Sziasztok!
Elég nagy dilemmában vagyok. Ugyanis az autóval van pár gondom. Először is alig indul be. Hidegen gyakorlatilag épphogy be lehet indítani, mielőtt lemerülne az akksi. Az izzítás jó, az izzítógyertyák is újak, tehát nem az a gond. Üzemanyagot kap, legalábbis a szűrőtől eljut, és amikor már beindult, akkor nincs vele gond, nem rángat, nem dadog. Mikor indítom akkor nagyon sokáig csak néha-néha kapja el, vagyis néha-néha gyullad 1-et 1-et. Aztán ez nagyon lassan elkezd sűrűsödni, és végül beindul. Gondoltam már adagolóra, meg gyűrűkre is. Annyi biztos, hogy szerintem nagyon gyenge a mocija. Utánfutóval megpakolva a maximum 80 megy neki 4.ben, 5.ben már lassul visszafelé. Egyszerűen nem tudom, hogy mi lehet a gondja. És itt jönnének a kérdéseim:
- Adagoló felújítása mennyibe fáj manapság?
- Egy komplett kipufogórendszer, katalizátor nélkül, tehát középső és hátsó dob mennyibe kerül, mert szita az egész, és orrán-száján fúj
- Egy újragyűrűzés, újratömítésezéshez mekkora anyagi tőkével érdemes nekifogni?
- Egy komplett motorfelújításba mi az ami beletartozik az adagolón, gyűrűkön, tömítéseken kívül?
A mociban óra szerint 192ezer km van, tehát ez még nem jelentené a komplett nagygenerált, bár ezt nem lehet tudni.
Ja, és még 1:
A kuplungtárcsát hogy a legegyszerűbb cserélni? Váltót gondolom le kell szedni. És mi az még amit ott ki kell cserélni körülötte, ha már le van szedve?
Előre is ezer hála a válaszokért. Amit lehet szeretnék házilag megoldani, mert nincs több 10-20 ezrem munkaköltségre, még az anyagköltségen kívül.
Rapid