Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

skyrangr

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.281
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

skyrangr last won the day on Június 7 2013

skyrangr had the most liked content!

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Svédország

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra C z20net
  • Város
    Kalmar

Legutóbbi látogatók

3.797 profile views

skyrangr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

28

Hírnév

  1. skyrangr

    Váltó

    Akkor simán lehet, hogy nem emel ki eleget, mert nem nyom eleget a főmunkahenger.
  2. skyrangr

    Váltó

    Nem hinném hogy a munkahenger okozna kerregő hangot. elvégre semmi köze nincs a forgómozgáshoz, a kinyomócsapágyon keresztül nyomja a kuplungtárcsát... Mi az hogy váltáskor kerreg? Ha kinyomod a kuplungot? Vagy ha tolod a váltókart? Amúgy simán lehet, hogy elment a főmunkahenger karmantyúja, és nem nyom eleget. Én ott kezdenék, már csak abból az okból is, hogy ahhoz nem kell szétkapni a kocsit. Ha meg azután is sz@r, akkor ráérsz leszedni a váltót, és megsasolni a kuplungmunkahengert. Meg aztán gondolom a folyadékszintet nézted, a kuplung résznek nagyon kevés fékfolyadék-veszteség is elég... Na meg a légtelenítés is fontos, ráadásul ugye légtelenítő csavar hiányában nem egyszerű tökéletesen lelégteleníteni...
  3. skyrangr

    Váltó

    Kinyomócsapágyat cseréltél?
  4. Hátsó tengelyen az ABS jeladók mérik a sebességet. Ne a keréknél keresd, hanem a differenciálműnél... Amúgy ha ez lenne a problémád, folyamatosan világítana az ABS hibalámpa is...
  5. pucold ki mindkettőt, plusz a csövet is, ami a szelepfedélből megy a légcsőhöz, az is tele szokott lenni dzsuvával. ha utána az olajleválasztót tisztán tartod, többet nem kell ganyézni a szívósort! ;)
  6. Nem az alapjárati motort kell pucolgatni, hanem a blokkból feljövő kartergáz csövön lévő dobozt, illetve a benne levő fémszövetet, hogy megfelelően le tudja csapatni az olajat. Ugyanis az olajnedves kartergáz miatt dzsuvásodik el az alapjárati motor.
  7. tankolj bele prémium benzint. nekem anno bejött.
  8. ott, hogy nem úgy kezdted a hibakeresést, hogy átnézted a biztosítékokat ;) ne csak a biztitáblát nézd át, hanem az esetlegesen belekókányolt, lengőbiztosítékokat is.
  9. skyrangr

    Egyéb csevegés

    Csak kevés B2-t szereltek vele :P amúgy az egyik legjobb motor, szerintem is! ;)
  10. skyrangr

    Egyéb csevegés

    ez igaz, viszont a 2,2-es se lomhább mint a 2,5, bár tény, hogy a hangja más :) szerintem a négyhengeres motor is tisztességesen viszi a bódét. továbbá óriási előny, hogy mindenből kevesebb van. pl pont fele annyi hengerfej és vezérműtengely, kevesebb szelep, dugattyú, gyertya... :D
  11. skyrangr

    Egyéb csevegés

    vegyél 2,2-es benzinest. azzal nehéz melléfogni. igaz nem fog olyan keveset enni mint a dízelek, de cserébe nem lesz annyi dízel-related problémád.
  12. skyrangr

    Egyéb csevegés

    Ennyi pénzért nem kell többet várni :) Ha alaposan át van nézve, és nem lóg a bele sehol, 360-370e-ből át van írva, le van műszakiztatva. Használni kell amíg megy, utána meg 'Road to hell' :)
  13. há' mé'? a nátha is elmúlik egyszer :P
  14. akkor én kérek elnézést :D
  15. skyrangr

    Váltó

    szerintem a vezetősáv elkopott, vagy leszakadt (esetleg túláramtól leégett?) a nyákról...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.