Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

speter

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.965
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    már nem Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra Classic II. 1,4 Opti Twinpi
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

2.817 profile views

speter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Igen, néztem. Pontosabban a 2.1 verziós minit néztem. Meg is kérdeztem az egyik eladót, aki váltig állította, hogy nem tud fogyasztást kijelezni. Ezek szerint mégis tud.
  2. Sziasztok! Rég jártam erre, jó látni, hogy még mindig sok lelkes G Astra tulaj van. Viszont most kérdeznék. Utóbbi időben bekattant, hogy szeretném látni az autóm (Classic II.Z14XEP) pillanatnyi fogyasztását, átlagfogyasztását. Egyelőre két lehetőséget látok erre: 1) kínai oldalakról valamilyen HUD. Ezzel kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata? Sok helyen olvasni, hogy 2001 utáni európai modelleknél működik. Itt ugye OBD csatiról megy a történet. Igaz, hogy 2006-os gyártású a drágám, de mégiscsak 1998-as technológia. (Isofix sincs benne holott 2004 óta minden újban van) Emiatt kételkedem. Ezen krédéskörben ha valaki meg tudná mondani milyen protokollt használ a Classic II. OBD-je, elég nagy segítség lenne. Illetve még a HUD-ok láthatósága kérdéses számomra, nem láttam még ilyet. 2) Board Computer, 41.000 Ft-os ára kicsit elriaszt. Tény, hogy ez lenne a legkulturáltabb megoldás. Igazából mindkét esetben kicsit ágyúval hangyára lőni kategória jut eszemben, hiszen ezek a cuccok rengeteg dolgot tudnak, nekem meg ugye csak a fogyasztási adat hiányzik, de nagyon. Esetleg valaki tud ajánlani a problémámra harmadik, szebb, jobb, olcsóbb megoldást? köszi
  3. Sziasztok! Elindult a vezérhangya egy Zafira Tourer vásárlásával kapcsolatban. Van valaki, aki tudna mesélni amodellről? Minden érdekel. :) Első sorban a kétezres 163 lovas motorral vennénk, esetleg van valakinek ilyene? köszi
  4. Sziasztok! A kis család úgy döntött, hogy szeretnénk vásárolni egy Zafirát. (Természetesen B-t, azért írok ide :) ) Van pár kérdésem: Alacsony fogyasztásút szeretnénk, cserébe nem várjuk el, hogy rakéta legyen, így az 1,7 cdti modelleket nézzük első sorban. Láttam, hogy létezik 110 lovas és 125 lovas motorral is. Az a kérdésem, hogy a két motor alapjaiban különbözik, mint az 1,9 120 és 150 lovasa esetében, vagy csak a szoftvere más? Ha jól tudom a 125 lovas isuzu motor és nagyon jókat hallani róla. Mit tudtok mesélni ezekről a motorokról? Ha nem találnák megfelelő 1,7-est, akkor mennénk az 1,9-es felé, ott viszont azt hallottam, hogy csak a 150 lovasat szabad megvenni, mert a 120 lovas az eléggé rossz konstrukció, sok a baj vele. Ez mennyire igaz? Mit tudtok elmondani mire kell figyelni? Hány km körül kell sokat költeni (vezérlés csere, kettőstömegű lendkerék csere, ilyesmi) a motorra? Bármilyen infót szivesen fogadok. A másik nagy kérdéskör, hogy valaki tudna-e küldeni nekem egy 2010. körüli árlistát, amiben benne van, hogy az egyes felszereltségi szintekhez, pontosan milyen extra felszereltség tartozott. Opelék képtelenek erre, már megkerestem őket. köszönöm
  5. köszi, tudsz ajánlani konkrét típust?
  6. Sziasztok! Van egy G Astrám s nagyon elfáradt a hátulja. Már korábban is hallottam róla, hogy eléggé fáradékonyak a rugók. Gondoltam veszek újat, de azok is hamar meg fogják adni magaukat. A kérdésem, hogy sikerült-e valami jó megoldást találnotok arra, hogy hosszú távon is erős maradjon a rugó? Van-e valami szupi utángyártott, ami jobb, mint a gyári rugó? Esetleg pótrugó? Minden ötletet szívesen fogadok. Szép napot!
  7. Gondolom ha csak a válla tartja, akkor azért mocrog, és nem úgy áll, mintha oda lenne csavarozva. :D köszi mindenkinek, hétvégén majd lekapom akkor, meg átviszem sógoromhoz, esztergálni.
  8. Jól emlékszem, hogy a hátsó dobféket a kerék le és a központosító csavar kicsavarása után simán le kellene tudni szedni? Mert akkor nekem rendesen odarohadt. Nem akartam nagyon erőltetni, gondoltam megkérdezem, Ha így van akkor kicsit jobban oda kell "hatnom". :)
  9. Köszi. Igen, zárt akku. Azt nem tudtam, hogy ez a tölt 12,6-ról 13,8-ra, 3 másodperc alatt, majd visszaugrik 12,6-ra és repeat until kinemhúzomafalból dolog normális-e.
  10. Van egy motor akksim három hónapja polcon pihen a garázsban. Hétvégén regeneráló töltést kapott. Mielőtt elkezdtem tölteni 12,23V feszültség volt rajta. Elkezdtem tölteni és 12,5-13,8 között kúszott szépen fej, majd 13,8-nál visszaesett. Aztán negyed óra múlva a töltőfeszültség beállt 12,65V-ra. Ez most így normális, vagy a töltőm rossz?
  11. speter

    Astra gyári "HIFI"

    A tied négyajtós? Az ötajtóson tuti nem kell hozzányúlni a pótféklámpához. Le kell pattintani a kárpit hátsó műanyagját és ügyesen be lehet nyúlni. A legszebb megoldás ha az egész tetőkárpititot leszeded, de kinek van arra ideje?
  12. speter

    Astra gyári "HIFI"

    Erről jókat írtak, de egy dolog az önreklám, meg más a valóság.
  13. speter

    Astra gyári "HIFI"

    Hiba elhárítva, probléma megoldva. A rádión belül volt egy forrasztás hiba, aminek semmi köze nincs a aux in-esítéshez. Közben találtam egy ilyet, valaki tudna nyilatkozni róla, milyen a hangminősége?
  14. speter

    Astra gyári "HIFI"

    Car400. Megvolt a vizsgálat, biztosítékok jók. Megnézem, az állandó és a kapcsolt 12V is rendben. Valószínűleg a rádióval van valami, csak jó lenne biztosra tudni, esetleg valakinek nincs egy teszt erejéig egy bármilyen opel rádiója? BP XI előnyben.
  15. speter

    Astra gyári "HIFI"

    Néztem a 34-es biztosítékot az jó. Ez a rádió és a kijelző biztosítékja. Minden esetre köszi a tippet, megnézem.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.