-
Hozzászólások
88 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
opelkagl névjegye
- Születésnap 1979-06-29
Elérhetőség
-
MSN
polgar.nono@gmail.com
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
BARANYA
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
astra f
-
Város
sellye
Legutóbbi látogatók
1.641 profile views
opelkagl's Achievements
-
Hát most nem tudom akkor mi tévő legyek,jó össze kuszáltál hogy az jó is lehet bele (vagyis be válik,vagy nem) :-( ezzel ha nem lenne gondom meg lennék elégedve mert 2-be 100ig 3-ba 160-nál szabályzott anno a kicsike 4-5be meg nem is probáltam :-) fogyasztásom meg 100-120 tempónál a 7-8l között simán meg állt.DE viszont a jó meg az lenne hogy ingyen ki cserélnék a haverok csak győzzem utána sörrel nekik ami lehet drágább lesz mint ha szakszervizbe vittem volna :D na meg ezt a f13 váltót nevetséges áron kapnám meg.Szóval most gondolkodó dilemmában vagyok igen csak :omg:DE ami most benne van én már javítgatni cserélgetni benne a cucokat nem nagyon akarnám.
- 5.218 válasz
-
Köszike az infót,bár nekem ez az áttétel dolog igen magas ;) nem értem én annyira ezt.De igaz is ki hagytam pár infót róluk amit most sűrgibe pótolok mert ki ugrottam a nagy éjszakába,meg lesni hogy most hogy már tudom hol találom a pontos adatokat rajtuk.Tehát a mostani F15 A23742 W3,55 az F13 viszont 25733 W374 és igen ennek a harang alsó részénél van lemez ami le vehető a F15 pedig nincs(EZ mi célt szolgál?.Inkább úgy mond el nekem hogy ez tuti jó rá és a mostani féltengelyeimmel (szerkezettel mert az van talonban 1 vadi új tárcsával kinyomó csapággyal egyben.És mi különbséget érzek majd a fogyasztásban-gyorsulásban stb-stb?Még csak annyi lenne a kérdésem hogy a váltó cseréhez a motort is ki veszik vagy simán csak szét húzzák és ki fér majd vagy esetleg a bölcső le és úgy valahogy?
- 5.218 válasz
-
Rendben jelezni fogom,feltéve ha ez amit pillanatnyilag tudok jó lesz rá. :icon1:
- 5.218 válasz
-
Rettentő nehezen veszi az 1-et kevésbé nehézkesen a 2, a többit viszonylag szépen.De hangja is van már rendesen,és indulásnál elégé ránt egyet. (Nem féltengely miatt) :-( szakik elmondása szerint ki lehet benne már 1-2 csapágy na meg a difi is és jobban járok ha nézek egy bontottat,mert ennek a felújítása elég húzós kis összeg lenne,na meg nem egy egyszerű művelet valami hézagolókat is össze hangolni benne.Így hát szerintem is jobban járok ha bontottat szerválok,viszont amit tudok azt 100% tudom hogy jó volt csak sajna megtörték és bontva lett viszont az a szitu azzal hogy más fajta,amihez viszont kéne a segítség hogy jó lehet e az enyémbe és mi lesz a a változás a 2 közt.
- 5.218 válasz
-
Sziasztok fórumlakók!Érdeklődni szeretnék hogy van egy F astrám 1.6 i 16v ecotec motoros X16Xel motorkódú autóm és a váltó kezdi meg adni magát (F15-ös a száma) ami jelenleg benne van,viszont az egyik ismerősömtől tudnák szerezni itt a közelben egy szintén f astrábol ami viszont 1.7 D (sima gm motoros) 17dr motorkodal egy váltót ami viszont F13 kodú.Kérdésem a kővetkező tehát.Bele lehet e rakni az enyémbe 1 az egyben?Szerkezet-féltengelyek passzolnak,és mi lesz a különbség a 2 közt mert gondolom a f15 és az F13 közt csak az áttétel a különbség nem?Vagy nem jól gondolom?Válaszotokat előre is köszönöm.
