Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Alex75

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.104
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    18

Alex75 last won the day on Június 19 2016

Alex75 had the most liked content!

Alex75 névjegye

  • Születésnap 1975-06-25

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Veszprém
  • Érdeklődés
    x20xev, x20xer

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G Caravan Z16XE '04 Opel Corsa C Z12XE '04
  • Város
    Veszprém

Legutóbbi látogatók

5.358 profile views

Alex75's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

179

Hírnév

  1. Alex75

    G Astra tuning

    Telókat akartál írni, Gábor... ;)
  2. Ha nem érdekel a fogyasztás, akkor a szervizköltség sem fog érdekelni, ugyanis üzemanyagra nagyságrenddel többet fogsz elkölteni. Én mindenképp egy erős autót választanék, maximum elgázosítanám. Zafira 2.0turbo szerintem. Nyilván nem kanyarvadász, de egy előzést elég magabiztosan tud abszolválni, egy családdal a hát mögött nem mindegy... Annak idején bevállaltam egy 1.6 GAstrát, gyorsan kellett. A 160ló után nagyon nyamvadt volt az a 100 kehes gebe. Soha többet 10kg/LE alatti autót... :-D
  3. Az 1.6 is hasonlóan forog, 90-nél 2500-t, 110/3000, 130/3750, 140/4000. Az egynyolc is hasonlóképp. A két literes xev sport felszereltség úgyszintén.
  4. Attól függ, mire kell. Utcára, közlekedésre ideális a duál szívósor, mivel szélesebb fordulatszám tartományban ad maximum közeli nyomatékot. Nyilván, ha feljebb akarod tolni a nyomatékcsúcs fordulatszámát, és/vagy szeretnél +Nm-t, akkor vagy egyedi szívósor, vagy hengerenkénti pillangó, megfelelő hosszúságú tütével, méretezett leömlő, de akkor már a vezérműtengelyt is érdemes nagyobbra... viszont így már csak egy nyomatékcsúcsod lesz...
  5. Köszönöm. Melyik az az androidos fejegység, amivel már érdemes foglalkozni?
  6. Igen, cd300... Köszönöm!
  7. Sziasztok! Ha nagyon láma kérdés, kérlek, nézzétek el nekem... CAR300-nál elképzelhető, hogy a telefonkihangosítás csak szoftveres beavatkozást igényel, vagy nagy valószínűséggel a szükséges periféria is hiányzik? Cosmo felszereltség, ha ez számít valamit?
  8. Nyilván igazad van, ezzel nem is szeretnék vitába szállni. Viszont, ha Corsánál (v Tigránál, igazából tökmindegy) nem okoz gondot 3cm átmérőnövekedés, akkor GAstránál sem fog. Egy 225/35r18-t pufinak nevezni... Az már majdnem gumival gőzölt felni kategória... ;) :D
  9. Csak érdekességképp... A Tigra TT kerékméretei: 185/55r15 185/60r15 205/50r16 205/45r17 225/35r18 A legkisebb és legnagyobb átmérő között 32mm a különbség. Ennyit a váltóméretről... ;)
  10. Digitális v. manuális a fűtéspanel?
  11. Igazából ezt egyféleképp deríthetjük ki, benézünk a motortérbe, ha van egy vákuumszelep és membrán a szívósorod oldalán, akkor duálportos. ha nincs, akkor nem. Az a membrán nyitja a szívósorban levő kis pillangószelepeket, így le tud rövidülni a levegő útja...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.