-
Hozzászólások
1.762 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
3
isi last won the day on Május 8 2017
isi had the most liked content!
isi névjegye
- Születésnap 1986-05-30
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Vp megye
-
Érdeklődés
Rally, autósport, zene, koncertek, filmek, póker
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Vectra A X 17 DT ISUZU cdx
-
Város
Ajka
Legutóbbi látogatók
5.579 profile views
isi's Achievements
Newbie (1/14)
78
Hírnév
-
Sziasztok! Meg lett a hiba, az injektorfej csatija volt a ludas. A kèt sarut összèbb nyomtam a csatiban ès indult is. De röhej, hogy valamennyire volt befecskendezès ès ez vezetett meg, hogy nem ott lesz a gond. Köszi a tippeket!
-
Nagyon az a gyanúm, hogy ez valami csati, vezeték probléma lesz.
-
Szerintem itt is így kellene, hogy működjön. Ritka, hogy relézve van az injektor.
-
Itt sincs egyik sem, ha széthúzom a csatiját, szóval ugyanúgy kell működnie. Amit tegnap kipróbáltam, ismét fecskendővel nyomtam be a benzint a torokba, amíg nyomtam szépen járt. Az AC relére rámértem és az történik, hogy az egyik lábon hol van hol nincs feszültség, ugye ez látszik is az injektornál, mielőtt majdnem elindulna addig van feszültség és porlasztás, mikor már pont elkapná nincs feszültség se porlasztás és ugye ez ismétlődik. Áthidaltam az állandó feszt erre a lábra, ami hol van hol nincs, de semmi nem történik. Valami a relé és az injektor fej között lesz, de mi? Az injektor lehet rossz?
-
Mára ez volt a tervem, a relénél áthidalom. Immo tuti nincs benne. Még az is felmerült bennem, hogy nem lenne jó az új FHP jeladó? Igaz elég kicsi rá az esély.
-
Sziasztok! Tippeket szeretnék kérni egy problémának a megoldására: nos, nem túl rövid történet és nem Opel, hanem egy Renault 19, 1.4 8V 95-ből. Azért teszem fel itt a kérdést, nem egy Renault fórumon, mert sok GM feliratú alkatrészt látok az adott autóban (gondolom anno vettek mindent a rombuszosok mindenhonnan is). Egyik jó barátom egy szép napon kocsikázott majd megállt és leállította az említett autót. Rá egy órára nem indult, csak tekert az indítómotor, felhívott, mondtam neki hagyja ott, majd másnap elhúzzuk biztos elosztó, szivattyú állt meg vagy FHP jeladó. Másnap elmentem a kocsiért és láss csodát pöccre indult. Haza mentem vele, indítgattam, minden okés volt, rá egy pár órára már nem indult, na azóta sem. Teker-teker de nem indul. Szikra volt de kevésnek tűnt, így kapott új gyertyákat, kábeleket, rotort és elosztófedelet is cseréltem mert elég rossz állapotban voltak. Ugyanúgy nem indult, szikra már jónak tűnt, tesztnek kapott egy új FHP jeladót és egy új gyújtó trafót, szintén ugyanaz a jelenség. Megláttam, hogy el van szakadva a motort és karosszériát összekötő testkábel, na mondom meg lesz a hiba, csere, de semmi. Eljutottunk a gyújtásmodulhoz, nagy nehezen találtunk egy bontottat, sőt kettőt is, de egyik sem hozott eredményt. Következett a motorvezérlő hátha az, sikerült azt is szerezni, de azzal sem történt változás. Immo nincs a kocsiban! Kompressziót mértem, tökéletes, vezérlés jelen. Nézzük akkor a benzin szivattyút, központi injektor GM felirat, tekertetés közben porlasztja a benzint, viszont mikor majdnem elkapná megszűnik. Tank le, szivattyú csere, probléma ugyanúgy fenn áll, relét is cseréltem már. Fecskendővel nyomom be neki a benzint a pillangó szelepnél, akkor berőffen. Itt tartok most, és tanácstalan vagyok miért nem akar indulni. Amennyiben valakinek van ötlete kérem segítsen. Köszönöm!
-
Köszi, azt tudom, hogy szétjön a műszerfal alatt az oszlop, csak azt nem tudtam, hogy hosszra egyezik e a simával, de ezek szerint igen. Annyi van még, hogy a donor az klímás, így minden sallangnak át kell kerülnie a hosszbordás miatt.
-
Sziasztok! Adott egy szervós (bontásra ítélt, kombi) és egy nem szervós, ferdehátú c16nz. Kérdésem, hogy simán átrakható a szervós cucc a nem szervósba? Kormány oszlopot kell e cserélni? Évjárat szinte ugyan az. Köszi!
-
Hiba elhárítva, az abs kocka csatlakozója volt beázva, érdekes, hogy a kerékjeladót dobta hibának.
-
Mekkora ellenállás a jó értèk? Van amúgy egy tartalék jeladóm.
-
Köszi, rápillantok, amúgy nagyon közel van a féltengelyhez az biztos, lehet az állás miatt annyira berozsdált, hogy szinte hozzá ér és ezért okoz gondot.
-
Így esetleg?:
-
Jàró motornál ezt sikerült, simán gyújtásra csak egy hosszú két rövid mindig. https://m.youtube.com/watch?v=TbR7zvN2dcU
-
Közben keresgéltem, én is ezt találtam, viszont a hibakód csak akkor jön ha rálépek a fékpedálra, leállítás után újra gyújtásra nincs. Mondjuk azt még nem próbáltam, hogy csak gyújtás és egyből fékpedálra lépés, hogy akkor is dobja e. Amúgy járó motornál is lehet diagolni itt?
-
Mégis meg van az a csati ;) hogy tudom diagolni?