Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

SomaPécs

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Pécs

SomaPécs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. A leszűkítés annyit jelent, hogy a légtömegmérő előtt megbontom a csövet és a keresztmetszet 2 oldalára 1-1 vékony szigszalag csíkot ragasztok, ez állítólag becsapja a nem megfelelően működő légtömegmérőt. Miután ezt megtettem, valóban megszűnt a hiba, vagyis nyugodtan nyomhatom neki emelkedőn is, nem reagál úgy mint előtte.
  2. És ezzel a megoldással még az a probléma, hogy amikor üzemmeleg lesz a motor, akkor álló helyzetből gázadáskor elindul, majd 1-2 mp-re megáll a gyorsulás és csak utána gyorsul tovább. Ugyanez van sebességváltás után is, amíg lassú a gép. Gondolom, hogy ez a jelenség is légtömegmérő miatt van...
  3. És lenne nekem is egy kérdésem: 1998-as 1,2-es Astrám légtömegmérője megadta magát (hegymenetben-erőltetéskor visszaesett a teljesítmény, és átmenetileg kigyulladt a hibajelző lámpa). Kicseréltem egy utángyártottra, de 2 hét után az is megdöglött. Az egyik ismerősöm mondta, hogy ha leszűkítem a mérő előtt a levegő útját (pl. szigszalaggal), akkor elmúlik a probléma. Meg is tettem, és most valóban jó, a visszajelzés is megszűnt, csak nem tudom hogy mennyire jó ez a megoldás, elvégre gondolom azért van akkora átmérőjű vezeték benne, mert annyi kell a megfelelő légellátáshoz. A gyári légtömegmérő meg elég húzós...
  4. Helló! 2 hete nálam is dettó ugyanez a jelenség volt. Nálam a főtengely jeladó csere segített (a hibát ki lehetett olvasni, annak ellenére hogy nekem sem volt visszajelzés)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.