-
Hozzászólások
38 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
shootman névjegye
- Születésnap 1990-07-26
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://www.allinhosting.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Tolna
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Corsa B 1.4i Sport
-
Város
Tolna
shootman's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Hozzám került egy kombi változat (céges autó, 300 000+ km-errel :D ) és persze nálam jött ki egy olyan hiba 1 nap után, ha a csomagtér ajtót lecsukom a központi zár egyből kinyitja. Ha finoman, ha erősen csukom le akkor is kinyílik rögtön utána ahogy lecsuktam. Ha bezárom előtte a központit és úgy csukom le, akkor nem nyílik ki a csomagtér zárja. Ez gyakori hiba, mi okozhatja? Köszönöm a segítséget.
-
Sziasztok! Páromnak van egy 94-es C14SE motoros Sport Corsája. Vezetgetem egy ideje, de nekem gyanúsan magas a fordulatszám (de megy mint a barom :D ). 120-nál már 4000 felett pörög a motor, 95-nél 3000-et. Régen F astrám volt, C14NZ motorral, az nem forgott ennyire. Ez normális vagy váltóhiba? Másik váltóval nem pörögne ennyire? Megnéztem, F15-ös váltó van rászerelve. http://www.opel-infos.de/modelle/corsa_b.html - ez alapján F13CR lenne a gyári, de kitudja. Köszönöm előre is a segítséget.
-
kocsi tavasszal elkezdte azt hogy ha jobbra kanyarodtam (ha csak 1 kicsit is jobbra húztam akkor is) fémes csikorgást hallottam a jobb első kerék irányából. Mostanába már ott tartok hogy szinte mindig csikorog, és nemtudom mi lehet :S elöször arra gondoltam hogy a kiszakadt féltengely gumiharang miatt lehet vlmi, de az a másik oldalon van. A másik gond, hogy ilyen 80-100 és fölötti tempónál kicsit repülőszőnyeges érzésem van, mintha úszna a kocsi. érdemes lenne szilentet cserélni?? És még egy, hogy nelegyen egyszerű az élet, az első kerekeket megforgatva (kocsi megemelve) azt tapasztalom, hogy mintha kissé szorulnának. mi foghatja őket??
-
akkor hűtőcsere is lesz már szerintem :rolleyes: a másik dolog, tegnap cseréltem légszűrőt meg pollenszűrőt és mikor járattam a motort, hallottam halkan egy ilyen kicsit kattogós hangot, kicsit diesel-es volt a hangja, az betudható a 220 e Km-nek, vagy mi lehet az??
-
tegnap mentem vele pesten, túl ment a 100 fokon (óra szerint) és és dugóba szökött még fel, feltoltam maxra a fűtést akkor leesett a hőfok 90 környékére, akkor most mi lesz a gond végül? :S :rolleyes:
-
amúgy az a fura, hogy kivan az olajteknő tömítés, olajos is körülötte, de a nívópálcán semmit nem csökkent a szint, de jobb a békesség :rolleyes: kella csere, meg olaj is kell neki fincsi új <_<
-
köszöntem -_- holnap elleszek a kocsival asszem :D végre volt fizu :) asszem akkor megejtem az olajcserét (olajteknő tömítés cseréhez mindenképp lekell vennem a kipuff elülső részét?), vízhűtőcsere meg majd köv hónapba, akkor a hűtés dolgot rendbehozom <_< sajna a hűtő 1-2 helyen már olyan ha végighúzom a kezem akkor jönnek ki darabok :S lehet az a hűtés baja? :rolleyes:
-
alapjárati léptető motor, az szerepelhet néhol alajárati vezérlőszelep néven is? <_< mert régen motorhibakódként azt villogtattam ki, bár idén még nem csinálta . gyertya, elosztó rotor, meg gyujtáselosztófedél is cserélve, folytószelepház az hol van?? kitakarítom akkor :rolleyes:
-
hát sok (mindent azért nem sorololk fel <_< ) -_- gyorsításkor van amikor rángat (lehet nemkap elég benyát? anno cserélni kellett benzinpumpát, lehet most benzinszűrőt is kéne..), motorikusan más nincs is vele, szép a hangja futómüvi gondok vannak :D 100nál már olyan mintha repülne az eleje, könnyű a korományzás, meg ha már mentem vele 5-10 km-ert, akkor jobb elöl élesen csikorog valami, ha jobbra (vagy balra, nem is tom :) ) kanyarodok
-
jólenne :rolleyes: csak az a baj, hogy ilyen nyári melegba 90 fok felett, kb 100 fokon áll végig a mutató, máskor meg 90 és az alatt megy fel, le, attól függ hogy megyek, állok-e éppen <_< (utóbbi persze hűvösebb időben ) szal nemtudom, akkor nemlesz para hogy így mászkálok a kocsival ? -_- szerk: termosztátot ilyen 2-4 ezerért láttam most bárdinál, unixnál :D
-
venti kapcsol, azzal nincs gond, hát vezérműszíj ha minden igaz mielött vettük volna akkor volt cserélve pumpával 1ütt (volt róla számla), azóta meg kb 5-8 ezer km-ert mentem :rolleyes: de ha akkor vezérműszíjat is cserélek, szerelő mennyit kér el? mert akkor lehet napolom :S olajat is kéne cserélni, olajteknőtömítést is, ááhhh
-
van egy olyan gondom, hogy ha nagyon meleg van 100 fokig felmegy a vízhőmérséklet, ha hűvősebb van, akkor 90 fokot se éri a h vízhőmérséklet, ez termosztátcserét jelent nem? ha nem akkor segítsetek ki <_< viszont ha az, akkor kb mire számítsak, mennyire vág a földhöz?? sokba kerül a csere? (mert nekitudnékállni otthon, de nemmerek -_- ) mert néztem elég sokmindent kell lebontani hozzá :S :rolleyes: és ha már termosztátcsere, mit érdemes ilyenkor még cserélni??