-
Hozzászólások
70 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Érdeklődés
Elektronika, ezen belül minden ami digitális ;)
AVR mikrovezérlővel játszadozom, és hogy mire lehet ezt az autómban használni. Központi kihangosítás, telefonvezérlés, riasztó, nyomkövetés, meg ami most így hirtelen nem jut eszembe.
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel B Corsa 1.4 60LE, tuning egyenlőre csak a szűrő. Motorilag az is marad.
-
Város
Kecskemét
Legutóbbi látogatók
845 profile views
SargaRigo's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hátsó ülés kérdéshez: A kárpit lebontásától nem kell megijedni, nem olyan nagy dolog, csak egy kis időt kell rá szánni! Előre hajtod a jó ülést, kiveszed a kalaptartót hogy hozzáférj, aztán az ülés hátulján ha jól emlékszem akkor van pár csavar, azokat kihajtod. A maradék már tépőzáras. Simán ki lehet bújtatni az ülést a huzatból. Legalábbis nálam '97-es corsa-nál így van. A nyitószerkezetnek valszeg csak annyi baja van, hogy kiugrott a stift ami becsúszik abba a fekete lyuggatott vasba. Csavarhúzó és csőrös fogó csodákra képes! Azért mielőtt újra összerakod nézd meg a clips-et amit tarja, és kenj rá egy kis vazelint is <_<
-
Ööö... skacok! Hogy is van ezzel a váltó-dologgal? Van ugye a gyári, amivel el lehet szaladgálni, és mitől lesz jobb amit megberheltek? Bocs, csak tudatlan vagyok kicsit. :)
-
http://www.freeweb.hu/perseus1/letoltesek....a&almappa=1 Itt találsz három pdf-et. A harmadik végén vannak a kapcsolási rajzok, közöttük az ablakemelő is. Krisz
-
Tegnap reggel reklámtévék közül az egyiken volt egy rövid beszélgetés a magyar dakarosokkal. Opel terepjáró, és azt mondja pár infó. 5600ccm, a lóerőt nem értettem. Azt mondja hogy érzékeltesse: Megyünk 160-al a pályán (amit ugye nem szabad, idézet tőle), szép kényelmesen. Na ez is ott megy mellette, csak a dombok között. Vágtam egy hátast egyből! Elképzeltem. <_<
-
Nem egyszerre, hanem külön-külön raktam be a dolgokat, szóval tudtam őket egyenként is értékelni. A szűrőtől mintha lentebb menne a nyomatékhoz szükséges fordulatszám, de ez inkább csak érzésre van így. Hatvan lónál olyan nagyon nem sokat számít. Kb 2500-2800-nál jön a starwars effektus, amikor hármasban-négyesben érzem hogy nyom az ülés. De csak finoman, mert különben úgyis leszabályoz (előzés rulz!!:lol:. Szóval ki kell ismerni, és akkor lehet vele vagánykodni :lol: Jobban hallatszik a szívó hang, amitől morcibb lesz a hatása. Ha odalépek neki, amolyan jó "bő gázzal", akkor felszaggatja a betont maga alatt, persze nem ingyen. Viszont az hülyeség, hogy többet eszik. Akkor eszik többet, ha nehéz a talpad. Az meg nem a szűrőn múlik. Ha finoman hajtod, akkor tán még kevesebb is lesz a fogyasztás. Persze szintén csak érzésre mondom, nem mértem meg. De több nem lett, az biztos. A tisztítása részemről olyan 4-8000km után esedékes, attól függően mennyire poros. Ezt szemrevételezéssel meg lehet állapítani. Az új szűrőhöz adnak egy szett tisztítót is, amit én már legalább háromszor használtam, és szerintem még kettő kijön belőle. Pedig sokat jártam poros helyen. Ami a dobot illeti, azon nem vettem észre, hogy bármi hatása lenne a húzásra, vagy bármire a hangon kívül. Majd a napokban teszek fel videót a hangjáról. Krisz
-
Nekem a Kecskeméten a Mária körúton raktak fel egy sportosabb dobot. Éppen kapóra jött, mert a gyári kilyukadt. Mondom is, milyen vagány lett a hangja, csak hát azért ne rohadjon már ki a kocsi.. Szóval mondtam az ipsének hogy találjunk már egy olyat, ami mélyebb mint a régi, de nem túl hangos. Van valami ismerőse, aki ezekkel foglalkozik, és valami nyolc ezresért ki is cserélte. Kicsit szélesebb mit a gyári, és vastagabb a kimenő cső. Nem kértem rá véget, mert az megint egy hatost dobott volna rá, hanem csak le lett hajlítva a csővég. Elöl van egy direktszűrő, hátul az új dob, és ennyi. Szerintem nagyon szép lett a hangja, de nem hangos és kinézetre is passzol az autó stílusához (meg persze az enyémhez). Krisz
-
Akkor azt hiszem nem mondok nagy hülyeséget, ha arra tippelek hogy 60 pacival nem kell nagyon erőltetni azt a 15"-t. Viszont a 14-es bőven jó alá, így is elkocog kényelmesen 130-at. A bmw felniknek köszönhetően meg szélesebbnek tűnik mint a hagyományos, és olyan kis vaddisznós :D
-
Az a 15-ös felni nem fogja le a verdát? Mekkora motor van benne? Én is hezitáltam ezen anno, és maradtam a 14-es méretnél, mert hogy az biztosan befér alá. Így is jobban ugrik a télivel, mert az csak 13"-os.
-
Üdv! A lámpaállító motort be lehet applikálni '97-es B corsába? Öt ajtós swing (X14SZ). Ha igen, mennyibe fájna? Krisz
-
Üdv! És erről az emberről lehet tudni valamit, aki a számlapokat csinálja? Mert engem is régen foglalkoztat a kérdés. Mintadarabok, ár, elérhetőség, ilyesmi :rolleyes: Krisz
-
A tanksapkán nem tudok bemenni, de csak azért, mert zárva van. Nyitva volt már hogy sikerült... Viszont a motortérből még nem megy. Pedig dolgozom rajta
-
Köszönöm! Motivál a kérdés, mert a rádióm úgy van bekötve, hogy kulcs nélkül le legyen áramtalanítva. Aztán szeretnék néha álló motor mellett is hallgatni.. :huh: Tudom, át is lehet kötni, de azt nem akarom. Jobb a tudat, hogy nem ég ki semmi ha nem vagyok ott. Krisz