
foka
Fórumlakó-
Hozzászólások
37 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Nem Adomeg
Legutóbbi látogatók
787 profile views
foka's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Tavaly nyári rekordom 5,5 városban, igaz 2000-nél (max.) szigorúan elváltva. :-)
- 9.927 válasz
-
Okés, én is így terveztem. Köszönom szépen a válaszokat! ;-)
-
Akkor öntsem fel max-ig? Az jó a motornak?
-
A 'min' és a 'max' között.
-
Vízszintesen állt (akna felett) a gép és ki is csöpögött a régi olaj.
-
Néztem már úgy is, de akkor is a normál értéket mutatta. Néztem hidegen, melegen és pihentetés után is.
-
Igen cseréltem azt is. Lehet belement 3,1 L, de több biztos nem.
-
Sziasztok! A napokban cseréltem olajat a gépbe (1.4 - 8v). A 4 l-es motorolajból belement 3 liter és azóta is az olajszint a normál értéket mutat, ezért túlönteni nem akarom. Szerintetek ez normális?
-
Én is kizártnak tartottam, hogy ez lenne a probléma mivel én töltöttem fel fagyállóval. Mind1 már kiidegeskedtem magam miatta... Remélem nem csinált kárt, igaz véleményem szerint nem is fagyhatott bele teljesen mert csak pár óra hosszát állt kint. Indítás után ki is olvadt, a motor üzem melegre felmelegedett.
-
A problémám megoldódott. A hűtővíz volt alacsony fagyáspontú (-12') és ebből adódott a problémám. Egyszerűen belefagyott, amikor feloldott akkor jó volt vagy amikor eleve nem votl hideg. A problémát 2szer produkáklta, akkor amikor nagy hideg volt -18' - -20' körül. Hűtővíz "téliesítése" megtörtént -32'-ra, szóval no problem. Remélem így is marad... Mindenkinek köszönöm a válaszokat, segítséget. ;-)
-
Amikor volt a probléma vele, akkor végigtapogattam a csöveket. Tapasztalat: A termosztát melletti cső forró volt (sztem a hőmérő által mutatott hőfok valós volt). A hűtőnél lévő cső + hűtő jéghideg volt B) Az történt ahogy te is írtad. Annyit észrevettem, hogy valószínű pár decivel több hűtővizet öntöttem utána a napokban, mert pár centivel fentebb van a csík felett, valószínűnek tartom, hogy azért nyit ki hamarabb pár fokkal a termosztát. Kérdés: Mi a francért nem nyitott ki az egyébként jól működő termosztát??? Nincs köze ehhez a nagy hideghez (-20') vagy a légtelenítés volt a megoldás?
-
Lecsavartam a kupakot mielőtt beinditottam a motort -> sziszegett. Mentem vele pár kört (most nem csinálta amit korábban), felmelegedett üzem meleg hőmérsékletre, a termosztát normálisan nyitott - zárt, utastérbe meleg levegőt fújt. Majd leállítottam a kocsit, ismét letekertem a hűtőfolyadék tartály kupakját és megint szisszent. Akkor lehet ez volt a hiba? Számomra ez rejtély...
-
A furcsaság számomra még az, hogy a hűtő miért nem kapcsol be? 98'-nál nekem mindig bekapcsol. Persze az oké, hogy semmi jelentősége nincs, mivel nem a hűtőben keletkezik ez a 100'-feletti hő, de akkor is furcsálom... Még annyit kérdeznék, hogy ilyenkor jól tettem azt, hogy leállítottam a motort mielőtt a piros rovat kába ért volna a hőmérő? Felforrt volna a motor vagy hamis értéket mutatna?
-
A vízpumpa kb. fél éve lett cserélve. Persze attól még elromolhatott ... A rendszert hogy tudom légteleníteni?
-
hening: Amióta minuszok vannak, semmi gond nem volt vele, úgyhogy valószínű kibírja. FPepe: Igen a hőmérő mutatja. Ahogy én észrevettem, nem kering a víz a hűtőrendszerben azért is tudja elérni pár km után 90-100 fokot. zotya975: Kb. 5-7 km. A hibára akkor figyeltem fel, amikor a hőmérő szerint a kék sávot elhagyta a hőfok és még mindig nem fújt meleg levegőt... :-S