Na jó, de így egy zárt rendszer! olyan mint ha nem csináltunk volna a gyárihoz képest semmit! esetleg elzárod teljesen és akkor soha nem fog nyitni a wg és a turbó a halálba pörgeti magát.. :devlish:
És akkor hol fog távozni az a nyomás amivel ugye be szeretnénk "csapni' a wg-t?
Tegyük fel hogy a wastegate ~0.8bar-nál nyit, de mi ~1bar nyomást szeretnénk, akkor 0.8-as turbónyomásnál a wg-hez menő csőben csak 0.6 bar-nak szabad lennie, így növekedhet tovább a nyomásunk, majd wg csöve is eléri a nyitási pontot (0.8), de ekkor már a mi kis turbónk 1barral süvít. Majd itt meg is áll, mert a wg is nyitva.
Ezt a nyomáskülönbséget úgy érhetjük el, ha ezt a 2 tizedet egyszerűen a szabadba engedjük.
Hozzáteszem hogy az állítón nincs semmilyen lyuk/furat erre a célra mint a t-elosztó nélküli szabályozókban (pl. amit fentebb mutattál az az L -alakú annak a hátoldalán van furat). De ha kihagyod a T-t akkor is ez a helyzet.
Ha meg a "bedugózótt" részt hagyod szabadon az se jó,mert ugyan ott ki fog jönni a levegő, de nem annyi amennyit szeretnénk.
Gondolkodtam hogy kössem át, de mostaninál logikusabb nem jutott eszembe és újra tekergettem, próbálgattam és nálam ezzel a bekötéssel totál műxik.:lol: jobbat nem tok mondani. ha van vkinek plusz infója ne fogja vissza magát :lol:
Turbo-sokk témában sztem van 1-2 guru aki vágja a témát :lol: