Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

shootman

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    38
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

shootman névjegye

  • Születésnap 1990-07-26

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.allinhosting.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tolna

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Corsa B 1.4i Sport
  • Város
    Tolna

shootman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Hozzám került egy kombi változat (céges autó, 300 000+ km-errel :D ) és persze nálam jött ki egy olyan hiba 1 nap után, ha a csomagtér ajtót lecsukom a központi zár egyből kinyitja. Ha finoman, ha erősen csukom le akkor is kinyílik rögtön utána ahogy lecsuktam. Ha bezárom előtte a központit és úgy csukom le, akkor nem nyílik ki a csomagtér zárja. Ez gyakori hiba, mi okozhatja? Köszönöm a segítséget.
  2. Sziasztok! Páromnak van egy 94-es C14SE motoros Sport Corsája. Vezetgetem egy ideje, de nekem gyanúsan magas a fordulatszám (de megy mint a barom :D ). 120-nál már 4000 felett pörög a motor, 95-nél 3000-et. Régen F astrám volt, C14NZ motorral, az nem forgott ennyire. Ez normális vagy váltóhiba? Másik váltóval nem pörögne ennyire? Megnéztem, F15-ös váltó van rászerelve. http://www.opel-infos.de/modelle/corsa_b.html - ez alapján F13CR lenne a gyári, de kitudja. Köszönöm előre is a segítséget.
  3. shootman

    Futómű

    kocsi tavasszal elkezdte azt hogy ha jobbra kanyarodtam (ha csak 1 kicsit is jobbra húztam akkor is) fémes csikorgást hallottam a jobb első kerék irányából. Mostanába már ott tartok hogy szinte mindig csikorog, és nemtudom mi lehet :S elöször arra gondoltam hogy a kiszakadt féltengely gumiharang miatt lehet vlmi, de az a másik oldalon van. A másik gond, hogy ilyen 80-100 és fölötti tempónál kicsit repülőszőnyeges érzésem van, mintha úszna a kocsi. érdemes lenne szilentet cserélni?? És még egy, hogy nelegyen egyszerű az élet, az első kerekeket megforgatva (kocsi megemelve) azt tapasztalom, hogy mintha kissé szorulnának. mi foghatja őket??
  4. shootman

    Motor

    néztem a GYIK-ba a c14nz-ről SE-re, mi a kettő közt a különbség???
  5. shootman

    Motor

    áhámm , annyira még nemvok benne a kocsikba, akkor gondolom ez is sokba fáj :rolleyes: elég csak hidrotőkét cserélni? vagymást is kell ilyenkor?
  6. shootman

    Motor

    akkor hűtőcsere is lesz már szerintem :rolleyes: a másik dolog, tegnap cseréltem légszűrőt meg pollenszűrőt és mikor járattam a motort, hallottam halkan egy ilyen kicsit kattogós hangot, kicsit diesel-es volt a hangja, az betudható a 220 e Km-nek, vagy mi lehet az??
  7. shootman

    Motor

    tegnap mentem vele pesten, túl ment a 100 fokon (óra szerint) és és dugóba szökött még fel, feltoltam maxra a fűtést akkor leesett a hőfok 90 környékére, akkor most mi lesz a gond végül? :S :rolleyes:
  8. shootman

    Motor

    amúgy az a fura, hogy kivan az olajteknő tömítés, olajos is körülötte, de a nívópálcán semmit nem csökkent a szint, de jobb a békesség :rolleyes: kella csere, meg olaj is kell neki fincsi új <_<
  9. shootman

    Motor

    köszöntem -_- holnap elleszek a kocsival asszem :D végre volt fizu :) asszem akkor megejtem az olajcserét (olajteknő tömítés cseréhez mindenképp lekell vennem a kipuff elülső részét?), vízhűtőcsere meg majd köv hónapba, akkor a hűtés dolgot rendbehozom <_< sajna a hűtő 1-2 helyen már olyan ha végighúzom a kezem akkor jönnek ki darabok :S lehet az a hűtés baja? :rolleyes:
  10. shootman

    Motor

    alapjárati léptető motor, az szerepelhet néhol alajárati vezérlőszelep néven is? <_< mert régen motorhibakódként azt villogtattam ki, bár idén még nem csinálta . gyertya, elosztó rotor, meg gyujtáselosztófedél is cserélve, folytószelepház az hol van?? kitakarítom akkor :rolleyes:
  11. shootman

    Motor

    hát sok (mindent azért nem sorololk fel <_< ) -_- gyorsításkor van amikor rángat (lehet nemkap elég benyát? anno cserélni kellett benzinpumpát, lehet most benzinszűrőt is kéne..), motorikusan más nincs is vele, szép a hangja futómüvi gondok vannak :D 100nál már olyan mintha repülne az eleje, könnyű a korományzás, meg ha már mentem vele 5-10 km-ert, akkor jobb elöl élesen csikorog valami, ha jobbra (vagy balra, nem is tom :) ) kanyarodok
  12. shootman

    Motor

    akkor kicsit megnyugodtam :rolleyes: ilyen melegbe könnyen bemelegszik -_- csak akkor nemtom mi lehet a parája :S ohh hogy sose akar hibamentesen menni <_<
  13. shootman

    Motor

    jólenne :rolleyes: csak az a baj, hogy ilyen nyári melegba 90 fok felett, kb 100 fokon áll végig a mutató, máskor meg 90 és az alatt megy fel, le, attól függ hogy megyek, állok-e éppen <_< (utóbbi persze hűvösebb időben ) szal nemtudom, akkor nemlesz para hogy így mászkálok a kocsival ? -_- szerk: termosztátot ilyen 2-4 ezerért láttam most bárdinál, unixnál :D
  14. shootman

    Motor

    venti kapcsol, azzal nincs gond, hát vezérműszíj ha minden igaz mielött vettük volna akkor volt cserélve pumpával 1ütt (volt róla számla), azóta meg kb 5-8 ezer km-ert mentem :rolleyes: de ha akkor vezérműszíjat is cserélek, szerelő mennyit kér el? mert akkor lehet napolom :S olajat is kéne cserélni, olajteknőtömítést is, ááhhh
  15. shootman

    Motor

    van egy olyan gondom, hogy ha nagyon meleg van 100 fokig felmegy a vízhőmérséklet, ha hűvősebb van, akkor 90 fokot se éri a h vízhőmérséklet, ez termosztátcserét jelent nem? ha nem akkor segítsetek ki <_< viszont ha az, akkor kb mire számítsak, mennyire vág a földhöz?? sokba kerül a csere? (mert nekitudnékállni otthon, de nemmerek -_- ) mert néztem elég sokmindent kell lebontani hozzá :S :rolleyes: és ha már termosztátcsere, mit érdemes ilyenkor még cserélni??
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.