Szabi25
Fórumlakó-
Hozzászólások
146 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Szabi25 névjegye
- Születésnap 1982-06-15
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Vasmegyer
MOTE klubkártya
-
Város
Vasmegyer
Szabi25's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hi Én pont most kaszniztam ki a 16 éves B Corsa-mat. Tipikus rohadási pontok amiket találtam bontás alatt/után: - küszöbök - kerékjárati ívek, és a oldalívek/sárvédők pereme - ülés lefogató csavarok körül, a külsők ami a küszöb felől vannak. - kipufogó - és igen nekem is rohad a hátsó csomagtér ajtó, és persze a motorháztető is. Végül is mondhatnánk hogy az egész kocsi :D A küszöbökön a rozsdád már lehetett látni, de a kerékjárati ivek és a ülés lefogató csavar rozsdaboglyákat csak az utastér szétszedése után lehetett látni. Belsőtérben hamarabb észre lehet venni a rozsdásodást mint kívülről. Kívülről takarják a gyári cumók (szilikon, alvázvédő stb.) belülről viszont csak a belső festés van és ott már szépen lehet látni hogy a vas átalakult lyuká. Láttam itt képet valakinek a küszöbe elég csúnyán nézet ki, javaslom neki hogy minél hamarabb nézesse/javíttassa meg. Én is elhanyagoltam, felcsiszoltam gitt kis festék oszt kész. Na most amikor leszedtem láttam meg hogy mögötte azért az idő tette a dolgát azaz a merevítő lemezek is sz@rá rohadtak, így azt is kikellet vágni. Jobb híján 60*40*2 zártszelvény ment be helyettük (nem kis melo volt), és az emelési pontok megerősítve 2 millis szögvassal. Szóval hogy ezt elkerülje előzze meg a bajt!!! Most már emelem az elején és a hátulja is emelkedik vele, mint 3-4 éve amikor hozzám került a drágaság :) Itten van pár kép: Ülések lefogató csavarjai körül a rohadás amit alulról nem lehet látni küszöbb megbontva zártszelvény berakva és festve a köszöbnél már alapozva készül az új pufócsövem saválócsőből készen :D Na nagyjából ennyi, remélem kielégítő volt a válasz :D
-
Hi Mesterek! Olyan kérdésem lenne hogy a B corsa-ból szedet e már ki valaki kormányművet, ha igen hogyan? Én odáig eljutottam hogy a négy tartó csavart ami a tűzfalra fogta fel és még a rudazatok végét leszedtem, és még a kormányrudat is leszedtem bent az utastérben róla, de kifűzni nem tudtam a kormányművet. Mert ugye azt hátrébb kellene húzni vagy 3 cm hogy leforduljon a tőcsavarokról, de motortartó bak mindig útban volt és ekkor adtam fel mert nincs kedvem az egész motort kiszedni hogy kilehessen forgatni a kormányművet. Azaz Én így láttam, amennyiben tud valaki olyat hogy ne keljen kiszedni a motort annak örülnék. Segítséget tapasztalatokat előre is megköszönném ha leírnátok.
-
ok, köszönöm a segítséget
-
Hi, minek a csövét nem értem.
