Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

nagyPeti

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    26
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

nagyPeti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nem, én szedtem le, mert alatta kellett szigetelnem. Érdemes is időnként alánézni. Tele van alatta trutyival, és lehet, hogy neked is lesz beázós hely. Egy trükkje van, kívülről kell megemelni (nem a tető közepe felől!), pont fordítva, mint ahogy kényelmesen adná magát. Ha belülről húzog meg, akkor törni fog a patent. (Egyébként lehet kapni, ha mégis törne). Szóval kis lapos csavarhúzóval a patentoknál (a csúszkák körül vannak) óvatosan megemelni, és ki is pattan. A fényezésre vigyázz a csavarhúzóval.
  2. Azt mondta, nem tudja garantálni. Bár lehet, hogy csak boltot akart csinálni magának egy szélvédőcseréhez. :rolleyes: Mindenesetre kitaláltam jobbat ráragasztottam a régi tappancsra a másikat epoxi gyúrma ragasztóval. Eddig elég jól bevált, bírja a meleget és kőkeményen tartja a 2 fémet egymáson. Le is kopogom...
  3. Hát én meg vettem bontóban egy nagyon baba tükröt, csak épp akkor derült ki, hogy az enyém teljesen el volt gányolva, mert a tükör amit vettem ugyanaz, mint ami leesett, vagyis az újabb fajta nem csavaros, hanem csúszkás, csak épp a szélvédőn fenn maradt talp meg nem a hozzá való csúszka, de csavar abban sincs. Tehát azt le kellene venni, és feltenni helyette a bontóból származó most már helyes tappancsot. De szélvédőt cserélni ezért nem akarok, és nem is fogok. A 2 tappancs meg nekem nagyon nem tetszene... :rolleyes: Sajnos ilyen vagyok. Majd elmegyek holnap egy szélvédőshöz, hogy le tudja-e szedni szélvédő sérülés nélkül a régi tappancsot. Mondjuk ha ilyen kókány megoldással volt a tükör feltéve, ki tudja, milyen ragasztó van alatta... ;) Ha minden kötél szakad, akkor a szélvédőn lévő tappancs fémes részére felragasztom az új tükör tappancsát, így nem kell rizikózni a szélvédő sérüléssel, és a tükör is a gyári ontható megoldás lesz. Van valakinek megbízható tippe, hogy milyen ragasztóval érdemes a 2 fémet ragasztani, ami nem enged majd el a nyári melegedésre, téli fagyra sem?
  4. Nekem csavar, vagy a helye nincs benne, a műanyagról meg gondolom már letörték a csúszkát, mert le van csiszolva, és rá volt ragasztva a fémre. CSak elengedett... :rolleyes:
  5. Járt már valaki úgy, hogy állítás közben a kezében maradt a szélvédőre ragasztott visszapillantó tükör? Nem az üvegre ragasztás engedett el, azt le sem bírom szedni, a tükör tartóelem vált ketté. Fennmaradt egy fémes, és a tükrön egy műanyag felület. Úgy tűnik már volt ragasztva. Látszik a nyoma. Mit lehet tenni? Ragasztópisztoly, szilopolast, egyéb, vagy inkább operáltassam le az üvegről, és új tükör?
  6. nagyPeti

    Motor

    Jó lett, megy vele szépen. :rolleyes:
  7. nagyPeti

    Motor

    De ezt identnek adtál el, aztán bremi van ráírva, mindegyik ugyanaz a gyártó, és a cimke szerint is eltérő a méret, a valóságban meg 2 egyforma hosszú. És nem is pont ugynúgy néz ki, csak a 4-ből 3 egyforma.
  8. nagyPeti

    Motor

    Hát ezért már nem hiszem, hogy visszarakom. :rolleyes: Most vettem csergőben ident-ből készletet, mert a gyári ára horror, de egyesével nem fogom cserélgetni. Viszont észrevettem, hogy az 1-es, és 2-es hossza ugyanaz. Mondom a fickónak, hogy ez nem lesz így jó, azt mondja, higgyem el, hogy jó lesz, rajta van, hogy 1, a másikon meg, hogy 2. Tegyem be, jó lesz. Délután bepróbálom, de szerintem akkor sem normális, ha 2 ugyanakkora. Van vagy 10 centi a két gyertya között. Normális ez? Mármint, hogy a két kábel hossza ugyanaz.
  9. Mikor beszereltettem egy utólagos elektromos ablakemelőt, a srác jól átzsírozta, előtte meg WD40-el kicsit megfújta az emelőszerkezetet. Aztán feltekerte kézzel. A különbséget nem lehet leírni. És nekem előtte se volt túl ratyi. Úgyhogy ennyit megérne neked is. Szerintem elmúlna a nyikorgás.
  10. nagyPeti

    Motor

    A kábelcsere megoldotta a problémát. Hurrá. :rolleyes: Azért megmértem őket. 5-8 kOhm közöttiek, ami a könyv szerint elvileg jó, 20-ig. Na akkor? ;)
  11. nagyPeti

    Motor

    Mennyinek kell lennie? A könyv szerint max. 20 kOhm. Otthon megmérem midenképp.
  12. nagyPeti

    Motor

    Köszi. Át akarom próbálni egy másik kocsiról ezt is meg a kábeleket is, mert elfogyott a tipp. Szinte új gyertyákkal bemelegedve rángat, mintha nem menne rendesen mindegyik henger.
  13. nagyPeti

    Motor

    Sziasztok! DIS gyújtásnál (X14XE) hogy tudom levenni a trafó modult? Cserélt már ilyet valaki? Mennyire borsos az ára?
  14. nagyPeti

    Motor

    Na akkor holnap megméretem. Ha kiderül, hogy nem jó a nyomás, akkor mennyire bonyolult a hidat leszedni? Hogy érdemes pucolni és mit?
  15. nagyPeti

    Motor

    Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy x14xe-nél ki lehet-e venni egyszerűen az üzemanyag nyomásszabályzót, és ha igen, hogy lehet kideríteni, hogy jó-e, illetve, hogy a visszatérő ágon nincs-e valami dugulás. Nekem úgy tűnik, eléggé egybe van applikálva az injektor sorral. Valószínű a visszatérő ágon nem tud távozni a feles nyomás, és emiatt erőlködik az AC-m.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.