1838/17223,17222,17218,17220,17221/ Ha minden igaz a 6-os számú kell neked. Itt meg megkapod a cikkszám alapján az árat is: http://csergowebshop.hu/ Sok sikert!
-
Köszönöm szépen!
- 9.936 válasz
-
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy megadta magát a külső visszapillantó tükröm. Cserélnem kell. Melyik megoldást ajánlanátok? Gyári tükörlap, vagy utángyártott? Az utángyártott milyen minőséget képvisel? Pl: Alkar. Előre is köszönöm!
- 9.936 válasz
-
Helló! Ha Z14XEP a motorkód (több mint valószínű, hogy az), akkor láncos. Nincs előírt csereperiódus. Ha hangosodik a lánc, akkor cserés. A hangról találsz videókat a Youtube-on. A vezérműtengely lefogató csavarok ellenőrzése és meghúzása (8 Nm-el) mindenképp javasolt, mert volt egy széria amin gyárilag nem volt megfelelően meghúzva. Vezérműtengely törést okozhat, ha teljesen lelazul. A vízpumpán a bekarikázott alkatrész egy ideig műanyagból készült amit minél előbb cserélj ki rézre, ha még nem lett megcsinálva, mert hűtővíz megy keresztül rajta a fojtószelepházhoz, és ha eltörik könnyen megfőzheted a motort. Egy link, hogy miről is van szó: http://sosekopelclub.hu/forum/viewtopic.php?p=57455 Az olajnyomás gomba szokott behalni, átereszti az olajat az elektromos csati felé. Észreveszed, mert tiszta olaj lesz a környéke. A bekarikázott alkatrész az:
-
Helló! Cserélhető nincs benne, ne keresd! Csak a tankban van benzinszűrő a szivattyúval együtt.
-
Szia! Onnan tudod, hogy melyik való a Te kocsidhoz, hogy a motorkódod utáni (Z13DTJ utáni) számsor ha kevesebb mint 2494873 akkor ezt választod a listából, ha több akkor értelem szerűen a másik lesz a jó.
-
Köszönöm szépen! Akkor kipróbálom.
- 9.936 válasz
-
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy ELM327-es eszközt, de félek kipróbálni, mert a napokban olvastam egy cikket, hogy valakinek galibát okozott az autó elektromos rendszerében. Nyugodtan kipróbálhatom, vagy tényleg hazavághatja az elektronikát? Előre is köszönöm!
- 9.936 válasz
-
Szia! Ha jól értelmezem amit írtál, akkor ahol a külső hőmérsékletet írja a kijelző, ott vagy "F"-et vagy -40°C-ot ír? Ha ez van akkor a külső hőmérséklet érzékelőd adta meg magát vagy pedig a csatlakozónál lehet kontakt hiba (beázik a csatlakozó). Az érzékelőnek az első lökhárítóban kellene lennie.
-
Üdv! Én még ránéznék az axiál csuklóra is és a kutyacsontra is. A kutyacsont cserén épp most vagyok túl. Egyenesen, kanyarban, döccenőn mindig dübögött. és csak melegben. Télen meg sem nyikkant. Csere óta csendben van.
-
Úgy néz ki megoldódott a felkeményedő fékpedálpedál esete. A bal első fékdugattyú volt megszorulva. A jobb oldali működött rendesen. Nem teljesen, mert nagyobb pedálerőre mozgott. A gumi porvédő alatt tiszta dzsuva volt. Ezt és a féknyereg vezetőcsapjait is kipucoltuk és többször megjárattuk a dugattyút. Azóta olyan, mint újkorában.
-
Szia! Ezek szerint nem egyedi esetről van szó. Az az érdekes, hogy nálam csak pár napja jelentkezett. Meg mindegy volt, hogy a tűző napon állt vagy a mínuszban. Reggel elmentem dolgozni még semmi nem volt, délután kettőkor meg már beton kemény volt a pedál. Most annyit változott, hogy nem azonnal keményedik fel, hanem fokozatosan. Tehát egy darabig benyomható. Motor indításra azonnal húzza a vákum befele. Meg amit még észrevettem, hogy harapósabb a fék. Nem kell annyira taposni, hogy fékezzen. Lehet egy fékfolyadék csere megoldaná a gondot. Csak tipp. Üdv.
-
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy pár napja észrevettem, hogy pár óra állás után a fékpedált csak 1-2 centire lehet benyomni, utána felkeményedik. Úgy rélik, hogy előtte nem volt ilyen. Ha beindítom a motort akkor kb a pedálút felső harmadáig könnyen bemegy és utána keményedik fel. A fékhatáson semmit változást nem vettem észre. Ez normális így? (Szerintem nem az.) Mi adhatta meg magát? Előre is köszönöm a segítséget!
-
Helló! Nekem Corsa D-n a TID-en úgy oldották meg, hogy azt hiszem a régiót? állították át Németországra Tech 2-vel és már működött is.
- 9.936 válasz
-
- 1