-
Hozzászólások
38 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Radyus névjegye
- Születésnap 1981-09-30
Elérhetőség
-
MSN
szucsbalazs@vipmail.hu
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Lakhely
Bicske
-
Érdeklődés
Haverok, buli, Manta! :-)
Radyus's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
A Ladáé pont megfelel, ahogy azt Berlina kolléga részletesen ismertette! :( Nekem annó egy délutánom ráment (meg 2 napig nem éreztem a hüvelykujjam), de nagyon szép lett. Sajnos azonban cirka 3 év alatt kiszítta a nap, úgyhogy most már nem csillog úgy, mint kéne! :lol: (Meg sarok takarókat is kellett gyártanunk, ezek is berozsdáltak már...) :lol: :lol: Jó munkát! :lol: Ui: Újjakra vigyázni a vágásnál!!
-
Persze! E-mailben küldtem. De majd küldök megint! :(
-
Hát igen, elég sokat nézegettem már ezt a hirdetést! Álmaim ne továbbja! Automata váltós, bőrtetős Berlinetta, klímával! :D (Csak azok a béna matricák ne lennének rajta!) A www.autoscout24.de -n is kint van, meg egy szép szürke is! (Amit furcsamód egy éve is hirdettek!)
-
:thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
-
Erre már nem tudok mit mondani.... Te magad írod le hogy 240 a SORfelbontása. VHS, Video8 = 240sor SVHS, Hi8 = 400sor DV= 576sor PAL= 625sor 8 éve tévézem, biztos sokmindent nem tudok még, de azért ezek nagyon alap dolgok! Ha érdekel a téma, olvass utána! (Én sem úgy születtem, hogy tudom!) http://cilu.tisztanet.hu/szakma/video/video.html http://www.fontolo.hu/magazin/digivideo/digivideo.html Csak könyörgöm, ne írjunk már le butaságokat (féligazságokat), mert a hülyeség amúgy is gyorsan terjed! Köszönöm! Részemről a témát lezártam! Pont.
-
Szia! A feltett kérdéseidre a következő -szubjektív- válaszokat tudom adni: A fenntartási költségei közül az üzemanyag a legmegterhelőbb. A 2 literes motorral országúton 8, elővárosban 11, belvárosban 14 litert fogyaszt. (Az injektoros esetleg 1-2 literrel kevesebbet.) A használt és utángyártott alkatrész szinte ingyen van (a gyári már húzósabb), a szerelők sem dolgoznak túl drágán. Ha sikerül egy olyan példányt kifognod, amit nem buheráltak szét a sufnituning-mesterek, akkor nem is kell javíttatni, csak benzint bele és hadd mennyen! 8) A neten hirdetett autókat nem ismerem, talán a többiek többet tudnak róluk! (Én még jó Mantát nem láttam a neten eladót. :) ) Talán Need for Speed fekete Mantája a kivétel, arról mindenki csak jókat mond! Annak rozsdamentes lemez az alja (ha jól tudom). Ez nagyon jól hangzik, mivel a Manta (meg az Opeleknek általában) egyik legnagyobb ellensége a rozsda. Hát hirtelen ennyi, majd a többiek is írnak néhány okos tippet, tanácsot...
-
Milyen ez a "Manta a film" :?: Lengyel, ha jól hallottam? Megvan valakinek szinkronosban?
-
Ezt most nem értem! :roll: A benne lévő levegő mennyisége változhat a hőmérséklet függvényében, de a nyomás az független a hőmérséklettől! Tehát az 1.6 az télen is 1.6, legfeljebb több levegővel éred el. Nem?? :?: Egyébként télen az alacsonyabb nyomást szoktak javasolni, nem értem a gépkönyv miért ír magasabbat télre? :roll:
-
Nekem elöl 2.2 hátul 2 De volt hogy picit leeresztett, de csak ici-picit volt laposabb, aztán kiderült a kúton, hogy csak 1.2 van benne. De esküszöm nem éreztem menet közben különbséget. (Nekem is 185/70 R13 van fent.)
-
Ezt már többektől halottam, de nem értek vele egyet!! Tudom, hogy a sper miatt egyenes haladva, gyorsítás közben eldobhatja a farát (ez tényleg veszélyes), de lehet számolni vele! (Óvatosan kell gyorsítani, sávot váltani) Viszont sper nélkül az egyik kereked jégen van, akkor egyszerűen nem tudsz elindulni, hiába van a másik kereked akár száraz betonon! Számtalaszor előfordul hogy 1-esben vagy 2-esben alapjáraton(!) forog az egyik kerekem, de megsem moccan a kocsi! A másik ami tapadhatna, az ugye meg sem moccan! :D Minden normális hátsókerekes autóban (főleg ha automata) benne van a sper! Terepjárókban szintén zárhatóak a difik, pont emiatt! Szóval lehet, hogy picit veszélyesebb, de nélküle meg nem lehet elindulni! Legjobb persze, ha kézzel lehet nyitni-zárni, de az személyautóban igen ritka! (Audi, meg talán VW Bogár) A guminyomást leengedtem, de annyit ért mint halottnak a csók... Sajnos a csomim annyira péppé van rohadva, hogy ki is szakadna egy radiátortól! :lol: De a difizárat (spert) nem pótolná az sem, mert a fent leírt probléma ugyanúgy fenn áll!! Na mind1, van ami van... Szerencsére még ezzel sem akadtam el soha. :)
-
Én évek óta nyári gumival nyomom... Nincs pénz télire! :lol: Most Dayton D100-asok vannak fent, de esküszöm jobban csúsznak mint a régi újrafutózott Michelin MXT mintás gumijaim! :) De még nem volt semmi gond, pedig idén is jutott jócskán hóbol is, ónos esőből is! Csak óvatosan kell menni! Persze ha elémjönnek akkor nem fogok tudni megállni, de ez sajnos benne van a pakliban! 2 hete vasárnap indultam a műjégpályán rendezett szlalomversenyen is. Persze, valahol az utolsó helyen végeztem. Nagyon orrnehéz a Manta, és semmi súly nem jut a hajtott kerekekre! És persze se téli gumi, se sperdifi, se ESP! :D A BMW-k sokkal jobb időket mentek! :lol: Jövőre (idén) szerzek egy spert, veszek téli gumikat, meg rakok pár gyeptéglát vagy egy zsák cementet a csomagtartómba! Akkor nem lesz előttem akadály!! :lol:
-
Őszinte részvétem! :D És mivel jársz most??
-
Asszem 19-ért csináltattam tavaly nyáron. Nagy A-t kapott!!!!!! :)