
josh_
Fórumlakó-
Hozzászólások
121 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
josh_ névjegye
- Születésnap 1980-11-02
Elérhetőség
-
MSN
picihaz@freemail.hu
-
Weboldal URL
http://lanos.uw.hu
Személyes információ
-
Lakhely
Magyarország
-
Érdeklődés
Autók
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Daewoo Lanos 1.5 8V
-
Város
Budapest
josh_'s Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
A Daewoo fórumról már töröltük, ugyanezt a kölcsönzőt hirdette, ugyanezzel a nickel és minden hónapban más miatt robbant le. A hirdetésen kívül értelmeset nem szólt hozzá. Pedig eljátszottuk ezt mi is, hogy mi a baja stb stb. A 3. ilyen jellegű hozzászólás után törlésre került a felhasználó.
- 19.232 válasz
-
Nekem egy daewoo lanoson van ugyanez a konfig, mint nálad (a főfékhenger kadett féle gyárilag, tehát nyomásszabályzó szelepek csinálják a fékerő elosztást). Nekem mikor ilyen volt, egy főfékhenger felújítás meghozta a jót. Hozzáteszem minden egyéb új volt a fékben. Brembo tárcsák és textar betétek körbe, féknyergek felújítva. Meg egyszer volt még olyan, hogy nem volt elég vákuum (nagyobb fokolású tengelyt kapott a kocsi és a chip még nem volt meg hozzá, ezért igencsak érdekes alapjáratom volt) és forgolódás közbe igencsak nyomkodós lett a fék. Azt hozzáteszem, hogy én fokozatosan tártem át a 236-os hűtött tárcsáról. Első körbe 256-ra, na az nagyon nem tetszett, nem lehetett adagolni normálisan a féket, hogy úgy mondjam nem lineáris volt a fékerő eloszlása a pedál úttal. Pont novemberbe cseréltem és jött a csúszós idő, 2x okozott a hirtelen fékezés meglepetést. Na ekkor dőlt el a hátsó tárcsa sorsa. És meg vagyok elégedve vele, így már sokkal jobban lehet adagolni a féket. Néha én is azt hiszem, hogy nem tudnék satuzni a kocsival, annyira más a pedálút, de ez nem így van.
-
Köszi, unixnál és lángnál se találtam a c20ne szelepméreteket. Igazából nekem nem opelom van, hanem egy daewoo lanosom, aminek a motorja majdnem C14SE (1.5ösbe). Az autó 11éves és teljesen fel szeretném újítani, és persze tuningolni is (van egy donor motorom hozzá). És gondoltam nagyobb szelepeket kap (szívó 38mm, kipufogó 32mm), de 42mm szívó már tuti nem fér el, ugyanis összeérne a kipufogó szeleppel.
-
1. szerintem a lambdaszonda szabályoz, feltehetőleg pont ekkor szegényíti el a keveréket mikor hallod a megtorpanást. Nekem Daewoo-m van az is ugyanígy csinálja (mert Opel szegénykém bele:) ). 2. Az AC pedig azért kapcsolgat, mert az ecu azt mondja neki, hogy most építsd fel a nyomást. Valószínű megfigyelési alapon programozta fel így a gyár! Mondjuk nekem nem kapcsolgat, ha lefullad akkor is csak az első gyújtásadáskor megy kb 5mp-ig.
-
A fejegység memória tápja nincs bekötve, vagy nem állandó 12V-ra van kötve. Esetleg a memória ág biztosítéka kiment.
- 19.232 válasz
-
Nekem nem opelbe kéne az óra ezért kérdezem, hogy törjem-e a fejem rajta vagy alapba vessem el az ötletet.
- 19.232 válasz
-
Sziasztok! Lehet volt már szó róla, de megkérdezem. A km óra a megtett km adatot az órában tárolja vagy az ecu tárolja?
- 19.232 válasz
-
F16 váltóval kompatibilis (ugyanaz a háza). Sajnos csak d16wr váltót tudok 20ért (ha még nem adták el). Áttételei : I. 3,545 II. 2,048 III. 1,346 IV. 0,971 V. 0,763 R 3,333 Végáttétel 4,176
-
Daewwo lanos 1.6 16v d16cr váltó. Végáttétel 3,722. I. 3,545 II. 2,158 III. 1,478 IV. 1,129 V. 0,886 R 3,333 Ez nem lenne jó?