skyrangr
Fórumlakó-
Hozzászólások
2.281 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
skyrangr last won the day on Június 7 2013
skyrangr had the most liked content!
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Svédország
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Vectra C z20net
-
Város
Kalmar
Legutóbbi látogatók
3.771 profile views
skyrangr's Achievements
Newbie (1/14)
28
Hírnév
-
Nem hinném hogy a munkahenger okozna kerregő hangot. elvégre semmi köze nincs a forgómozgáshoz, a kinyomócsapágyon keresztül nyomja a kuplungtárcsát... Mi az hogy váltáskor kerreg? Ha kinyomod a kuplungot? Vagy ha tolod a váltókart? Amúgy simán lehet, hogy elment a főmunkahenger karmantyúja, és nem nyom eleget. Én ott kezdenék, már csak abból az okból is, hogy ahhoz nem kell szétkapni a kocsit. Ha meg azután is sz@r, akkor ráérsz leszedni a váltót, és megsasolni a kuplungmunkahengert. Meg aztán gondolom a folyadékszintet nézted, a kuplung résznek nagyon kevés fékfolyadék-veszteség is elég... Na meg a légtelenítés is fontos, ráadásul ugye légtelenítő csavar hiányában nem egyszerű tökéletesen lelégteleníteni...
-
Hátsó tengelyen az ABS jeladók mérik a sebességet. Ne a keréknél keresd, hanem a differenciálműnél... Amúgy ha ez lenne a problémád, folyamatosan világítana az ABS hibalámpa is...
- 3.291 válasz
-
pucold ki mindkettőt, plusz a csövet is, ami a szelepfedélből megy a légcsőhöz, az is tele szokott lenni dzsuvával. ha utána az olajleválasztót tisztán tartod, többet nem kell ganyézni a szívósort! ;)
- 3.291 válasz
-
Nem az alapjárati motort kell pucolgatni, hanem a blokkból feljövő kartergáz csövön lévő dobozt, illetve a benne levő fémszövetet, hogy megfelelően le tudja csapatni az olajat. Ugyanis az olajnedves kartergáz miatt dzsuvásodik el az alapjárati motor.
- 3.291 válasz
-
tankolj bele prémium benzint. nekem anno bejött.
- 3.291 válasz
-
ott, hogy nem úgy kezdted a hibakeresést, hogy átnézted a biztosítékokat ;) ne csak a biztitáblát nézd át, hanem az esetlegesen belekókányolt, lengőbiztosítékokat is.
- 3.291 válasz
-
- 1
-
Csak kevés B2-t szereltek vele :P amúgy az egyik legjobb motor, szerintem is! ;)
-
ez igaz, viszont a 2,2-es se lomhább mint a 2,5, bár tény, hogy a hangja más :) szerintem a négyhengeres motor is tisztességesen viszi a bódét. továbbá óriási előny, hogy mindenből kevesebb van. pl pont fele annyi hengerfej és vezérműtengely, kevesebb szelep, dugattyú, gyertya... :D
-
vegyél 2,2-es benzinest. azzal nehéz melléfogni. igaz nem fog olyan keveset enni mint a dízelek, de cserébe nem lesz annyi dízel-related problémád.
-
Ennyi pénzért nem kell többet várni :) Ha alaposan át van nézve, és nem lóg a bele sehol, 360-370e-ből át van írva, le van műszakiztatva. Használni kell amíg megy, utána meg 'Road to hell' :)
-
há' mé'? a nátha is elmúlik egyszer :P
- 3.291 válasz
-
akkor én kérek elnézést :D
- 3.291 válasz