Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Alee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Sátoraljaújhely

MOTE klubkártya

  • Város
    Alsóberecki

Alee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nem SSQV hanem egy egytölcséres BOV. A típusát nem tudom csak annyit, hogy német mert onnan van. Nem kaptam hozzá semmit se. Milyen nyomáscsökkentő kell hozzá? Honnan tudnák olyat beszerezni?
  2. Sziasztok, Van egy problémám egy C20LET Calibrával. Tettem bele lefújószelepet, sajna nem tökéletesen működik. A kis vákumcsövet a tetején a pillangószelep mögé kötöttük be. Ha megyek a kocsival és kinyomom a kuplungot akkor elmegy az alapjárat és leáll, vagy olyan 500-ra esik vissza a fordulat és össze-vissza jár. Megnéztük, hogy amikor elengedem a gázt akkor a szelep egy kicsit kinyit és mintha ott falslevegőt szívna. A tippem az, hogy gyenge benne a rugó, vagy gagyi a szelep mert nem volt eget rengető drága. Ha valakinek volt már hasonló gondja, vagy tanácsot tud adni nagyon megköszönném!!
  3. Köszi szépen a segítségeket!!
  4. Sziasztok, Először is bocsi ha valamit rossz helyre írok, még sose írtam ide semmit. Van két Calibrám (C20LET és C20XE) és lenne egy pár kérdésem. A Turbosra szeretnék rátenni a Borck B1-es felniket. Elöl 5X110 8.5X17 ET 13 hátul 5X112 10X17 ET 20 a mérete, ezt nem értem, hogy hogy megy rá az 5X110-es osztókörre. Másrészt tudomásom szerint az összkerékhajtás miatt nem lehet eltérő felni és gumiméret az autón, de látam már 4x4-es Calin. A másik dolog, hogy tettem bele lefújószelepet és a kis vákumcsövet a tetején bekötöttem a pillangószelep mögé. Alapjárati gázfröccsök után nem volt vele semmi csak amikor kivittem az útra elment az alapjárat és leállt a motor vagy éppen olyan 500 körül volt. Megfigyeltük, hogy amikor elengedjük a gázt akkor egy kicsit kinyit és mintha ott szívna levegőt. (Szerintem gyenge benne a rugó.) A másik Calim is összkerékhajtású de néha megzavarodik. Néha úgy gondolja, hogy nem hajt néha hónapokig jó. Arra gondoltam ha lecserélem az olajat a szervoban lehet ,hogy jobb lesz, de szerintem a nyomástartó gömböm van ki benne. A másik bajom vele, ha elkezdem dundizni akkor 1-esben és 3.-ban olyan 6000-es fordulatnál kigyullad a motorkontroll lámpám, (a motor az erejéből nem veszít) ha elváltom utána elalszik. A többi fokozatban még nem vettem észre. Itt tippem sincs, hogy mi lehet vele. Előre is köszi a segítségeket!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.