-
Hozzászólások
15 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Pécs
Legutóbbi látogatók
867 profile views
Zsolte's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Kellene egy kis segítség! Van egy 1.6Si Astrám, aminek a váltója egyik napról a másikra megadni akarja magát, iszonyatosan zörgő hangja van, valószínűleg csapágyas. Mivel közel 320ezer van a kocsimban ezért jobbnak látom a váltót cserélni egy másikra. Kb 8 évvel ezelőtt mikor a kocsim még központi injektoros volt, vettem egy komplett Si motort, hogy átalakítsam hengerenkéntisre, arról csak a hengerfej és társai kerültek le, de az eladó lusta volt a motorról a váltót leszedni, és odaadta egyben. Így tulajdonképpen van egy váltóm (F13WR) , amelyben kb 120ezer! van/volt. DE sajnos kifolyt belőle az olaj, mert a végén lévő alu fedél lukas lett. (leszereléskor) Kérdésem a következő: Árt az a váltónak, hogy kb 8 évet áll olaj nélkül? (valamennyi gondolom maradt a fogak között) Ha bekerül a váltó, akkor miket kell cseréltetnem, gondolok itt arra, hogy cserélnék minden tömítést és szimeringet.... Válaszokat előre is köszi!
- 5.218 válasz
-
Igen, csak az az érdekes, hogy nem sima eltolódás van, mert az alapjáratnál 1200-at mutat 900 helyett, majd 4000-nél már 7000-et! mutat, szóval minél nagyobb a fordulat, annál nagyobb az eltérés is.
-
Tisztelt Kollégák! Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott egy 1.0 12V (X10XE) Corsa B, gyárilag nem volt benne fordulatszámmérő, gondoltam rakok bele másikj műszeregységet, vettem is egy ugyanolyan számút (K16676), beszereltem, minden frankón működik, csak a fordulatszámmérő túl sokat mutat, rákötöttem OP-COM-ra, amely szerint ha 2800-as a fordulat ,akkor a műszer már 4500-at mutat!!!! Találkozott már valaki ilyennel? Lehet pontosan olyan kell ami X10XE-ben volt?? Tanácstalan vagyok! :S
-
Jó áron vettük, rengeteg autót néztünk, nagyon szép állapotban van, nem szívesen válnék meg tőle. Ráadásul 200Km-ről hoztuk el. De közben megoldódott a dolog, kicseréltem a főtengely jeladót és pöcre indult! :)
-
Kiolvastam a hibakódot OP-COM-al: P0335 RPM No signal, nem tudom ez normális-e, mert ugye nem jár a motor!
-
Vettem főtengely jeladót, gondoltam kicserélem pár perc alatt, hát se felülről se alulról nem megközelíthető.... Nem is értem hogyan tervezték ezt a X10XE-t , a C16SE Astrával 10éve nincs gond, az újabb motoros csodakocsi meg másnap nem indul? Hihetetlen. :(
-
Sziaszok! A következő problémára keresnék megoldást, vettünk a páromnak egy 2000-es 1.0-12V B Corzát (X10XE), megvettük egész nap furikáztunk vele, majd másnap reggel nem indult be, ez már 3 napja, s azóta sem. Visszaadni nem szeretnénk, mert elég jó állapotú és jól felszerelt. Akksi jó, már fel kellett tölteni is, mert annyit nyegtettük, hogy lemerült. AC relé kapcsol, benzinpumpa is hallatszik,tank félig, önindító vígan teker, de nem indul be. Szikrát néztük, az sajnos nincs... Mi lehet vajon a probléma, immo nem engedi? Vagy esetleg főtengely jeladó?
-
Hát ehez nemadtak, mert tipuskapcsolóval kértem, állítólag ahoz nemjár! :D Ha ilyen egyszerű lenne... :P
- 36.168 válasz
-
Hali! Még mindig ablakemelő téma.... Hogy lehet megoldani, hogy a vezető oldalról is lehessen kapcsolni az utasoldali ablakokat? Minden faxán müködik, fel/le, ablakemlő modullal csak ez valahogy nem akarodzik összejönni, már eldurrantottam vagy 5 biztosítékod. Esetleg ha valakinek van kapcs. rajza spal ablakemelőhöz azt jól jönne. A dobozában érdekes módón csak annyi volt, hogy hogyan kell mechanikusan berakni , de hogy hogyan kell bekötni arra egy árva rajzot sem mellékeltek! :D
- 36.168 válasz
-
Köszi!
- 36.168 válasz
-
Halihó! Nem tudja valaki, hogy egy univerzális elektromos ablakemelőhöz milyen vastag kábel kell? 0,75-ös vagy 1-es elég-e?? Illetve mekkora biztosítékkal szokták bekötni? thx :D
- 36.168 válasz
-
Köszönöm a gyors segítséget! :)
- 36.168 válasz
-
Igen köszi!!!! Most már emlékszem, a szívócsőben ahol a víz átmegy a hengerfejből ott van egy ilyen gomba szerű valami (1kép)! Oda kell kötni a letestelt kábelt! :)
- 36.168 válasz
-
Kösszi! Huhha, aszem azt testkábelnek néztük az átkábelezésnél! Akkor ezekszerint ottis van egy jeladó a motorblokkban!?
- 36.168 válasz
-
Halihó! Nem tudja valaki, hogy mi lehet a probléma? Egy új hengerfej került a paripámra, hengerenkénti injektoros "X16SZ-ről C16SE-re upgrade", a hozzávaló kábelköteggel és komputerrel! Minden frankó, kivéve az, hogy a vízhőmérséklet mutatóm már a gyújtás ráadásakor kiakad teljesen.... Próbáltam rádugni egy másik vízhőmérséklet jeladót, de ott is hasonló a jelenség! Egyáltalán a műszeregység honnan szedi a hőmérsékletet? Ahonnan az ECU? (HF jobb oldali jeladó DIS alatt) Mert a ventillátor rendesen bekapcsol ha meleg a víz!
- 36.168 válasz