Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rapid

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    44
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Rapid névjegye

  • Születésnap 1981-09-02

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://inczezoltan.fw.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kunhegyes

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F Caravan 1.7D '94
  • Város
    Kunhegyes

Rapid's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Rapid

    Dízel

    Télleg B)
  2. Rapid

    Dízel

    És ezt a boltot hol találom meg?
  3. Rapid

    Dízel

    BUÉK mindenkinek, így utólag is! Van egy bazi nagy gondom. Tönkrement a vákumdobom az adagolón, utánanéztem, és nálunk az autósboltban 52 ropiért adják, bontóban meg nincs. Szóval, ha valakinek van elfekvőben egy Bosch adagolóra való vákumdob, vagy egy felújított Bosch adagoló vákumdobostól, akkor vevő lennék rá, ha elfogadható árban van. Előre is köszi!
  4. Rapid

    Dízel

    Pontosan úgy is működik mostmár, ahogy leírtad, csak szorul a dúsító karja is és a termodob is. Mostmár nem teszik. A cső pedig nincs lehúzva. :D
  5. Rapid

    Dízel

    Őszintén szólva kevésbé füstöl, mint eddig. Nem azt a sok kormot fújja kifelé a katalizátorból, meg a dobokból. Tegnap megjárattam miután visszaraktam a katalizátort, és kegyetlen sok kormot fújt ki a középső és hátsó dobokból, utána már alig füstölt.
  6. Rapid

    Dízel

    A probléma megoldódni látszik. Kicsit bújkáltam a motortérben járó motornál és rájöttem, hogy ha járt a motor, akkor a dúsító behúzókarja, amit a vákumdob behúz, behúzva maradt. Befújtam wd40-el a csavarját és környékét, valamint a vákumdob szárát, és mostmár elengedi ha leállítom a motort. Valamint kibeleztem a katalizátort, kb 1 órányi kopácsolással kitördeltem belőle a porcelánt és az autó megtáltosodott. A katalizátor annyira el volt tömődve, hogy teljesen lefolytotta a motort. Mostmár vagy 20 pacival többet érezni benne. :D
  7. Rapid

    Dízel

    Köszike! Azt hiszem, hogy ilyen árak mellett egy darabig még így fog maradni a dolog. :D
  8. Rapid

    Dízel

    Úgy néz ki, hogy igazad lesz. :P Lehúztam a behúzóról a vákumcsövet és pöcc-röff indult. Mennyi most egy ilyen gomba? Ja, és a behúzó behúzás után nem enged vissza, valószínű már öreg és szorul, így azt is ki kellene cserélni. Annak mi a neve, és mennyibe kerülhet? Ezer köszönet a segítségért. ;)
  9. Rapid

    Dízel

    Az új csúcsokat szerelő rakta bele, bár mivel azóta észrevettem, hogy az egyik porlasztóház nincs meghúzva rendesen és szivárog, így nem vagyok benne biztos, hogy be lettek állítva, bár kb 1 hónapja, mióta bejött a hidegebb idő, azóta indul ilyen nehezen, addig könnyebben indult. Az ü.a. szűrő majd' egy éve lett cserélve, az ennyi idő alatt csak nem halódik el. A csillapító nem volt rajta már akkor sem mikor megvettem. Kérdeztem boltban, hogy mennyiért adják, és 20on ezer forint, úgyhogy inkább kihagyom. Gáz visszaengedésekor nem rángat szerencsére. A hengeres munkahenger izé indításkor behúz, bár utána úgy is szokott maradni, az nemtom miért van, lehet szorul, vagy szimplán csak régi vagy rossz lenne? Majd megkérdezem mennyi egy olyan.
  10. Rapid

    Dízel

    Hali! Már izzítottam 10x is, akkor sem ment jobban az indítás. A porlasztócsúcsok újak. :D Ezért is nem tudom, hogy mi lehet a gond.
  11. Rapid

    Dízel

    Hali! Minden kábel be van kötve az adagolóba. melyik lenne a dúsító? Képet mellékeltem. Kép
  12. Rapid

    Dízel

    Sziasztok! Elég nagy dilemmában vagyok. Ugyanis az autóval van pár gondom. Először is alig indul be. Hidegen gyakorlatilag épphogy be lehet indítani, mielőtt lemerülne az akksi. Az izzítás jó, az izzítógyertyák is újak, tehát nem az a gond. Üzemanyagot kap, legalábbis a szűrőtől eljut, és amikor már beindult, akkor nincs vele gond, nem rángat, nem dadog. Mikor indítom akkor nagyon sokáig csak néha-néha kapja el, vagyis néha-néha gyullad 1-et 1-et. Aztán ez nagyon lassan elkezd sűrűsödni, és végül beindul. Gondoltam már adagolóra, meg gyűrűkre is. Annyi biztos, hogy szerintem nagyon gyenge a mocija. Utánfutóval megpakolva a maximum 80 megy neki 4.ben, 5.ben már lassul visszafelé. Egyszerűen nem tudom, hogy mi lehet a gondja. És itt jönnének a kérdéseim: - Adagoló felújítása mennyibe fáj manapság? - Egy komplett kipufogórendszer, katalizátor nélkül, tehát középső és hátsó dob mennyibe kerül, mert szita az egész, és orrán-száján fúj - Egy újragyűrűzés, újratömítésezéshez mekkora anyagi tőkével érdemes nekifogni? - Egy komplett motorfelújításba mi az ami beletartozik az adagolón, gyűrűkön, tömítéseken kívül? A mociban óra szerint 192ezer km van, tehát ez még nem jelentené a komplett nagygenerált, bár ezt nem lehet tudni. Ja, és még 1: A kuplungtárcsát hogy a legegyszerűbb cserélni? Váltót gondolom le kell szedni. És mi az még amit ott ki kell cserélni körülötte, ha már le van szedve? Előre is ezer hála a válaszokért. Amit lehet szeretnék házilag megoldani, mert nincs több 10-20 ezrem munkaköltségre, még az anyagköltségen kívül. Rapid
  13. Rapid

    Dízel

    Vadi új szűrő van benne amúgy, úgyhogy nem lélegezhetett fel a d-szűrő miatt. :lol:
  14. Rapid

    Dízel

    Azt szeretném megtudakolni, hogy dízelre érdemes-e direkt szűrőt rakni? Hallottam már olyat, hogy csak benzinesre, meg hallottam már olyat is, hogy semmilyen autóra nem ajánlják, mert tönkreteszi. Kinek mi a véleménye, tapasztalata ezzel kapcsolatban, Ugyanis szereztem egy alig használt direktszűrőt, ráraktam a kocsira, és érezhetően jobban megy, meg jobban gyorsul. Csak ugyebár kérdés, hogy árt vagy használ-e neki.
  15. Rapid

    Dízel

    Mármint a hűtőmaszkra gondoltál ugye? Én mindenféle roncsolás nélkül ki tudtam pattintani belőle, és azóta jobban kap levegőt a hűtő. ;) Télire majd visszarakom.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.