
zizo
Fórumlakó-
Hozzászólások
17 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
zizo névjegye
- Születésnap 1971-10-04
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Nagymányok
MOTE klubkártya
-
Város
Nagymányok
zizo's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Mivel épp kéznél volt egy röntgen, belenéztem. [szia! Jól sikerültek a képek. Legalább 50 ilyen érzékelőt cseréltem már! Köszi az elemzést Üdv. Zoli
-
Így utólag alaposan szemléltem át. A motorra szűkítés után ajánlotta az ESP-vel szerelt változatot is, de 1.4-es motorhoz az ESP kapcs raj már nem. Szép napot! :rolleyes:
-
Megoldás gyors azonosításra. Gyújtás le. ABS és motorelektronika csati le. Csipogtatás az ABS csati 29 és a motorcsati x57-es 6.lába között. Ellenőrzésként az ABS csati 30-as és a motorcsati X%7 38-as láb között csipogtatás. Ha van ESP mindkét esetben csipog, ha nincs, egyik esetben sem csipog. Ha nincs teljes előkészítés és ez 2001-ben gyakori, akkor az ABS csatin jelőlt lábak ESP nélküli változatnál nincsenek bekötve. Jó munkát!
-
OK! Én rosz helyen kapcsoldódtam akkor be? " Látom megvan a TIS neked is. A kapcsolási rajzok között Z14XE motorkódhoz mind a 3 változattal szerelt "ABS-t ajánlja. Üdv. Zoli
-
Jó reggelt! Lehet, hogy elnéztem, de emlékeim szerint 1.4-es motorral szerelt volt Imy autója. Ha nem azzal szerelt, egy pontos motorkód után kihalászom neki a megoldást. Üdv. Zoli
-
? Nem a megszokott alaku a MAP szenzor. Ovális csatinak néz ki az egész berendezés és kis kerek rész méri a szívócső nyomását. A motor műanyag burkolata alatt van elhelyezve. Az utastér felé eső vezműfedél mögötti részen. Motorvezérlőre a B45, B26,B63 cstikra van kötve.
-
Szia! Villamosság szerelő nem jól tájékoztatott. C14NZ motor hal jeladója elosztóban van. Az elosztóra menő 3 vezetékes csati az. Ez tényleg sokat rosszalkodik. Ha nem indul azonnal el, ezeknél a motor típusoknál kb 2 perc alatt a helyszinen megállapítható a hiba. Üdv. Zoli
-
Szia! Villamosság szerelő nem jól tájékoztatott. C14NZ motor hal jeladója elosztóban van. Az elosztóra menő 3 vezetékes csati az. Ez tényleg sokat rosszalkodik. Ha nem indul azonnal el, ezeknél a motor típusoknál kb 2 perc alatt a helyszinen megállapítható a hiba. Üdv. Zoli
-
Szia! Villamosság szerelő nem jól tájékoztatott. C14NZ motor hal jeladója elosztóban van. Az elosztóra menő 3 vezetékes csati az. Ez tényleg sokat rosszalkodik. Ha nem indul azonnal el, ezeknél a motor típusoknál kb 2 perc alatt a helyszinen megállapítható a hiba. Üdv. Zoli
-
Szia! Van egyszerű módja, ha Te akarod mindenkép kideríteni, kb 2 perces munka. Gyújtás le. Egy multiméter csipogóra kapcsolsz és lehúzod az ABS csatit. Egy 31 pólusú csati van a normál, a TC-vel szerelt és az ESP-s változaton is. A 31.láb-ra csak az ESP-s változatnál kötik be a MAP szenzort, ennek a 2-es lábát. A MAP 3-as lába pedig az ABS csati 22-es lábára megy rá. Elképzelhető, hogy ABS csatinak ezek a lábai nem ESP-s változatnál nincsenek bekötve, de lehet, hogy előkészítették a vezetékkötegbe. Ha összecsipog a fenti két vezeték, biztos lehetsz benne, hogy ESP-vel szerelt változattal van dolgod. Leírni hosszabb volt, mintha ellenőriztem volna. Villamos kapcsolási rajzot és csatlakozók rajzait ha igényled küld e-mailt és átdobom. Jó munkát! Zoli
-
Szia! Ha Magyarországi márkakereskedésen keresztül kerül nálunk forgalomba, a forgalomba helyező márkakereskedés azonnal meg tudja mondani. Ha nincs meg az első kereskedés, ismerős kereskedés az alvázszámból meg tudja neked keresni. Ezek a felszerelések hozzá vannak rendelve az alvázszámodhoz. (pl. ha erre garis ideje alatt el akart volna számolni ESP alkatrész cseréjét kereskedés, a központi engedélyező gép mindjárt visszadobná, hogy ebben az alvázszámú Opelben nincs ESP). Pár perces munkával, ha ismerős van a kereskedésben, segít az infóhoz hozzájutni. Üdv. Zoli
-
Az alvázszámból látod. Szeptembertől kiadott változatoknál már a következő évi alvázszám szerepel. A 17 jegyű alvázszámban a 10. karakter az évjáratra utal minden Opelen. pl. 2001-nél 1. Ha ez 2002-es modell, vagyis 2001 szeptembertől már 2-es számot látsz. Üdv. Zoli
-
Megbízható munkát végez és rendelkezik alkatrésszel az Eszkimó Kft. Google ben megtalálod Üdv. Zoli
-
Szia! Használattól függ, nem számít az idő. Pl. alföldön lakó finoman fékező vagy hegyvidéken lakó sportos... Ha szervízben kicseréljük a betéted, az első 50-100 km-re javasoljuk a finomabb fékhasználatot, és figyelmeztetünk, hogy nem biztos, hogy az eddigi fékhatásod meglesz. Tehát nincs jó válasz a kérdésre. Véleményem szerint a leírt km alatt már rég megtörtént az összekopás. Üdv. Zoli