
Vahren
Fórumlakó-
Hozzászólások
40 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Vahren névjegye
- Születésnap 1976-02-01
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Szeged
MOTE klubkártya
-
Város
Szeged
Vahren's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Óra nem megy, mert nincs bekötve, az csak úgy van. :D A kapcsolót már kiszedtem pár napja megnézni. Nem kell a középkonzol mögé nyúlni, két oldalt kipattintható kisebb csavarhúzóval. Nézegettem, izzó jónak tűnt. Nem tudod, honnan kapja a delejt?
-
Tesztelgettem. A venti a 11-es biztosítékhoz van rendelve, amihez a duda is. A duda működik. Ha felkapcsolom a világítást, akkor a venti kapcsoló izzójának világítani kéne, de nem teszi. Olyan, mintha a kapcsolóba már nem jönne delej. Tegnap az ablaktörlő elől működött a hátsó is, de nem tudtam lekapcsolni, végül megállt magától, nem indítottam újra. AZ első működik rendesen. Akkor vagy kapcsoló vagy a hátsó motorja nem ok, lehet.
-
Én is a kapcsolóra gondoltam, kicsi az esélye, hogy mindkét motor zárlatos lenne. A venti semmilyen fokozatban nem működik, úgy vettem észre. Az 1-2 amúgy is elég gyér volt, de most semmi reakció. A karbi biztosan jó, a motor most esett át egy felújításon. (Hengerfej, gyűrűzés, stb.) Akkor lehet, hogy hagyom, mert ezzel még együtt lehet élni.
-
Sziasztok! Volna egy érdekes hibajelenségem: Ha az autót a nagy melegben nem árnyékban hagyom, akkor előfordulhat, hogy az ablaktörlők működni kezdenek a gyújtás ráadása után, elég nehéz lekapcsolni őket, végül kiolvad a 30A-s biztosíték. De úgy hogy a műanyag háza is szétolvad. Ez csak nagy melegben, tűző napon hagyott autónál fordul elő, ha árnyékban van ill a hűvös hónapokban nem tapasztaltam ezt a hibajelenséget. Új biztosíték behelyezése után rendben működik. Múltkor a nagy meleg miatt, hogy ne süljünk be az autópályán, teljes fokozaton járattam a ventilátort. Nem is volt gond. Viszont visszaúton már nem működött. Biztosíték ok. Kapcsolóhiba lenne? (Kapcsolóban lévő izzó sem világít.) Automata szívató beállítható jól? Most hideg motornál párszor el kell indítani az autót, mert mindig lefullad, utána már nem teszi. 14NZ motor (ha jól írtam). Ezek bosszantó kis hibák.
-
Opel Kadett E öt ajtós hátsó szélvédő Szegeden ingyen elvihető. A baja, hogy csak két fűtőszál működik. Más. Csesződik az automata szívatóm. Úgy tudom egy új több tízezer forint hozzá. :lol:
-
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy (5 ajtós) Kadettbe hátul milyen fajta hangszórók valók a gyáriak helyére? A régiek már nincsenek meg, így nem tudom. A hátsó szélvédőmön már csak 2 fűtőszál működik a 15-ből, az autóüveges szerint már nem érdemes megcsináltatni szálanként, mert el van öregedve az egész. Csak gondolom a bontottal sem biztos, hogy jól jár az ember.
-
Nálam is eszi a motor az olajat (én Shell Helix RED típusút töltök bele), de ezt már akkor is tudtam, amikor megvettem az autót, mert mondták, hogy gyűrűztetni kell a motort, csak erre még nem volt pénzem. A biztosítékokat meg kicseréltem, a megfelelő helyre megfelelőt, ahol nem egyértelmű a leírások alapján, oda kisebb került, de úgy fest azok is okésak. Nemrég vettem vadiúj teleszkópokat a csomagtartóhoz, így már nem akar a csomagtérajtó a fejemre esni, ha nem tolom fel teljesen és szépen emelkedik magától. :D
-
Ok köszi. De a két könyv közötti eltérés miatt nem tudom, hogy a 8-as biztosíték 10 v. 15A-es legyen, illetve a 15-ös biztosíték 15v. 20A-es. Melyik a mérvadó?
-
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy biztosítéktábla szempontjából a kézikönyv vagy a javítási könyv a pontosabb, mert kicsi eltérések vannak köztük. Ezen kívül átnéztem a biztosítéktáblámat és észrevettem, hogy eléggé össze-vissza vannak bedugdosva a biztosítékok, most a javítási könyv szerint átettem őket a megfelelő helyre, de így is van olyan, ahol pl. 10A-es helyett 15A-es van. Ez mennyire probléma? Ha az, akkor minél hamarabb szerzek be biztosítékot. A javítási könyv szerint: 1-8-ig 10A 9: 30A 10: 10A 11: 30A 12-18: 20A Kézikönyv szerinti eltérés: 8: 15A 15: 15A (meg van 19. ill. 20. hely is, bár ezek az én autómban nincsenek)
-
Közben jobban megnéztem a forgalmit és úgy tűnik tévedésben voltam eddig. Mert 1.4i-ként volt hirdetve és azt hittem, hogy injektoros, de a motorkódja 14NV és ez a legjobb tudomásom szerint is porlasztós motort jelent. Szóval ezért nagyobb a teljesítmény viszont nem annyira modern. Meg az is lehet, hogy többet fogyaszt egy injektorosnál, de ehhez nem értek.