Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Moped

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    25
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Moped névjegye

  • Születésnap 1984-09-25

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Nagykanizsa

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra F C14NZ '94
  • Város
    Zala

Moped's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Moped

    Kormánymű

    Én is utólag tettem bele, és jól tettem. Generátort én sem bántottam, csak a szíjtárcsáját. A feszítő csavarjai is általános csavarok, volt a garázsban, elvágtam méretre és kész. Egy ideig úgy jártam, h semmi nem volt rögzítve a kasznihoz. A tartály is csak gyors kötözővel. Most sincs teljesen kész. Apránként szépül.
  2. Moped

    Kormánymű

    Igaza van a kollégának. Nekem is Hening adott sok tippet. http://kep.tar.hu/hening/50573869#2 Ezt is!
  3. Moped

    Kormánymű

    Öőőőőő...igen nem lett volna hülyeség fényképezni. Igazság szerint nem túl bonyolult. A csövek adják magukat, a felfogatások ugyan ott vannak. A meghajtás amin gondolkodni kell.
  4. Moped

    Motor

    Utángyártott v. gyári termosztátot vettél? Sajnos tapasztalat, h az u.t. termosztátok, már a dobozból kivéve is sz@rok. És egy hősokk az Opeleknek eléggé beinthet. Én is autósbolban dolgozom, de a saját Astrámba gyárit vettem. Az a biztos.
  5. Moped

    Motor

    Még egy gondolat a karbiról. Az 1,6 fúrás SE nem fog megvalósulni, de elgondolkodtató ábrándozás volt. Úgy olvastam, nincs egészen 2mm differencia a hengerátmérőben a két motor között. A löketben van a nagyobb difi. Mindegy. Amúgy csak egy egyszerű kérdést, kérést tettem fel. Ezzel kapcsolatban nem kaptam segítséget. B) ;) :blush: Viszont a véleményeket és a jó tanácsokat köszönöm, megfontolandó! :D
  6. Moped

    Motor

    Természetesen ott is van oda-vissza üa. Amúgy az NZben pont az a jó, h annyira nincs túl bonyolítva az elektronika. Gondolj a gázosításra. Betesznek a központi alá egy reduktort. Olyan mint egy karbi. "Folyik" be rajt a gáz és nem befolyásolja az gyújtást. Most lépnem kell. Délután benézek.
  7. Moped

    Motor

    Hát nemtom. Vhogy az egyszerűbb megoldások embere vagyok. Helyzet jeladó, meg légtömegmérő... ez nem az én világom. Majd meglátjuk. Már sok mindent terveztem, de túl sok nem valósult meg. A legszebb az volt, h hengerfejes volt a kocsi és a blokkot is kellett volna köszörülni. Elvileg az 1,6 és 1,4 között átmérőben van jelentősebb különbség. Ha már ki kellett volna venni a motort, fel let volna fúrva 1,6ra. 1,6-os hajtókar, dugó, 1,6SE hengerfej. És maradt volna a gyári motorszám. Na az egyedi lett volna. C14NZ 100LE De ha esetleg van infód a karbiról, azért tedd fel ;) :blush: :D Amúgy egy dupla Dellorto van kéznél. Egy 2L-es Alfettán volt. De még minden csak ábránd. B)
  8. Moped

    Motor

    Amúgy teljesen igazatok van. Az SE lenne az igazi.
  9. Moped

    Motor

    Nagyon jó lenne az SE, csak macerás. A karbit csak jól kell tudni beállítani és dinamikusabb lesz az autó /csak gazdaságtalanabb/. Kell egy kialakított szívócsonk rá a karbi meg egy-két apróság. Nem kell az elektronikával bajlódni... És ha vissza akarom alakítani, akkor a komplett csonk cserével minden az eredeti lesz. /pl műszaki, zöldkártya /igaz az SEnél ez nem befolyásoló tényező.// Na mindegy, én az egyszerűsége miatt akarom inkább a karburátort.
  10. Moped

    Motor

    Igen. Nem akarom megváltani a világot, csak legyen kicsit rugalmasabb az autó. Érzelmek, na meg anyagi korlátok miatt autót cserélni nem fogok. Már végig zongoráztam magamban az SE hengerfejet, a fúrást+1,6SE fejet... A karbit tartom a legegyszerűbbnek és a legkönnyebben visszaalakíthatónak, ha arra kerülne a sor.
  11. Moped

    Motor

    Rövid kérdésem volna. Van vkinek, tapasztalata, vagy esetleg képe központi befecskendezéses /c14nz/ Astráról amire karburátort szereltek? Eddig egy szolnoki rally csapat oldalán találtam 2 képet, csak nem a eleg áttekinthetőbb. Az elképzelés meg van, csak a kivitelezési megoldások érdekelnének. Pl szívócsok kialakítás, elfér-e a generátor... Előre is köszönöm.
  12. Moped

    Kormánymű

    Én is szervósítottam a kollégák segítségével /Ez úton köszönöm is, ha esetleg eddig nem tettem meg/. Ha kérdésed van, csak szólj!
  13. Moped

    Motor

    Köszönöm a tippeket. Megoldódott a problémám. Tényleg falsot szívott a motor. Ha már itt tartunk, a pollenszűrő házhoz ment egy vákuum cső, és ha jól láttam onnan mintha a műszerfal felé ment volna tovább. Annak mi a szerepe,v hova megy? C14NZ F Astra
  14. Moped

    Motor

    Kösz a tippet! Ha lesz időm megnézem.
  15. Moped

    Motor

    Hali! Van egy kis gondom. Hátha vki már találkozott ilyennel. Az autón nem megy a gyújtás felőli henger. Hengerfej síkolás, szelepzárás jó, tömítés csere, gyertya, kábel, elosztófedél, rotor csere megvolt. Kopmresszió ugyan olyan minden hengerben. Van vmi típus hibája ezeknek? C14NZ Üzenagyag nem hiszem,h gond,mivel ugye közponi befecskendezéses. A javaslatokat előre is köszönöm! Elkophat ezeknek a vez. mű tengelye? 178.000km
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.