Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ernie

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    100
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szeghalom

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Corsa D
  • Város
    Szeghalom

Legutóbbi látogatók

2.189 profile views

Ernie's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Hírnév

  1. Szia! A vezérműláncnak traktor hangja van, ha kezd megnyúlni. (Videót találsz róla a Youtube-on) Ha rendesen karbantartott a motor, akkor az még korai. Lehet még szelep vagy akár befecskendező is. Az enyémnek sokszor van hangja rendesen, mármint az injektoroknak. A hidegindítási dadogás szintén megvan nálam is újkora óta. Nyáron, vagy melegebb időben nem csinálja. Érdekes, hogy meleg időben tovább tartja az emelt fordulatot, de mikor bejön ez a hideg idő, pár másodperc után le akarja venni normál alapjáratra. Ezt eljátssza 2-3-szor, utána tartja az emeltet. Nem tudom miért. Szerintem pont fordítva kéne neki.
  2. Szia! Itt találod a cikkszámot: http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/17/134/1838/17223,17222,17218,17220,17221/ Ha minden igaz a 6-os számú kell neked. Itt meg megkapod a cikkszám alapján az árat is: http://csergowebshop.hu/ Sok sikert!
  3. Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy megadta magát a külső visszapillantó tükröm. Cserélnem kell. Melyik megoldást ajánlanátok? Gyári tükörlap, vagy utángyártott? Az utángyártott milyen minőséget képvisel? Pl: Alkar. Előre is köszönöm!
  4. Helló! Ha Z14XEP a motorkód (több mint valószínű, hogy az), akkor láncos. Nincs előírt csereperiódus. Ha hangosodik a lánc, akkor cserés. A hangról találsz videókat a Youtube-on. A vezérműtengely lefogató csavarok ellenőrzése és meghúzása (8 Nm-el) mindenképp javasolt, mert volt egy széria amin gyárilag nem volt megfelelően meghúzva. Vezérműtengely törést okozhat, ha teljesen lelazul. A vízpumpán a bekarikázott alkatrész egy ideig műanyagból készült amit minél előbb cserélj ki rézre, ha még nem lett megcsinálva, mert hűtővíz megy keresztül rajta a fojtószelepházhoz, és ha eltörik könnyen megfőzheted a motort. Egy link, hogy miről is van szó: http://sosekopelclub.hu/forum/viewtopic.php?p=57455 Az olajnyomás gomba szokott behalni, átereszti az olajat az elektromos csati felé. Észreveszed, mert tiszta olaj lesz a környéke. A bekarikázott alkatrész az:
  5. Helló! Cserélhető nincs benne, ne keresd! Csak a tankban van benzinszűrő a szivattyúval együtt.
  6. Szia! Onnan tudod, hogy melyik való a Te kocsidhoz, hogy a motorkódod utáni (Z13DTJ utáni) számsor ha kevesebb mint 2494873 akkor ezt választod a listából, ha több akkor értelem szerűen a másik lesz a jó.
  7. Köszönöm szépen! Akkor kipróbálom.
  8. Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy ELM327-es eszközt, de félek kipróbálni, mert a napokban olvastam egy cikket, hogy valakinek galibát okozott az autó elektromos rendszerében. Nyugodtan kipróbálhatom, vagy tényleg hazavághatja az elektronikát? Előre is köszönöm!
  9. Szia! Ha jól értelmezem amit írtál, akkor ahol a külső hőmérsékletet írja a kijelző, ott vagy "F"-et vagy -40°C-ot ír? Ha ez van akkor a külső hőmérséklet érzékelőd adta meg magát vagy pedig a csatlakozónál lehet kontakt hiba (beázik a csatlakozó). Az érzékelőnek az első lökhárítóban kellene lennie.
  10. Üdv! Én még ránéznék az axiál csuklóra is és a kutyacsontra is. A kutyacsont cserén épp most vagyok túl. Egyenesen, kanyarban, döccenőn mindig dübögött. és csak melegben. Télen meg sem nyikkant. Csere óta csendben van.
  11. Úgy néz ki megoldódott a felkeményedő fékpedálpedál esete. A bal első fékdugattyú volt megszorulva. A jobb oldali működött rendesen. Nem teljesen, mert nagyobb pedálerőre mozgott. A gumi porvédő alatt tiszta dzsuva volt. Ezt és a féknyereg vezetőcsapjait is kipucoltuk és többször megjárattuk a dugattyút. Azóta olyan, mint újkorában.
  12. Szia! Ezek szerint nem egyedi esetről van szó. Az az érdekes, hogy nálam csak pár napja jelentkezett. Meg mindegy volt, hogy a tűző napon állt vagy a mínuszban. Reggel elmentem dolgozni még semmi nem volt, délután kettőkor meg már beton kemény volt a pedál. Most annyit változott, hogy nem azonnal keményedik fel, hanem fokozatosan. Tehát egy darabig benyomható. Motor indításra azonnal húzza a vákum befele. Meg amit még észrevettem, hogy harapósabb a fék. Nem kell annyira taposni, hogy fékezzen. Lehet egy fékfolyadék csere megoldaná a gondot. Csak tipp. Üdv.
  13. Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy pár napja észrevettem, hogy pár óra állás után a fékpedált csak 1-2 centire lehet benyomni, utána felkeményedik. Úgy rélik, hogy előtte nem volt ilyen. Ha beindítom a motort akkor kb a pedálút felső harmadáig könnyen bemegy és utána keményedik fel. A fékhatáson semmit változást nem vettem észre. Ez normális így? (Szerintem nem az.) Mi adhatta meg magát? Előre is köszönöm a segítséget!
  14. Helló! Nekem Corsa D-n a TID-en úgy oldották meg, hogy azt hiszem a régiót? állították át Németországra Tech 2-vel és már működött is.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.