- 5.218 válasz
-
Nekem hasonló jelenségeket produkált meg hibakódot dobált,és mire rá jöttek a szakik le hidaltam én is meg ők is,olyan hitvány vezérmű szíjat kaptam a papíron jó és nem olcsó helyet,hogy annyira meg nyúlót pár száz km után hogy be kevert mindent,még jó hogy nem pofozta meg a dugókat szelepeket stb.Ilyet még a szerelők sem nagyon láttak elmondásuk szerint hogy 1 szíj ennyit nyúlik,ezt csak ara írtam hogy nézzél egy vezérlés jeleket is hátha-nátha :)
-
Sziasztok fanok kérdésem a következő,ezeket a kódokat mitől nyomhatja,hol keresem a hibát?És ha gázt adok mindig meg torpan a kecske :-).94-es astra F ecotec 1,6i 16v 101Le X16XEL.56 Alapjárati vezérlőszelep – feszültség túl alacsony,71 Beszívott levegő hőmérséklet szenzor – feszültség túl magas,24 Sebesség érzékelő.Válaszotokat előre is köszi.
-
Aha értem köszi az infót ;-) De nekem jó így ahogy van a hangja csak ezt az erőtlenséget akarnám ki küszöbölni,de lehet holnap akkor le veszem a katalizátort és meg próbálom egyszer úgy,hogy mit prodúkál a motor :P
-
És a fogyasztásba nem szól bele?Ahány helyen olvasgatok róla,annyi helyen oszlanak a vélemények van ahol azt mondják akár 2-3L nő a fogyasztás,de van ahol viszont azt hogy nem változik ill minimálisan.
-
Ha esetleg ki ugrasztom belőle és 1 sima csövet teszek a helyére,még nem tudok szerezni,lehet a motornak baja ebből vagy esetleg hosszú távon?Vagy ez csak a füst megszűrésért felelős nem?Műszakin nem rég volt :-)))Pár hónapja voltak cserélve a dobok akkor nézegetem is és nem volt a porcelán stb össze törve benne,úgymond szép hálós volt belülről.
-
Ha esetleg ki ugrasztom belőle és 1 sima csövet teszek a helyére,még nem tudok szerezni,lehet a motornak baja ebből vagy esetleg hosszú távon?Vagy ez csak a füst megszűrésért felelős nem?Műszakin nem rég volt :-)))Pár hónapja voltak cserélve a dobok akkor nézegetem is és nem volt a porcelán stb össze törve benne,úgymond szép hálós volt belülről.
-
Sziasztok Fanok,szép napot!Az után szeretnél érdeklődni-segítséget kérni,hogy van egy astra f 1,6i 16v X16Xel masinám,pár napja olyan jelenséget produkál mintha el fogytak volna belőle a lovak.Abszolút nem húzz semmit és erőtlen,pedig hallomásra megy az össze henger,de mintha nem rendesen dolgoznának :-( Diagnosztika lámpa nem világít csak néha-néha motorféknél felvillan kis ideig,de azt a Egr vakolásnak tudhatom be szerintem.Na a lényeg az hogy tegnap probáltam kicsit meg nyújtani a szájacskáját 3-ban meg húzatni,na lassan lassan cikázott is fel a fordulat +a sebesség (ami egy öröké valóságig tűnt) majd olyan 3500 fordulatnál kicsit be torpant-durant és olyan érzés-hangja volt mintha ki köpött volna valamit,majd rendesen húzni kezdett,érezhetően olyan lett mint amilyenek lennie kéne volt is öröm -boldogság :-) majd meg álltam és probáltam újra indulni.Mindegyik sebbegésnél úgy viselkedett(húzott-dinamikus volt) mint a nagy könyvben meg van írva.Na de viszont haza értem és le állítás után,újra probáltam indítani és ugyan ez a szitu jött mint előtte :-( Majd mentem vele ismét 1 tisztelet kört ,hátha ugyan azt produkálja mint előtte,de most se húzás se meg torpanás nem volt.Szerintetek mi lehet a probléma hol keresem?Vákum csöveket stb dolgokat már végignéztem,gyertyák újak,ac-benzin szűrő is szintén.Szóval szerintetek mi a fenne lehet vele.Köszi az infókat előre is.....