Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Pat

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    37
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Pat's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Pat

    Elektromos

    Huha, jó kérdés. Nem tudom. Meg kell néznem. Én magam még nem is cseréltem. Egyszerűen megoldható házilag? Gyertyakulcs kell hozzá, azt tudom, de azt nem, hogy az van-e hozzá alapban.
  2. Pat

    Elektromos

    Köszi, az jó lenne. Én nem cseréltem úgy 5 éve, s azóta kb 40 ezret mentem vele. Közben találtam, egy linket abban ez volt, de kép alapján kétpólusú. Jó lenne mostanság, hétvégén hozzájutni, kár, hogy nem nagyon vannak nyitva boltok. Vaterán láttam egy "boltot", de ott BKR6EK-t írtak... BKR5EK Type:BKR5EK Order no.:7956 Details Wrench size:16,0 mm Thread diameter:14,0 mm Thread Length:19,0 mm Spark gap:0,8 mm Middle electrode material:Nickel-Mittelelektrode Resistance:entstört, 5 kOhm
  3. Pat

    Elektromos

    Sziasztok, használ valaki NGK gyújtógyertyát? Hol érdemes venni, jó, megbízható, nem hamisított gyertyát és pontosan milyet 2002-es 1600-os, 75 lóerős astrába?
  4. Nekem is volt ilyen, előlről hallottam, bukkanóknál. Elvittem futóműves vizsgálatra, elsőre ott sem tudták mi a gond, de aztán meglett a hibás, az a nagy spirál rugó a keréknél (nem vagyok szakember, elnézést a pongyola megfogalmazásért) az volt eltörve.
  5. Sziasztok, biztos felmerült már kérdésként, de nem tudom végigbogarászni az összes előzményt. Opel astra F (2002) AC pumpát kellene megint cserélni. Tavaly volt csere, ennyit bírt. Olyan típusbetegségféle. Milyet érdemes beletenni, amiről van tapasztalat, hogy menni is fog vele? Van ötlet? Vagy aki hasonlóan szívott már az AC pumpával tud infót adni?
  6. És ott mi okozta a problémát, illetve mi lett a megoldás?
  7. A leírásod hasonlít az én problémámhoz, télen semmi baj, de a nagy melegben produkálja, legalábbis, csak most csinálta az elmult pár napban, de nincs kizárva, ha megint visszajön a meleg, akkor megint megteszi, majd akkor végignézem a lehetőségeket, amit már tényleg napok óta beszélünk :lol:
  8. Való igaz, sok sok ötlet jött, a leírt hibajelenség alapján, ezt köszönöm is ezúton is Nektek. De ezt csak akkor tudjuk majd meg, ha megint beszarik, de akkor majd tudom, milyen pontokat nézzek a kocsin. Amúgy, ha jól emlékszem, nem hallottam indítózás előtt, hogy lett volna hang (szív-e benzint), bár még az ülés támláját is felhajtottam és segítőm is volt, ezért is gyanakodtam a relére, mert ha az melegszik túl, akkor az nem fogja megnyitni a benzinhez vezető utat:-) Szikra szerintem volt, mert a 4 gyertya jó, vagy legalább kettő működik, akkor is beindította volna az autót...
  9. Ja nem, ilyen jellegű probléma biztos nincs. Nem lett szétszedve semmilyen cső, meg mondjuk a legutolsó szervíz óta azért használtam is (igaz nem sokat). A tank háromnegyedig van. De ebben a rohadt melegben csinálta. Ezért is gyanakodtam inkább a relére, mert tavaly is az volt probléma, ha kihült, akkor elindult... Idén ujra előjött a probléma, igaz tavaly ki lett cserélve, de csere előtt is amire kihült beindult, most 2 napig nem lehetett beindítani, ezért lehet, hogy nem a relé a gond. De ma nem mentem vagyis nem próbáltam menni vele, mert nem volt időm, de holnap tesztelem, de szerintem nem lesz probléma, az idő is hideg lesz.
  10. A benzinkúthoz is kell menni valahogy nem?:-)) Ha meg beindult és el tudtam menni, akkor nem a tank volt üres:-) Még tavaly volt, nem emlékszem, rá, hogy visszaadták volna:-(
  11. Az AC relé, az tavalyi probléma, az cserélve lett. A pumpa is állítólag, de nem vagyok már biztos benne, hogy valóban megtették... De azóta megint beindul, gondolom ha a pumpa megadja magát, akkor nem indult volna be. Ezért is gyanakodtam inkább a relére. Azt egyszerűbb is cserélni, és olcsóbb is. Most megint jó, tehát nem tudom tesztelni, csak ha megint elhagyja magát. Csak most meg nem szívesen autózok vele, mert ha megint megáll, mondjuk jó messze, akkor mit csinálok? Ezért is rossz a dolog, mert nem tudom mi a baj, "magától" elmult, s nem a javítástól. Ha lett volna egy új AC relé nálam, akkor pl. azt egyből tesztelhettem volna, bár összedugtam, s akkor sem ment, így tehát nem biztos, hogy a relé volt a ludas. Egyelőre homályba is marad...
  12. Most egy kicsit majd buzgerálom, vagy elviszem szerelőhöz, csak ott az a baj, ha nem produkálja a hibajelenséget, akkor ő sem tud, csak tippelgetni. Egy biztos, az alábbiak közül lehet választani, ezt Nektek is köszönhetően leszűrtem: AC relé AC pumpa Gyujtásmodul Riasztó (bár ez eléggé opcionális)
  13. Nem láttam, nem tűnt fel, hogy világított volna... Aztán nem indult. Bár a haver indította be, ő viszont azt mondta, hogy ahogy beindította, a kulcs nem ugrott vissza a helyére. Az ő mondeoja is csinált annó ilyet, befujt vmi kotaktsprével, aztán kifolyt egy csomó dzsuva. Bár ettől leállni még nem kellene, max az indítást akadályozhatná meg. Én ma még nem foglalkoztam vele, de már "lenyugodtam", kimegyek azt megnézem ezt az indítást.
  14. Lehetséges, sőt rá i kell mérni. Az történt ugyanis, hogy kiszedtem a relét, össze is kötöttem, de nem indult továbbra sem. 2 napig próbáltam beindítani (másik autóval 30 km-t menni oda, ahová lerobbant), de nem ment, s egy szerelő harmadnap odament. S mi történt? Neki pöccre beindult... Fél óráig járatta, leállította, beindította, stb. Tökéletesen működött. Felbuzdulva ezen, hazajöttem a kocsival, vagyis volna, mert a cél előtt 2 km-rel megint leállt. Nem indult. Este megint elmentünk érte, de megint nem indult. Rá egy órával szóltam két havernak, hogy vontassuk haza, (mert elég szép környéken sikerült lerobbanni, nem akartam, hogy reggelre csak a váz maradjon :lol:), és megint mi történt: beindult és hazajött. Igen kezdem megszeretni ezt a kocsit, sajnos ezt nem németországban szerelték, hanem lengyelországban, s hiába futott keveset és viszonylag fiatal is az autó, a megbízhatóságról ennyit. Ha meg ugye nem produkálja a hibajelenséget, akkor a szerelő sem tud mit mondani. De ha belegondolok, ami probléma lehet, ugye a relé, AC pumpa és a gyújtás (esetleg a riasztó)...
  15. Ok köszi:-) Megnézem, mit tudok kihozni belőle.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.