Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

invictus

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5.189
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

invictus névjegye

  • Születésnap 1987-07-12

Elérhetőség

  • MSN
    csizsek.adam@gmail.com
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest/Tatabánya

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1,6 8v GL
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

6.514 profile views

invictus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Hírnév

  1. Hali! Astra X14XE motor metszeti rajzával esetleg tud szolgálni?
  2. Nem csoda, hiszen nincs lepapírozva, ami a mai körülmények között még fájóbb. Ráadásul senkinek nem kell nagymotoros autó.
  3. Mert az 1.6 SIDI Turbo sajnos több szempontból nem képes tartani a tempót a konkurenciával. Nem takarékos, és nem igazán érezni benne a spirituszt. Ezzel szemben az új 1.6 CDTI 136 lóval egy nagyon durván halk, kellemes dízelmotor lett, tisztességes fogyasztással.
  4. Sajnos a remény csak a dízelnél áll fenn. A SIDI Turbo jelen pillanatban halott ügynek tűnik.
  5. Nekem mán 4 hete áll. :D
  6. Leginkább attól, hogy kevés ott az izom.
  7. Mi a tesztautóknál a 0-100 mellett kétféle rugalmasságot mérünk: -60-100 negyedik sebességi fokozatban -80-120 ötödik sebességi fokozatban Nyilván ezek a legbeszédesebb értékek, hiszen a mindennapi közlekedésben leginkább ezek jelennek meg. Lehet, hogy majd ezeket is megméregetem. Persze, ahogy írod a váltás miatt a 0-100 és a negyed mérföld tud torzulni, de azért gyakorlással abba is bele lehet jönni.
  8. Akku rendben. De van utólagos pótféklámpám, de egy elég drága, E-jeles, az utasítás szerint rögzített Hella. Árnmyékolós, nem világít be az utastérbe.
  9. A gyorsulásmérőben is van gps modul, de a többéves tapasztalataink szerint, illetve mivel nap mint nap mérünk vele, ismerjük a pontosságát. A km-óra stopperolást nem tartom komoly dolognak. A nagyobb pillangóval tud egyébként ennyit az autó, előtte sajnos nem mértem. Mindenesetre érzésre inkább rugalmasságban jobb a c18nz cuccaival.
  10. Költséghatékony :)
  11. Tényleg nem akarok senkit megbántani, de a telefonos mérőrendszerek azért nem a legkorrektebbek. Mi az újságnál G-Tech műszert használunk, s kíváncsiságból próbálva a telefon tényleg nem pontos. A saját autómat nincs szívem tisztességesen lemérni, mert nem akarom annyira vagdosni a fokozatokat, de egy visszafogottabb 0-100 mérése során 14,4 szekundum jött ki. A gyárija 14,0, ami teljesen reális, hiszen keskenyebb abroncsokkal és keményebb váltásokkal a 4 tized bőven ledolgozható. Csodák nyilván nincsenek, az autók azt tudják, amit a gyáriak megadnak. Ha meg piszkálva van, akkor érdemes igényesen mérni.
  12. Sziasztok! Műszakim hamarosan lejár. Eddig mindig maszeknál vizsgáztattam, viszont most lehet, hogy kpm-hez vinném. Jelentős gond nincs az autóval, a futómű néhány hónapja lett felújítva gátlókkal, szilentekkel, új gumik, gyári felnik vannak az autón, a vezérlésben pedig 8000 km van, s a fékeket is alig 2 éve csináltam meg tisztességesen. Rohadás nincs az autón, mindössze a tanknyílás alatt púpol kicsit. Lámpák gyáriak (mondjuk hátul gsi), fólia nincs. Ezekből úgy vélem, hogy nincs aggódnivalóm, de szeretnék biztosra menni, nem örülnék, ha megbukna az autó. Ha ilyen állapotban viszem a kpm-hez akkor a tapasztalatotok szerint jó eséllyel átmegy?
  13. Nem tudom volt-e már szó róla, de előre milyen méretű ablaktörlő lapátokat érdemes venni? Jelenleg 450/450 van fenn, de így a jobb oldali eláll az üvegtől valamelyest. Ahogy néztem, 550/350 vagy 550/400 is jó volna. Ki milyeneket használ?
  14. Nekem Tatabányán a márkaszervizben 3000-ért csinálták. Előtte felhívtam 1-2 pesti szalont is, de volt ahol azt mondták, hogy ilyen Astrában nincs, máshol meg 12.000-et mondtak rá asszem. Szóval inkább körbe kell kérdezni.
  15. Bemelegítésnél onnan szívja a meleg levegőt, ergo van haszna. ;)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.