speter
Fórumlakó-
Hozzászólások
1.965 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
már nem Budapest
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra Classic II. 1,4 Opti Twinpi
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
2.817 profile views
speter's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Igen, néztem. Pontosabban a 2.1 verziós minit néztem. Meg is kérdeztem az egyik eladót, aki váltig állította, hogy nem tud fogyasztást kijelezni. Ezek szerint mégis tud.
- 19.232 válasz
-
Sziasztok! Rég jártam erre, jó látni, hogy még mindig sok lelkes G Astra tulaj van. Viszont most kérdeznék. Utóbbi időben bekattant, hogy szeretném látni az autóm (Classic II.Z14XEP) pillanatnyi fogyasztását, átlagfogyasztását. Egyelőre két lehetőséget látok erre: 1) kínai oldalakról valamilyen HUD. Ezzel kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata? Sok helyen olvasni, hogy 2001 utáni európai modelleknél működik. Itt ugye OBD csatiról megy a történet. Igaz, hogy 2006-os gyártású a drágám, de mégiscsak 1998-as technológia. (Isofix sincs benne holott 2004 óta minden újban van) Emiatt kételkedem. Ezen krédéskörben ha valaki meg tudná mondani milyen protokollt használ a Classic II. OBD-je, elég nagy segítség lenne. Illetve még a HUD-ok láthatósága kérdéses számomra, nem láttam még ilyet. 2) Board Computer, 41.000 Ft-os ára kicsit elriaszt. Tény, hogy ez lenne a legkulturáltabb megoldás. Igazából mindkét esetben kicsit ágyúval hangyára lőni kategória jut eszemben, hiszen ezek a cuccok rengeteg dolgot tudnak, nekem meg ugye csak a fogyasztási adat hiányzik, de nagyon. Esetleg valaki tud ajánlani a problémámra harmadik, szebb, jobb, olcsóbb megoldást? köszi
- 19.232 válasz
-
Sziasztok! Elindult a vezérhangya egy Zafira Tourer vásárlásával kapcsolatban. Van valaki, aki tudna mesélni amodellről? Minden érdekel. :) Első sorban a kétezres 163 lovas motorral vennénk, esetleg van valakinek ilyene? köszi
-
Sziasztok! A kis család úgy döntött, hogy szeretnénk vásárolni egy Zafirát. (Természetesen B-t, azért írok ide :) ) Van pár kérdésem: Alacsony fogyasztásút szeretnénk, cserébe nem várjuk el, hogy rakéta legyen, így az 1,7 cdti modelleket nézzük első sorban. Láttam, hogy létezik 110 lovas és 125 lovas motorral is. Az a kérdésem, hogy a két motor alapjaiban különbözik, mint az 1,9 120 és 150 lovasa esetében, vagy csak a szoftvere más? Ha jól tudom a 125 lovas isuzu motor és nagyon jókat hallani róla. Mit tudtok mesélni ezekről a motorokról? Ha nem találnák megfelelő 1,7-est, akkor mennénk az 1,9-es felé, ott viszont azt hallottam, hogy csak a 150 lovasat szabad megvenni, mert a 120 lovas az eléggé rossz konstrukció, sok a baj vele. Ez mennyire igaz? Mit tudtok elmondani mire kell figyelni? Hány km körül kell sokat költeni (vezérlés csere, kettőstömegű lendkerék csere, ilyesmi) a motorra? Bármilyen infót szivesen fogadok. A másik nagy kérdéskör, hogy valaki tudna-e küldeni nekem egy 2010. körüli árlistát, amiben benne van, hogy az egyes felszereltségi szintekhez, pontosan milyen extra felszereltség tartozott. Opelék képtelenek erre, már megkerestem őket. köszönöm
-
köszi, tudsz ajánlani konkrét típust?
-
Sziasztok! Van egy G Astrám s nagyon elfáradt a hátulja. Már korábban is hallottam róla, hogy eléggé fáradékonyak a rugók. Gondoltam veszek újat, de azok is hamar meg fogják adni magaukat. A kérdésem, hogy sikerült-e valami jó megoldást találnotok arra, hogy hosszú távon is erős maradjon a rugó? Van-e valami szupi utángyártott, ami jobb, mint a gyári rugó? Esetleg pótrugó? Minden ötletet szívesen fogadok. Szép napot!
-
Gondolom ha csak a válla tartja, akkor azért mocrog, és nem úgy áll, mintha oda lenne csavarozva. :D köszi mindenkinek, hétvégén majd lekapom akkor, meg átviszem sógoromhoz, esztergálni.
-
Jól emlékszem, hogy a hátsó dobféket a kerék le és a központosító csavar kicsavarása után simán le kellene tudni szedni? Mert akkor nekem rendesen odarohadt. Nem akartam nagyon erőltetni, gondoltam megkérdezem, Ha így van akkor kicsit jobban oda kell "hatnom". :)
-
Köszi. Igen, zárt akku. Azt nem tudtam, hogy ez a tölt 12,6-ról 13,8-ra, 3 másodperc alatt, majd visszaugrik 12,6-ra és repeat until kinemhúzomafalból dolog normális-e.
- 19.232 válasz
-
Van egy motor akksim három hónapja polcon pihen a garázsban. Hétvégén regeneráló töltést kapott. Mielőtt elkezdtem tölteni 12,23V feszültség volt rajta. Elkezdtem tölteni és 12,5-13,8 között kúszott szépen fej, majd 13,8-nál visszaesett. Aztán negyed óra múlva a töltőfeszültség beállt 12,65V-ra. Ez most így normális, vagy a töltőm rossz?
- 19.232 válasz
-
A tied négyajtós? Az ötajtóson tuti nem kell hozzányúlni a pótféklámpához. Le kell pattintani a kárpit hátsó műanyagját és ügyesen be lehet nyúlni. A legszebb megoldás ha az egész tetőkárpititot leszeded, de kinek van arra ideje?
-
Erről jókat írtak, de egy dolog az önreklám, meg más a valóság.
-
Hiba elhárítva, probléma megoldva. A rádión belül volt egy forrasztás hiba, aminek semmi köze nincs a aux in-esítéshez. Közben találtam egy ilyet, valaki tudna nyilatkozni róla, milyen a hangminősége?
-
Car400. Megvolt a vizsgálat, biztosítékok jók. Megnézem, az állandó és a kapcsolt 12V is rendben. Valószínűleg a rádióval van valami, csak jó lenne biztosra tudni, esetleg valakinek nincs egy teszt erejéig egy bármilyen opel rádiója? BP XI előnyben.
-
Néztem a 34-es biztosítékot az jó. Ez a rádió és a kijelző biztosítékja. Minden esetre köszi a tippet, megnézem.