-
Hi Mesterek. Az lenne a kérdésem hogy a küszöb cserénél tartok most és amit "levágtam" abban gyárilag volt alul lyuk, a "javító" küszöbben meg nincsen. Szóval fúrjam ki, vagy rakjam fel lyuk nélkül? Más amikor leszedtem a küszöböt ami már szét volt rohadva akkor láttam meg hogy mögötte a merevítő lemezek is olyan állapotban vannak mint a küszöb. Visszavágtam őket ameddig már ép volt a lemez s mögéjük pont befért egy 60*40*2 zártszelvény és erre ráhegesztettem őket. A zártszelvényt meg persze a kasznihoz. A zártszelvény aljára még hozzápöttyöztem egy L alakú 4 milis lemezt ami az emelési pontokhoz ment. Így most már tuti a merevítése a kaszninak, legalábbis a küszöböknél. Ez persze lealapozva lefestve mind. Most pedig az új küszöböt raknám rá vissza ami szintén lealapozva belülről és lefestve csak a lyukakkal vagyok bajba, hogy kell e rá vagy nem. Ja egy jó tanács kasznis mondta hogy egyszerre csak egy küszöböt szabad csinálni, állítólag elcsavarodhat a kaszni!!! És hogy megszokták támasztani a belső merevítőtől(váltótól) a B oszlop tetejéig beraknak egy támasztót biztos ami biztos alapon. Én egy kicsit kételkedek benne hogy egy küszöb miatt megrokkanna a kaszni, igaz a félsz miatt Én egyszerre csak egy küszöböt vágtam le de nem merevítettem. Na egy kisebb regény lett <_< Segítséget előre is köszönöm. Ha valakit érdekel rakok fel képet.
-
Hi Ahogy írtad, kondenzvíz lehet. Vagy: - figyeld a vized hogy fogyik-e, esetleg olajos-e - nő az olaj szinted/vizesedik - ha tudod ne menj vele 3-4 napot és utána szed ki a gyertyát s nézd meg hogy van-e rajta víz/rozsda nyom. Amennyiben eltűnik a vized és nincs külső vízfolyásnyom akkor valószínű az égéstérben vagy olajteknőbe "szökik". Legrosszabb esetben gátrepedés is lehet a hengerfejben! Általában, azaz a hengerfej állapotától függően tömítéssel együtt síkba is szokás húzatni a hengerfejet, de mindig új csavarokkal kell összerakni!! De ha már egyszer enged/ereszt akkor ezt mind megszokták csinálni, itt lehet elővenni a kedves szerelőt! Amit nem magad csinálsz az nincs is megcsinálva! Nekem ez a tapasztalatom, sajnos. Bízunk benne hogy csak kondenzvíz van ottan :lol:
-
Hi Szerintem nem emel ki rendesen a kuplung és ezért nem alkarja bevenni a sebességet, miután már felmelegedett a kuplung 20 perc allatt a dugóban. Recsegés robogás, fogaskerék számlálási hangok? Próbáld meg járó motornál üresben benyomott illetve kiengedett kuplungnál milyen hangja/változik e a hangja. Ha csörög zörög akkor lehet bontani a motort meg a kuplungot és megnézni hogyan néz ki a kinyomó csapágy stb.
-
Hi Ezzel csináld, tökéletesen működik <_<. Az egyik hátsó hangszóról lekötsz s kész az rca kimeneted. átalakító
-
Hi Nekem is ez volt a gondom, Én is szenvedtem mindennel de végül egy kis segítséggel(beszerezték olcsón) kicseréltem a hall és a gyújtás modult és minden faca lett :rolleyes:. Végül is nem tom mi volt 2 közül a baja, a nagyok(opel service) is cserélik ilyenkor mind a kettőt. Ha esetleg van ismerősödnek ilyen kocsija kezd el kicserélni őket. Kitartást!
-
HI Van egy "kis" gubancom, kb.: egy hónap alatt 1 liter olajat evet a kicsike. Ez hogy mennyi kilométerben(1 hónap) azt nem tudom. Viszont a gondom hogy nem kojtol és a gyertyák se szutykosak! Olaj folyást nem találtam! A vizem se nőt! Amikor szelepszár szimeringes volt akkor volt nyoma az olaj fogyásomnak pl.:gyertya, és kékes füst. Főleg hideg indításkor. Tipp? Az létezik hogy elégeti az olajat is??
-
Kerékjárati ívek(rozsda); kormánymű(kopok, lóg); AC pumpa(hangja) kipufogó; kartell cső, olajsapka (nem e trutyis stb.); Szóval szinte mindent! Ahogy elöttem is írták :lol:
-
HI A az ajtó nagyobb a 3 ajtóson , a fogaskerék meg pasz hogy az is nagyobb vayg kisebb, szerintem az is nagyobb az ablak mérete miatt, szerintem.