
nagyPeti
Fórumlakó-
Hozzászólások
26 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Budapest
nagyPeti's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Nem, én szedtem le, mert alatta kellett szigetelnem. Érdemes is időnként alánézni. Tele van alatta trutyival, és lehet, hogy neked is lesz beázós hely. Egy trükkje van, kívülről kell megemelni (nem a tető közepe felől!), pont fordítva, mint ahogy kényelmesen adná magát. Ha belülről húzog meg, akkor törni fog a patent. (Egyébként lehet kapni, ha mégis törne). Szóval kis lapos csavarhúzóval a patentoknál (a csúszkák körül vannak) óvatosan megemelni, és ki is pattan. A fényezésre vigyázz a csavarhúzóval.
- 15.600 válasz
-
Azt mondta, nem tudja garantálni. Bár lehet, hogy csak boltot akart csinálni magának egy szélvédőcseréhez. :rolleyes: Mindenesetre kitaláltam jobbat ráragasztottam a régi tappancsra a másikat epoxi gyúrma ragasztóval. Eddig elég jól bevált, bírja a meleget és kőkeményen tartja a 2 fémet egymáson. Le is kopogom...
- 15.600 válasz
-
Hát én meg vettem bontóban egy nagyon baba tükröt, csak épp akkor derült ki, hogy az enyém teljesen el volt gányolva, mert a tükör amit vettem ugyanaz, mint ami leesett, vagyis az újabb fajta nem csavaros, hanem csúszkás, csak épp a szélvédőn fenn maradt talp meg nem a hozzá való csúszka, de csavar abban sincs. Tehát azt le kellene venni, és feltenni helyette a bontóból származó most már helyes tappancsot. De szélvédőt cserélni ezért nem akarok, és nem is fogok. A 2 tappancs meg nekem nagyon nem tetszene... :rolleyes: Sajnos ilyen vagyok. Majd elmegyek holnap egy szélvédőshöz, hogy le tudja-e szedni szélvédő sérülés nélkül a régi tappancsot. Mondjuk ha ilyen kókány megoldással volt a tükör feltéve, ki tudja, milyen ragasztó van alatta... ;) Ha minden kötél szakad, akkor a szélvédőn lévő tappancs fémes részére felragasztom az új tükör tappancsát, így nem kell rizikózni a szélvédő sérüléssel, és a tükör is a gyári ontható megoldás lesz. Van valakinek megbízható tippe, hogy milyen ragasztóval érdemes a 2 fémet ragasztani, ami nem enged majd el a nyári melegedésre, téli fagyra sem?
- 15.600 válasz
-
Nekem csavar, vagy a helye nincs benne, a műanyagról meg gondolom már letörték a csúszkát, mert le van csiszolva, és rá volt ragasztva a fémre. CSak elengedett... :rolleyes:
- 15.600 válasz
-
Járt már valaki úgy, hogy állítás közben a kezében maradt a szélvédőre ragasztott visszapillantó tükör? Nem az üvegre ragasztás engedett el, azt le sem bírom szedni, a tükör tartóelem vált ketté. Fennmaradt egy fémes, és a tükrön egy műanyag felület. Úgy tűnik már volt ragasztva. Látszik a nyoma. Mit lehet tenni? Ragasztópisztoly, szilopolast, egyéb, vagy inkább operáltassam le az üvegről, és új tükör?
- 15.600 válasz
-
De ezt identnek adtál el, aztán bremi van ráírva, mindegyik ugyanaz a gyártó, és a cimke szerint is eltérő a méret, a valóságban meg 2 egyforma hosszú. És nem is pont ugynúgy néz ki, csak a 4-ből 3 egyforma.
-
Hát ezért már nem hiszem, hogy visszarakom. :rolleyes: Most vettem csergőben ident-ből készletet, mert a gyári ára horror, de egyesével nem fogom cserélgetni. Viszont észrevettem, hogy az 1-es, és 2-es hossza ugyanaz. Mondom a fickónak, hogy ez nem lesz így jó, azt mondja, higgyem el, hogy jó lesz, rajta van, hogy 1, a másikon meg, hogy 2. Tegyem be, jó lesz. Délután bepróbálom, de szerintem akkor sem normális, ha 2 ugyanakkora. Van vagy 10 centi a két gyertya között. Normális ez? Mármint, hogy a két kábel hossza ugyanaz.
-
Mikor beszereltettem egy utólagos elektromos ablakemelőt, a srác jól átzsírozta, előtte meg WD40-el kicsit megfújta az emelőszerkezetet. Aztán feltekerte kézzel. A különbséget nem lehet leírni. És nekem előtte se volt túl ratyi. Úgyhogy ennyit megérne neked is. Szerintem elmúlna a nyikorgás.
-
Köszi. Át akarom próbálni egy másik kocsiról ezt is meg a kábeleket is, mert elfogyott a tipp. Szinte új gyertyákkal bemelegedve rángat, mintha nem menne rendesen mindegyik henger.
-
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy x14xe-nél ki lehet-e venni egyszerűen az üzemanyag nyomásszabályzót, és ha igen, hogy lehet kideríteni, hogy jó-e, illetve, hogy a visszatérő ágon nincs-e valami dugulás. Nekem úgy tűnik, eléggé egybe van applikálva az injektor sorral. Valószínű a visszatérő ágon nem tud távozni a feles nyomás, és emiatt erőlködik az AC-m.