
webshark
Fórumlakó-
Hozzászólások
673 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
webshark névjegye
- Születésnap 1976-07-26
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
messze
-
Érdeklődés
Kislányom, kocsi, számítógép, munka. néha más sorrend
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
F astra, matiz
-
Város
Siófok
Legutóbbi látogatók
2.778 profile views
webshark's Achievements
-
Hazahoztam. 1 es hengerhez menő kábel rossz volt, alapjárat már jó, de a terhelésre még Mindig sz*r. Rángat+ Fémes hang van néha a háttérben és nem tudjuk hogy mi lehet az, emelkedőn nem akar menni (ezt még nem tudom biztosan de sima úton is vacak ) kuplung cserélve (picit a pedált érintve vibrál , de ez nem biztos hogy hiba ), a gyertyák meg most, kábelek elosztó ellenőrizve.
-
Azóta másik hibát is találtam. Ezt úgy mondom/írom, hogy sokat hibázom, balf*****om (balfékeskedem ), de ezt el is ismerem. Itt most hivatásos szerelőkről van szó, akik ezt csinálják naponta. A gyújtáselosztó alatti Y tartóvas fordítva lett/ van feltéve, tehát a a motortól inkább eltolja az elosztót közben meg nem tud az alatta lévő gumigyűrű tömíteni. a kép amit csináltam nem lett jó, viszont megnéztem a zotya képeit és mindenhol a derékszögben hajlított idom a motor hátsó felének támaszkodik (és én is így emlékszem rá, hogy így volt !! )
-
én azt hittem elsőre ez nem olyan olcsó. (és a nyugati végek nem pedig Borsod, vagy Szabolcs ), az összes számlát amin alkatrészek vannak most nézem csak (4 teló 20 k, 2 toronycsapágy +szilentek passz olyan 5-10 között, egy másik korábban megvett tétel hidrotőkék kb -8-10 E.. ) Azt is nézzük hogy 2,5 hónapot (dec, jan és február közepéig ) bent állt, a hengerfej csak minimálisan lett síkolva, és jó pár dolgot ők vettek hozzá meg
-
azért az sok lett volna! anyaggal együtt kb a fele. ÉS nem lett sokkal jobb terhelés alatt kb közepes fordulatszámnál rángat. Erre is van egy tippem, többféle gyertyával(Denso, Bosch, NGK ) lett odaadva, és azok nincsenek cserélve , ha Champion gyertákat rakok bele, akkor RN9YC vagy a RN9YC4 való bele inkább (előbbiből van készleten 4 db )
-
Sziasztok! A C14NZ m nagyjavításon esett át, kapott 4 új telót, első toronycsapágyakat (már olyan púpos volt mindkettő ), a fenti zajt megszüntettem (új hidrotőkék), szelepszár -szimmeringek, első hátsó fő és vezérműtengely szimmeringek cserélve, új kuplung , leömlő és szivósor tömítés csere, HENGERFEJTÖMÍTÉS csere, némi síkolással, (2 gyertyamenetet felfúrtak.) a temosztát cserélve lett kapott új szíjat és vízpumpát is (vajon miért végül is a szerelő tudja )- a hőgomba bekötése lett újradrótozva. (Most baromi korán nyit a temosztát és nagyon korán indul a hűtés , a fűtő levegő nagyon langyos. + a FOGYIM kb 8 liter fölé nőtt- tudom tél van ) Tippeljen minden jelenlévő mennyit szórtam ki az ablakon (anyagok 80% át, kenőoalajat, hűtőközeget én vettem, kivéve a leömlő szivósor tömítés, temosztát, szíjat és vízpumpát, ,. ) rengeteg munka van volt benne, de sokat ott is állt a szerelő udvarán. Most kb 249.000 km van benne.
-
Van még egy kérdésem puha anyagú HF tömítés és a SIMA ill 2 mm magas között mi a különbség, ill 2 mm magas az mikor kellhet bele. Őszintén, ÉN fogom beszerezni, de nem szándékozok visszaküldeni egy darabot sem.
-
Üdv hölgyek, urak! Ma szembesültem vele /szóltak , hogy az egyik gyertyámnál kifúj, ill az ferdén van beletekerve. A 21 es gyertyánál ennyire problémás a perselyezés, vagy elég lenne "újravágni". (a "főzögetem" effekt enélkül is megvolt km 251.000 van benne kora :24, ) az ábra az hogy leveszik, síkolják, adom hozzá a hfcsavarokat, tömítést, , hidrotőkéket, szimmeringeket (majd), olaj, hűtőfolyadék; vezérlésszíj, ékszíj (pumpa görgő megmarag, mert 231. 000 nél 2-3 éve lett cserélve), kuplungot, teleszkópokat, toronycsapágyakat, gumiszilenteket én adom. Ki mennyire sakkozza árban, (idén nem tudom hogy lesz e belőle autó. )
-
Kocsi ablakfűtése egyben, a relé burkolat még nincs visszatéve, Üzemanyagellátás jónak tűnik, de nem akarom elkiabálni, valahogy még a hidrotőkék sem szólnak már (nem volt cserélve még, az újak megvannak), arra tippelek hogy a többszöri használat miatt nincs már hangjuk, (reggel sem, pedig hidegben sanszos lenne.) A futómű beállítás+ az ellenállás csere, + középkonzol izzók voltak 20 k Ft De ők legalább megcsinálták( nem pedig 20 perc morgás után, khhm eu be van rohadva. Tudom nem volt olcsó.( a rezisztort én adtam)
- 36.168 válasz
-
Btw mennyi hely van a főtengely himbák és a dekli/olajteknő alja között? ( sikerült az olajba beleverni a rendes leeresztő-csavart, azonos menetű csak kb 45 mm hosszú volt, így kivadásztam, nem mertem kockáztatni, hogy menjek is vele.)
-
Ha van azonos értékű, akkor cseréld meg, (nekem is már volt olyan hogy a jó volt ránézésre és kuka volt.)
- 36.168 válasz
-
Neked is kell egy poroltó (a matizomban ott figyel két kicsi 1 vagy 2 kgos) A balabbik az a bemenő, a tűzfal felé néző az pedig a visszamenő ág? A nyilak mit jelölnek?
- 36.168 válasz
-
Nem tudom. Nem hinném hogy felcserélte volna őket. De nincs kizárva. És a pumpánál nem lehet sorrendet téveszteni? Vagy máshol? Annyit azért tudok, hogy az injektor tömítésre gyanakszik az öreg(alászorult a fejnek/háznak), vagy magára a fejre. Az akkusaru lerázódás nálam is volt párszor, de van 10 es kulcs kéznél
- 36.168 válasz
-
Nem tudom. Nem értem. Van egy sematikus rajzod? Az utolsó állás szerint a nyomásmérő rá volt kötve, és nem volt benya Na most ilyenkor sorba van kötve ? - pumpa ->bejövő ág->mérőműszer -> folytószelepház->injektor Vagy a csővégen a mérő, mint a keréknyomás mérő úgy van?
- 36.168 válasz