
bekesics
Fórumlakó-
Hozzászólások
15 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Szeged
MOTE klubkártya
-
Város
Szeged
bekesics's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Egy kollégám vett egy 2005-ös Z16XEP motoros G Astrát. Néha világít a szervízlámpája, és nem húz rendesen. Olyan mintha gyorsításkor elveszítené az erejét. A múltkor ültem mellette amikor egy 80-al haladó buszt alig bírtunk megelőzni, padlóig nyomott gázzal. A másik hiba hogy nem lehet vele szépen lassan menni (araszolni), hiába vált vissza kettesbe, bedadog a kocsi. Akkor meg olyan mintha fuldokolna. Elvittük egy szerelőhöz, aki egyből benzinpumpát akart vetetni velünk a hibakód olvasás után. Az EGR szelepet néztük, teljesen tiszta. Tovább akart küldeni egy másik fizetős szervízbe, én meg mondtam, hogy vigyük az én szerelőmhöz. Ő egyből kiszúrta, hogy a benzinpumpa állandóra van kötve, ezért jelez benzinpumpa hibát a computer. Állítólag általános hiba ezeknél a motoroknál hogy valami elmegy a vezérlő elektronikában, és így oldják meg a benzinpumpa gondot, de ettől még jól működik. A gyújtótrafót nézték, az jó. Szóval szeretnék kicsit segíteni a szerelőnek, és a kollégámnak hogy hátha gyorsabban jutunk előrébb. Valakinek ötlete esetleg?
-
Nekem is van eladó, alig használt, csak szegeden lakom. Egyébként bárkinek bármi kell, itt is kérdezhet: https://www.facebook.com/groups/318240194873585/?fref=ts
- 36.168 válasz
-
Szerintem is index kar. Én is most cseréltem pár napja. Úgy is ki tudod próbálni, hogy indexelsz valamelyik irányba, és közben rányomod a fénszórót. Ha ilyenkor felvillan, vagy villogni kezd, egészen biztos a kar kopott el. Bárdi autónál 3950Ft minusz kedvezménybe kerül. :-)
- 36.168 válasz
-
Nekem a mosta F astra a harmadik opelom, és nekem is a gyári a csatlakozó, és még a rádió is, viszont én a biztosítékkal és a szerelővel is szívtam. Kiment a vízhűtő ventilátor. Tettem bele másik biztosítékot, amit az autós boltban adtak. Egyszercsak füstölni kezdett a kocsi belül. A biztosíték bírta, a vezeték elégett, és a biztosítéktáblám is elolvadt. Elvittem szerelőhöz, és vittem neki alkatrészt is. (Én hülye!) Alkatrészek maradtak, + egy rakás pénz, és a ventilátor is egyből a magasabb fokozaton kapcsol be, ha eléri a hőfokot.
- 36.168 válasz
-
Köszönöm! Ez talán a legolcsóbb megoldás.
- 36.168 válasz
-
Az nagy meló? Esetleg otthoni körülmények között megoldható valahogy? Hallottam valami olyasmiről is, hogy a motor hátulján van valami elektronika, ami felismeri a kulcsot, és azzal szoktak valamit csinálni, hogy ne kelljen a transzponder.
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Nem vagyok nagy fórumozó, és nézzétek el nekem hogy nem akarom végig olvasni az egészet hogy volt-e már róla szó! 1db transponderes kulcsom van az F astrámhoz. van két másik kulcsom, amik szintén transponderesek. Lehetséges-e, hogy ha csináltatok új kulcsokat, akkor ezeket a transpondereket átprogramozzák a meglévő kulcs alapján, hogy induljon vele a kocsi? Ha igen, mennyiért csinálják? Megéri ezzel foglalkozni? Válaszokat előre is köszi! Csaba
- 36.168 válasz
-
Én csak annyiban tudom alátámasztani, hogy nekem ezelőtt Vectra 2000-em volt (Biztos tudjátok, az ami úgy néz ki mint a turbo, csak c20xe motor van benne.), 6 évig használtam, és nem cseréltem benne gátlókat. Nagyon feszes, és jó futóműve volt szerintem. Mi a cégnél vadiúj Octáviát, TFSI Golfot, Astrát, stb használunk, de ezeket mind verte 20éves létére. Az is baj lehet nálam hogy nagyon megszoktam azt, és most az Astrát billegősnek tartom.
-
A kocsit november végén vettem. 300.000km van benne, valószínűleg már nem az eredetiek a lengéscsillapítók.Csütörtökön voltam a szerelőmnél, de sajna csak kutyafuttában vetett rá a pillantást, mert éppen indult a feleségével orvoshoz, másnap reggel meg utaztak el. Megrángatta és ő mondta hogy a gátlók jók. Ha hazajön megnézi alulról is, mert úgyis cseréli a hátsó fékeket. Én meg türelmetlen vagyok, és gyűjtöm az infót hogy mire készüljek. hetyke! GSI rugó, Koni narancs gátlók, GSI stabrud mi pénzbe kerül? Hol jutok hozzá legolcsóbban? Gondolom a Koni nem olcsó. Rugóból egy rakat márkát látok az autócentrál oldalán (Mapco, CS German, Monroe, Suplex, Lesjöfors, Metzger). Melyiket érdemes venni? Stabilizátorból meg Dunát lehet rekeszteni. Ott inkább mit ne válasszak? Ennek a narancs Koninak van neve, vagy csak így keressem?
-
Állítólag jók az első gátlók. A hátsóból az egyiknek az olaja elvolt folyva, ezért döntöttem a csere mellett, akkor meg már párban. Nagyon remélem hogy az a stabrúd lesz a hibás, mert nem akarom sokáig keresgélni hogy mi okozza. A hátsó szilentekkel sincs gond. Egyébként ha már itt tartunk, nem akarnám ültetni a kocsit, de szeretném ha keményebb lenne a rugózása. Tudtok valamit ajánlani?
-
Akkor ha az elsőket is lecserélem újakra, rendben lesz a verda? Megnézetem majd azt a menetstabilizátort is. wookie! Ez szerintem neked sem tetszene. Olyan mint mikor havas/jeges úton elindul a kocsi hátulja a külső ív felé. Nagyon nem tartom biztonságosnak.
-
Sziasztok! Cseréltem a két hátsó lengéscsillapítómat F-es kombin. 2db új Monroe-t kapott, de most meg nagy ívű kanyarban úszik a kocsi hátulja, élesebb kanyarnál meg bebilleg. Egy szlalomot nem vállalnék be vele. Mi lehet a gond. A rugókat néztem, de semmi bajuk. Kerék 175/65 R14, de korábban is ez volt rajta, és nem volt vele gond. Előre is köszi a segítséget!
-
Üdv! Van egy vectra2000-em, és rohadtul zörög a tető, mit tudnék vele csinálni? Van tetőablak, de nem annak a hangját hallom. Nem is zörgés, inkább rezgés, de bosszantó. Arra gondoltam, hogy valami zajcsillapítót kellen rá ragasztani, ha elfér a tetőablaktól, de egyáltalán ha leszedem a kárpitot, hozzáférek? Ha igen mit ajánlotok? Légyszi segítsetek. Csaba